Maarja het was echt bijna slavenwerk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kirsha schreef:Ik zie hier meerdere reacties van mensen die het over een 'schraal hongerloontje' hebben. Het kan voor iedereen anders zijn, maar ik verdiende met mijn simpele huis-aan-huisblaadje omgerekend 3x zoveel als bij de lokale supermarkt. Dus dat 'hongerloontje' vind ik wel meevallen. Het is natuurlijk maar net wat je gewend bent, als je inderdaad als volwassene je baan kwijtraakt en dit gaat doen kan ik me voorstellen dat het nogal een overstap is ja.
Mijn ouders geven ook altijd wel wat. Maar volgens mij meer omdat het 'hoort'. Ikzelf woon in een studentenhuis, dus ik heb geen 'last' van ze... Maar ook voor mij geldt, ik heb het zelf hard genoeg nodig
mala26 schreef:Ik geef ze altijd wat ik net in mijn portemenix heb zitten, dus vanaf 50 cent tot 2 euro. wie het eerst komt wie het eerst maalt
)

WildWings schreef:Maar jullie geven dus ook niets aan fooi in een restaurant? En keuze is relatief, jeetje, wat kortzichtig zijn sommige mensen toch
toch wel weer een pluspuntje na dagenlang om 5 uur door regen, sneeuw en wind te lopen..
rekeningnummer zal ik never nooit doen, dat is wel belachelijk! Niet thuis of geen deur open doen = helaas.
). Dit soort geintjes maken mij dan niet sympathieker.