geweldig Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geweldig luf_horses schreef:Ooit een keer een morning after pil moeten halen. De verkoopster zegt een momentje, pakt de pil en fluistert in het voorbijgaan iets te hard naar haar collega: "Ze worden steeds jonger!" (Ik was 20).

Ik had niets bij me en moest dus tampons hebben... Ik kon ze natuurlijk zelf niet halen. Ze vonden het verschrikkelijk om te doen, maar prima. Dus met zijn twee naar de winkel om deze 'missie' uit te voeren. Allebei ook nog eens homo en dus totaal niet bekend met zulke vrouwenzaken.
En dan zijn ze allebeide mid-20, zucht. Stelletje aanstellers
Just_Sannee schreef:Wát zijn tampons met vleugels?
Vliegen die er zo in?
Luf_Midnight schreef:ik ben inmiddels 23 maar echt niet dat ik een zwangerschapstest ofzo ga halen, tampons laat ik me moeder al meestal mee nemen![]()
ik ben altijd heel snel bang dat mensen iets van me denken..
Selka schreef:Whahaha SanneBen ook wel benieuwd ja..
@Yonker, misschien is het wel gewenst toch? Ik heb al heel veel testen gekocht en ben nog nooit raar aangekeken
niet omdat je dan seks hebt (dat weet ze al lang
) maar omdat ze dan de maat weet haha
Davinia_ schreef:Mijn jongere broertje ging voor mij altijd maandverband of tampons halen.
En als we gingen winkelen en ik had een nieuwe bh nodig, ging hij ook gewoon mee de winkel in. En als de bh niet goed zat, stuurde ik hem om de goede maat uit het rek te halen
!!! Traiectum schreef:Ik schaam me niet zo snel om wat te kopen. Wel af en toe beschamende dingen gezien toen ik zelf achter de kassa zat. Bijvoorbeeld een man die alleen een hele grote komkommer kocht. Is op zich niet raar. Maar hij had verder alleen een plastic tasje van de Etos, met daarin een flinke fles glijmiddel
[/quote]
[/quote]
Doanique schreef:Davinia_ schreef:Mijn jongere broertje ging voor mij altijd maandverband of tampons halen.
En als we gingen winkelen en ik had een nieuwe bh nodig, ging hij ook gewoon mee de winkel in. En als de bh niet goed zat, stuurde ik hem om de goede maat uit het rek te halen
Mijn vader heeft het ook nooit erg gevonden om even mee de lingeriewinkel in te gaan hoor, ook niet om een andere maat voor me te pakken. Als hij echt heel nodig zou willen weten welke maat ik wil gaat hij wel door de wasmand ofzo!!!