Snappen mijn ouders het dan écht niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 10:28

XFiemoX schreef:
Een coke verslaafde sneller te kunnen stoppen? Echt niet!!

Ex vriend van een vriendin van mij heeft haar keer op keer voor lopen liegen, afgelopen augustus is ze er achter gekomen en is hij haar zelfs aangevallen en wel waar hun 3 jonge kinderen bij waren :o.

Zij is natuurlijk weg gegaan met de kinderen maar hij laat zelfs nu nog steeds haar niet met rust, zij zegt ook i.p.v. dat ie zich om zijn kinderen bekommert en haar haar eigen leven terug geeft i.p.v. haar leven maar te blijven zuur maken bladiebla.

Het is een tijdje (lees: een bijna 2 weken) goed gegaan maar daarna barstte zijn agressie weer uit en is haar weer aangevallen, politie had hem haar huis uit gezet.

En een moeder die haar bloedeigen kind op straat te schoppen, ik geloof dat dat geen enkele moeder zo gemakkelijk af zal gaan.

Wel vind ik dat jou moeder nog te lief is voor haar zoon, ze moet hem geen ene cent meer geven en hem laten weten dat op toch echt op is!!

Maar wat ik me af vraag rookt hij ook wiet bij jullie jongere zusje dan? Zo ja, dat zouden ze hem moeten verbieden want dat vind ik toch echt wel een not done!

En kweekt ie zijn wiet samen met zijn vrienden in een of ander woonhuis/appartement? Zo ja, dan zou ik er een melding van maken bij de WBV, tenminste zou ik wel doen dan wordt dat allemaal ontruimd en weggegooid.

Maar het beste is nog dat je broer uit de huidige situatie van zijn nu ''verslaafde'' vrienden clubje weg gehaald wordt. Snap niet dat je moeder het wil in zien.

Sterkte

Bedankt voor je reactie!

Er word hier absoluut niet in huis gerookt, dus we staan met z'n 3en gezellig buiten te roken :+

Het schijnt dat ze ergens platen kweken, hoe, wat en waar? Ik heb geen flauw idee...

StableDoor

Re: Snappen mijn ouders het dan écht niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 14:25

Hoe is het nu, TS? :)