Beschaamd winkelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Miesemuisje

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:12

_O- geweldig

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:14

Sunneva schreef:
Yonker schreef:
Zwangerschapstest kopen als je 19 bent vind ik ook niet beschamend hoor...
Sorry maar je bent geen 13 ofzo, lijkt wel of er nog steeds bij sommige mensen een taboe heerst op seks :Y)

Nee, maar wel op onveilige seks... O:)

Een ongelukje zit in een klein hoekje ;)

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:15

Ooit een keer een morning after pil moeten halen. De verkoopster zegt een momentje, pakt de pil en fluistert in het voorbijgaan iets te hard naar haar collega: "Ze worden steeds jonger!" (Ik was 20).

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:16

Ik pas alleen kleren niet in het pashokje (truien dan) bij de primark, kun je daar en half uur in die rij gaan staan en dan blijkt het dat je de verkeerde maat hebt, weer heel die winkel door zeker en dan weer staan wachten, Dacht t niet :o

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:17

luf_horses schreef:
Ooit een keer een morning after pil moeten halen. De verkoopster zegt een momentje, pakt de pil en fluistert in het voorbijgaan iets te hard naar haar collega: "Ze worden steeds jonger!" (Ik was 20).

Dat vind ik wel een asociale reactie, zéker als je het kunt horen :(

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:20

luf_horses schreef:

Beste mevrouw loopt achter.. tegenwoordig zijn ze gerust met 14 zwanger.. :=
Of weet de beste mevrouw niet waar de Morning after pil voor is... goed juist dat men ze haalt :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:22

Na een nacht stappen was ik blijven slapen bij een vriend van me. Volgende dag werden we ergens in de middag wakker en zouden we gaan lunchen met nog een andere vriend van ons, die naar zijn huis kwam. Hun zaten mooi in de woonkamer te wachten, terwijl ik nog onder de douche stond. Kom ik de woonkamer inzetten met alleen een handdoekje om me heen...

"Jongens... We hebben een probleem. Ik ben net ongesteld geworden." Nou, die gezichten :') Ik had niets bij me en moest dus tampons hebben... Ik kon ze natuurlijk zelf niet halen. Ze vonden het verschrikkelijk om te doen, maar prima. Dus met zijn twee naar de winkel om deze 'missie' uit te voeren. Allebei ook nog eens homo en dus totaal niet bekend met zulke vrouwenzaken.

Kwamen ze terug met super tampons. Ja, eh, sorry, dat past niet hoor. Had ook wel gezegd dat ik formaat normaal moest hebben. Zegt één van de twee "Kun je niet voor deze ene keer ze er gewoon... Inproppen. Beetje harder duwen."

Nee :\

Dus weer naar de supermarkt met zijn twee. En ik zat daar maar in de koude douche te wachten met een prop wc papier tussen de benen :=

Ik zei nog, ruil deze gewoon om voor een normale formaat, maar ze weigerden om het pakje weer mee te nemen. Gingen ze toch niet ruilen. Want dan moesten ze bij de kassa staan met dat pakje, waar iedereen ze kon zien en alles. Nee hoor, dat kon niet.

Komen ze terug met tampons formaat normaal.. Met vleugels. Had ikzelf nog niet eerder van gehoord, tampons met vleugels. Maar goed, ze deden hun werk, dus daarna lekker wezen lunchen..

Maar ze hebben zich doodgeschaamd...

Jongens.. :roll: En dan zijn ze allebeide mid-20, zucht. Stelletje aanstellers
Laatst bijgewerkt door ElineS op 17-12-13 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:24

Wát zijn tampons met vleugels?
Vliegen die er zo in? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:25

Just_Sannee schreef:
Wát zijn tampons met vleugels?
Vliegen die er zo in? _O-

Ja! En in mei leggen ze eieren :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:26

ElineS

Afbeelding

Zo zien ze eruit. Had er ook niet eerder van gehoord. Ook geen idee of het wel werkt..

Selka

Whahaha Sanne :P Ben ook wel benieuwd ja..

@Yonker, misschien is het wel gewenst toch? Ik heb al heel veel testen gekocht en ben nog nooit raar aangekeken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:27

Houston, we have a problem... _O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:27

Wat ze allemaal niet uitvinden tegenwoordig :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:28

Ik lig helemaal dubbel om sommige dingen hier.
Hier echt totaal geen enkele schaamte om ook maar iets te halen. Ook truien en jassen gewoon in de winkel passen. Shirts ook nog wel met topje eronder.
Maar broeken doe ik toch echt wel in een hokje. Ook niet thuis. Lange benen, dus dan blijf ik ruilen met de te korte broeken.
Wat heb ik ooit nog meer is voor mezelf of vriendinnen gehaald? Uhm.... tampons, maandverband, condooms, glijmiddel, morning after pil, zwangerschapstesten... nog meer?

Denk ook niet dat m'n vriend er moeite mee zou hebben om tampons te kopen. Hoeft gelukkig amper, gezien ik de pil van de huisarts moet doorslikken ivm medische redenen. Antwoord kan via pb

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:38

Luf_Midnight schreef:
ik ben inmiddels 23 maar echt niet dat ik een zwangerschapstest ofzo ga halen, tampons laat ik me moeder al meestal mee nemen :o
ik ben altijd heel snel bang dat mensen iets van me denken..

Wat? Dat je een gezonde jonge vrouw bent die netjes haar periodes krijgt en seks heeft?

Nee dat mogen ze inderdaad niet denken!

Ik schaam me wat dat betreft niet. Ga gerust zon spullen halen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:53

Selka schreef:
Whahaha Sanne :P Ben ook wel benieuwd ja..

@Yonker, misschien is het wel gewenst toch? Ik heb al heel veel testen gekocht en ben nog nooit raar aangekeken :)

Ook dat kan nog :D

Niks mis mee om een zwangerschapstest te halen of condooms. Ik durfde het ook niet toen ik 17 was of was ik 16 nou ja.... Maakt ook niet uit. Maar ik snap dat je, je ervoor kan schamen als je zo jong bent.
Maar als je 23 bent????? Jeeeeeetje hoe moet dat ooit als je moeder er niet meer is? Of laat je dan iemand anders tampons halen? :')

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:07

Ja dat wordt wel een beetje lastig.. Woon je op jezelf moet je mams vragen tampons te kopen.
Helemaal lastig lijkt mij om aan mams condooms te vragen, dan zou ik mij wel schamen :+ niet omdat je dan seks hebt (dat weet ze al lang ;) ) maar omdat ze dan de maat weet haha

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:08

Mijn jongere broertje ging voor mij altijd maandverband of tampons halen.
En als we gingen winkelen en ik had een nieuwe bh nodig, ging hij ook gewoon mee de winkel in. En als de bh niet goed zat, stuurde ik hem om de goede maat uit het rek te halen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:09

Davinia_ schreef:
En als we gingen winkelen en ik had een nieuwe bh nodig, ging hij ook gewoon mee de winkel in. En als de bh niet goed zat, stuurde ik hem om de goede maat uit het rek te halen :)

Mijn vader heeft het ook nooit erg gevonden om even mee de lingeriewinkel in te gaan hoor, ook niet om een andere maat voor me te pakken. Als hij echt heel nodig zou willen weten welke maat ik wil gaat hij wel door de wasmand ofzo _O-!!!

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:13

Traiectum schreef:
Ik schaam me niet zo snel om wat te kopen. Wel af en toe beschamende dingen gezien toen ik zelf achter de kassa zat. Bijvoorbeeld een man die alleen een hele grote komkommer kocht. Is op zich niet raar. Maar hij had verder alleen een plastic tasje van de Etos, met daarin een flinke fles glijmiddel :')

:') :')[/quote]

Uit gewoonte heb ik 'm ook nog een fijne avond gewenst :')[/quote]

JEZUS _O- _O- _O- _O- _O- _O-
RESPECT _/-\o_ _/-\o_
ik denk dat mensen nu spontaan kassa medewerker willen worden

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:13

Nee hoor, schaam ik me totaal niet voor.

Ik zou alleen bepaalde dingen zoals bijv. morning afterpil en/of zwangerschapstest (die ik gelukkig nog nooit nodig heb gehad) niet hier bij de dorpsdrogist halen, maar liever in de stad.

En dat puur vanwege het feit dat we hier in een klein dorpje wonen, waar iedereen elkaar wel zo'n beetje kent en waar de verhalen natuurlijk héeel erg snel gaan. Heb er niet zo'n behoefte aan in zo'n geval dat er praatjes ontstaan over dergelijke dingen.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 17-12-13 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:14

Doanique schreef:
Davinia_ schreef:

Mijn vader heeft het ook nooit erg gevonden om even mee de lingeriewinkel in te gaan hoor, ook niet om een andere maat voor me te pakken. Als hij echt heel nodig zou willen weten welke maat ik wil gaat hij wel door de wasmand ofzo _O-!!!

Mijn vriend krijg ik echt niet mee een lingeriewinkel in, die vindt dat vreselijk.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:14

Mijne loopt ook altijd te zuchten en steunen en zegt bij alles ja dat is mooi/goed.. Ik ga dus ook liever alleen ;)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:15

Davinia: ook niet als je vriend dan een mooi (sexy) lingeriesetje voor jou mag uitkiezen en daar vervolgens zelf ook lekker van mag 'genieten'???? :+

zo kreeg ik mijn vriendjes altijd wel de winkel mee in hoor, die vonden het fantastisch. En helemaal als ik dan in het pashokje stond en zij de winkel gingen afstruinen naar een mooi setje, hihi, veel mannen voelen zich dan héel wat :')