Problemen met levering besteld product

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:10

Wooow wat een onprofessionele reactie van die webshop zeg! Gatveredarrie hoe kan dat allemaal zo? Kan je ze niet bellen, wat een onzin zeg. Ze houden je zo wel aan het lijntje. Die reactie dat snap ik echt niet dat je dat als webshop kan sturen.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:19

Volg het topic al even, maar wat heb jij een engelengeduld gehad zeg... En wat gaan ze dan slordig met hun klanten om. :n

Het lijkt mij ook geen grote moeite even naar het postkantoor te rijden wanneer de post het niet komt halen, ik heb ook een webwinkel en rijd minstens 3 keer per week naar het postkantoor om mijn pakketjes te versturen, als het lukt zelfs nog vaker!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:28

Ik zou ook graag de naam van de webshop willen ontvangen.

Ik zou het persoonlijk al lang spuug en spuug zat zijn geweest.

Nu maar hopen dat ze jou gewoon jou geld terugsturen en dat je het product ergens anders kan bestellen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:34

Ik kan me voorstellen dat de verkoper het als heel vervelend ervaart als het verhaal van hun kant correct is, maar ze hadden zachtjes aan natuurlijk al veel doortastender moeten werken.

Direct de 2e keer al er bovenop moeten zitten om de pakketcode door te geven, en nu met deze laatste poging dan breng je zo'n irritant pakket toch even zelf weg en geeft de code door, dan ben je er tenminste een keer vanaf want zelf word je het ook spuugzat als het echt zo gaat dat het steeds terugkomt :P

Kortom: ik vraag me af of het wel eerder opgestuurd is.... zo ja dan zijn ze wel heel erg makkelijk dat ze steeds weer zo onnozel doen -O-

Ik breng trouwens elke dag pakketten naar het postpunt, maar hier moeten ze er om half 6 toch wel zijn, en vandaag was de winkel toen al dicht.... dus vrijdag kun je dan pas weer pakketten wegbrengen :)

Maar gisteren had natuurlijk makkelijk gekund, loop dan een stapje harder voor zo'n klant na al die ellende en zorg dat ze het voor kerst nog hebben :roll:

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:38

En opletten of jij je product + verzendkosten terugkrijgt. Zou me niks verbazen dat ze dit inhouden omdat zij nu "twee keer uit eigen zak" dit mochten betalen..

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 12:34

Nog altijd geen geld ontvangen...

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 13:23

echt te bizar voor woorden! heb je rechtsbijstand?

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 15:14

Ja, daar heb ik ook meedere malen mee gedreigd. Mailtjes dat de boekhouder het al over had gemaakt, etc. Maar dat was niet zo. Heb ik vandaag nog boos gemaild, dat het geduld nu echt op is en dat ik het geld incl. verzendkosten voor maandag terug wou hebben.

Keek net op internetbankieren, stond het er op. Ze hebben dus duidelijk dezelfde bank als ik. Dus eerder nooit gestuurd. Je moet eerst met dikke bedreigingen en boze mails aankomen, voordat ze daar in actie komen.

1 ding is duidelijk, aan mij zijn ze een klant kwijt. En als ik jullie was, zou ik ook maar ff 10x nadenken voordat je besteld.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 15:22

Fijn dat nu uiteindelijk je geld hebt!

jst_lyske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 15:24

kiki1976 schreef:
Fijn dat nu uiteindelijk je geld hebt!

Ja, dat wel, maar dat het zo lang moest duren. Als ik er zelf niet zo achteraan had gezeten, had ik geen pakketje gezien en ook geen geld terug gekregen. :(