Wie date mijn broertje?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Wie date mijn broertje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 10:51

Ik woon ook in de buurt van Venlo
Maar laat ik nou net alletgisch zijn voor katten
En daarnaast ben ik ook bezet :=

femo
Berichten: 1841
Geregistreerd: 20-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 11:22

Ik vind het echt heel erg hoe sommige mensen hierop reageren, en direct alles de grond instampen. BAH!

TS. Superleuk bedacht, lief ook!

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 11:32

VivaLaVida schreef:
1234 schreef:


Nou het begon er anders aardig op te lijken met dat hoe heet dat ookalweer.. zon nerd forum wattoen gekruist werd met bokt waar we nog allemaal niet-paardenliefhebbers aan over hebben gehouden. Maar daar hoorde je niemand over.
Normaal worden al die paardenmeiden
spontaan hitsig en nou mag het ineens niet :')

Ts bedoelt het goed dus doe niet zo moeilijk.


Ik verzin dit niet hoor. Maar alle voorgaande topics hierover zijn om die reden gesloten door moderators, omdat er speciale datingsites zijn waar hij kan zoeken naar een vriendin, en bokt is hier niet voor bedoeld.


Ook niet helemaal waar. Ik heb vorig jaar paardenmeisjes via bokt opgeroepen om je op te geven voor een datingavond. 6 meisjes van bokt hebben toen een avond gedate met 6 mannen die ik ze heb voorgesteld. En daar is een succesverhaal uit ontstaan. Ik heb geen een mod horen klagen en het topic werd behoorlijk gevolgd door nieuwsgierigen.

TS: trek je de commentaren niet aan. Jij weet hoe je broer omgaat met zijn ziekte. Jij weet het beste of hij deze actie kan waarderen. Ik vind het in ieder geval lief van je :-)

Quinette

Berichten: 592
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: tegelen

Re: Wie date mijn broertje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 11:38

Fijn om te lezen dat er mensen zijn die het wel leuk vinden, of er iig geen probleem van maken.
Ik zag er iig geen kwaad in en als mn broertje zo n leuke date er aan over houd is dat top! Zo niet, ook geen probleem.

Dus mochten er meiden zijn die denken, waarom niet, dan staat mn pbbox open ;)

Urbanus

Berichten: 44978
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:19

Dit is niet helemaal de bedoeling van bokt. En ik vind het behoorlijk triest ook. Wat is er mis met hem dat hij zelf niet iemand kan zoeken?

Silly_Woman

Berichten: 1672
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:29

Het is dat ik niet in de buurt van Venlo Woon ;-)
Katten zijn hardstikke leuk! :)
Edit, weet alleen niet of ik niet wat oud ben voor 22 ;)

En ook niet in omgeving Coevorden (voor de bokker die haar broer aan bood van 35 :+ haha)

Heel lief van je!
Laatst bijgewerkt door Silly_Woman op 20-12-13 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:32

lieveli schreef:
Dit is niet helemaal de bedoeling van bokt. En ik vind het behoorlijk triest ook. Wat is er mis met hem dat hij zelf niet iemand kan zoeken?


Er hoeft toch niet meteen iets mis te zijn met iemand? Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo op de voorgrond waardoor ze wel wat hulp kunnen gebruiken.

Ankie2011
Berichten: 822
Geregistreerd: 28-01-11

Re: Wie date mijn broertje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:35

Ik vind het wel een lieve actie van je. Hoop voor dat je broertje er een leuke date aan over houdt! En laat, die zure reacties van anderen maar. Superactie!

packer
Berichten: 316
Geregistreerd: 12-12-09
Woonplaats: Buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:37

Tjonge jonge, wat een opmerkingen hier weer. Als je niet weet wat deze ziekte inhoudt, geef dan geen commentaar.
Ik vind het erg lief van je TS, dat je een oproep plaatst voor je broer, niet geschoten altijd mis, uiteindelijk is het aan hem wat ie er mee doet.
Hoop dat hij een leuke vriendin tegenkomt, al dan niet via deze weg.

maras

Berichten: 2349
Geregistreerd: 04-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:39

Allemachtig , het moet echt niet gekker worden op Bokt, Quinette heeft gewoon het beste voor met haar broer, hartstikke lief dus en natuurlijk gunt ze hem dan een leuke vriendin, ze is eerlijk en geeft aan wat er met haar broer is en nu vinden mensen dat triest en sneu en weet ik wat nog meer.
Ik vind het echt super lief van je Quinette en ik hoop dat je broer gauw een leuk meisje treft. En laten de meeste mensen hier op Bokt als goede voornemen eens instellen dat ze op elk topic positief reageren, daar zou Bokt en vooral de personen een stuk blijer van worden.

Stephanie_86

Berichten: 1937
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:12

Mlies schreef:
branka16 schreef:
Ik heb ook een broer in de aanbieding :')
35, bijna 2 meter, breed, sterk, en heel trouw en lief.
Ook ontzettend handig :Y)

Komt u maar!!
Lol


Ik bied :))

Ach, moet kunnen toch, ik vind het wel lief van TS. :)


hier nog een bieder haha

Urbanus

Berichten: 44978
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:48

maras schreef:
Allemachtig , het moet echt niet gekker worden op Bokt, Quinette heeft gewoon het beste voor met haar broer, hartstikke lief dus en natuurlijk gunt ze hem dan een leuke vriendin, ze is eerlijk en geeft aan wat er met haar broer is en nu vinden mensen dat triest en sneu en weet ik wat nog meer.
Ik vind het echt super lief van je Quinette en ik hoop dat je broer gauw een leuk meisje treft. En laten de meeste mensen hier op Bokt als goede voornemen eens instellen dat ze op elk topic positief reageren, daar zou Bokt en vooral de personen een stuk blijer van worden.


Bokt is gewoon geen datingsite. Er zijn al meerdere topics zoals deze geweest en die worden gesloten. Dus als mensen nou eens van te voren even gingen kijken of een topic wel volgens de regels is, komt er ook veel minder frustratie ;)

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:16

Ik zet op dit topic een slotje, omdat een dergelijke advertentie niet op Bokt thuishoort. Er zijn vele datingsites te vinden op het web waar je terecht kunt, maar Bokt hoort daar niet bij.