Iemand die in een ruzie (zoals bij de TS dus) roept "En ik pleeg zelfmoord en ik kan niet zonder je et cetera" dat meer als een "argument" of een "pressiemiddel" gebruikt om iemand terug te krijgen en voor zich te winnen. Dat is iets heel anders als zeggen "Ik zie het niet meer zitten, ik wil eruit stappen, ik ben er klaar mee."
Dat is dus geheel afhankelijk ook van de situatie maar ik denk dat FNews dát bedoeld te zeggen, dat iemand die "dreigt" en "roept" het (vaak) niet daadwerkelijk doet. Een beetje "blaffende honden bijten niet" zegmaar.
Sorry als ik het mis heb FNews!

Zullen we het dan nu weer ontopic houden?
FNews heeft geen feiten over dit soort zaken maar jij ook niet naomi. Nou, beide blij.
TS, wat betreft je hele situatie.. Probeer zo veel mogelijk te negeren en als jij je niet veilig voelt, inderdaad een goede kameraad (bij voorkeur een met spierballen
) aan je zijde te houden. Volgens mij las ik dat je de politie al op de hoogte had gesteld, dat is heel verstandig, zij kunnen er een oogje op houden!Probeer ook even met een vertrouwenspersoon, een decaan, afdelingshoofd o.i.d. te praten, en de situatie uit te leggen en te bedenken hoe hij je dan van die opleiding af zou kunnen krijgen.
Wat betreft intieme foto's, ik weet natuurlijk niet hoe intiem ze zijn, maar probeer je daar ook boven te zetten, hoe lastig ook. En dat is dan tevens een goede leerschool voor de volgende relatie; niet dergelijke foto's maken
Verder wens ik je heel veel sterkte toe, ik hoop dat het dreigen en doen snel afneemt.

. Toch wil ik hun ook bedanken voor hun reacties, ookal waren deze niet volledig on-topic