Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoe kom je daar nu bij? Het is een meer dan waardeloze winter! Winter is met sneeuw en ijs, niet met regen wind en 10 graden boven het vriespunt. Relaxed schreef:Kuggur schreef:Haha, aanstellers, je zou hier moeten wonen; wij hebben momenteel nauwelijks dag...
En je woont daar omdat...??

Cassidy schreef:En als het gaat vriezen, en de blubberboel opvriest, is daar dan wel in te rijden? Laat staan dat je, als het gaat vriezen en de waterleidingen bevriezen, met emmers in de weer mag. Is te doen voor een aantal paarden maar bij meerdere (boven de 80) toch echt nietd grappig meer.
De hele middag regen en wind. Daar kan geen "winterjas" tegenop. Helaas te warm voor een echte winterjas, maar ja, je bent er wel op aangewezen helaas. Nee, dit is voor mij echt pokkeweer. Kuggur schreef:Oh een heleboel redenen, hier kan ik het me veroorloven een boerderij mét tientallen hectares hooiland (en duizenden, géén grapje, hectares ongecultiveerd land) te huren, zes paarden te bezitten, schapen te houden en de bordercollies om ze van het hoogland te halen, geen buren in een straal van 5km rond mijn huis, als ik thuis op mijn paard stap kan ik dwars naar de andere kant van IJsland rijden zonder een weg te hoeven oversteken...Dat zijn wel zo´n beetje de belangrijkste.
Daar heb ik wel een beetje duisternis in de winter voor over (Ik heb daar ook weinig op tegen, gezellig). Daarbij je krijgt het in de zomer dubbel en dwars terug; 24 uur daglicht per etmaal.
Het wordt hier ook een héle witte kerst, er is sneeuwstorm voorspeld voor de eerste kerstdag.
Zijn er foto's beschikbaar? ** neemt al kwijldoekje *