Van ex-vriendje naar pest-vriendje... Hoe dan??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 23:40

Ik heb gelukkig een hele leuke ex.
Inmiddels is het al meer dan vijf jaar geleden, ik was net 18 toen hij het uitmaakte. Ik was verschrikkelijk!!! Arme arme jongen :') Oké, ik stalkte hem niet. Maar was wel behoorlijk wanhopig.
We hebben nog heel wat jaren een zeer prettig contact gehad, ook erg close geweest. Maar ik heb zoiets van: "When two past lovers remain friends, they either are still in love or never were." En aangezien hij een vriendin heeft, heb ik hem gepoogd duidelijk te maken dat ik er wel klaar mee ben. Gelukkig is hij geen vervelende stalker. Al is het vrij duidelijk dat hij mij eigenlijk niet heel goed los kan laten.

Maar toen hij het uitmaakte, kreeg ik zo rond kerst een scharrel. Een jongen die ik al heel erg lang een vreselijk leuke jongen vond. Dat was eerst reuze interessant!
En bleef ook een poosje interessant, totdat hij nogal intieme smsjes begon te sturen. Daar was ik niet echt van gediend. Hij damde weer wat in, poogde weer leuk te doen. Maar ik was aan het twijfelen.
Tot bovengenoemde ex op MSN een gesprek met me begon, gewoon een simpel gesprek, niets bijzonders. Maar ik was weer om, die leuke jongen was qua karakter gewoon helemaal niet mijn type en dat heb ik hem meteen maar verteld.

Een uur later hoor ik van mijn beste vriendinnen dat ik weer met mijn ex ging en weet ik veel wat voor rare praatjes dat waren... Vervolgens bleef hij me maar smsen, vriendinnen peilen wat ik van hem vond. Vreeeeselijk irritant. Godzijdank hoor ik er niets meer van, mede ook omdat ik die vriendinnen niet meer spreek. Maar vorig jaar kwam ik een bekende tegen die tegen mij uitsprak dat ze zich afvroegen of ik überhaupt nog leefde. Toen ik vroeg wie 'ze' waren, noemde hij de naam van die jongen ook weer.. Meneer heeft een vriendin... Echt... Ik begrijp dat niet... Hoe ingewikkeld is het?

Al vind ik dat gedrag wel bij die jongen passen van hoe ik hem kende (veel te serieus en emotioneel)...

Chelinka

Re: Van ex-vriendje naar pest-vriendje... Hoe dan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 23:53

heb het ook meegemaakt.. ging aan het einde van de relatie al wel slechter, geen aandacht meer hebben voor elkaar enzo (langs zijn kant toch, en 1j8m samen) en dan had ik er een punt achter gezet. hij wou dat niet vatten en bleef maar proberen. stond regelmatig uit het niets voor mijn deur me op te wachten tot ik naar huis kwam, dat ik zelfs niet meer naar huis durfde. bleef me bellen en sturen, en omdat ik nooit opnam, begon hij 'onbekend' te bellen, dus nam ik dat ook nooit op, maar bedrijven bellen ook zo.. :') als hij belde liet hij dan ook dingen horen dat hij kapotsloeg, hij stuurde ook wel eens foto's door dat hij op zijn dak stond, dat hij wou springen etc. nadat ik van nummer ben verandert begon hij met mail. heeft uiteindelijk een jaar geduurd voor ik hem echt geblokkeerd heb, en dus niks meer van hem hoorde.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:01

Ohja hoor!
Blind geweest in het begin van de relatie.. heel wat problemen zelf, blij dat ik een schouder had. Na een maand of 3 mocht ik niet meer afspreken met vriendinnen. Liep als een magneet achter me aan. Uiteindelijk ik uit gemaakt. Hij was het er totaal niet mee eens dat ik het uitmaakte! Eerste week toen het uit was, 4 flinke krassen op me auto. Nadat ik zei dat ik absoluut geen contact meer wou me paardenstal afgebrand (gelukkig stond paard bij iemand anders, dag later zou hij terug komen) en toen ik een nieuwe vriend heb heel me auto onder de verf gegooid! Nu is het voorlopig rustig! Sinds begin augustus aan de hand. Politie is vanalles op de hoogte!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:06

ik heb ook een maffe ex.
in de relatie nooit wat gemerkt, (11 maanden verkering gehad)maar zo tegen het einde werd ik best vaak gebeld en dan nam ik op en hoorde ik niemand.
ik vroeg me ergens al af of het mijn vriend kon zijn, maar dacht nog van niet.

heb het uitgemaakt en daarna belde hij midden in de nacht bij mijn huis aan, meerdere malen hoor, dit gebeurde wel 4x per week!
verdwenen schoenen die bij de voordeur stonden, werd het slot van de schuur volgespoten met kit en slaolie op de trap gegooid.
heb toen aangifte gedaan, maar ja ze moeten wel bewijs hebben he?
kreeg toen later een nieuwe vriend en daarvan had hij de banden lekgestoken van de auto -O-
en ik werd echt vet vaak gebeld en heb uiteindelijk een ander telefoon nummer genomen.

wat een zielig figuur..en steeds maar ontkennen dat hij het was.
ben zelf daarna verhuisd en toen was het gelukkig over :j

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:25

Ik heb een verschrikkelijke ex, die mij nog steeds, vanuit de gevangenis lastig weet te vallen. Beste jongen zit al dik 1,5 jaar vast, komt over een aantal maanden, helaas vervroegd vrij wegens procedure fouten.

Begon als een leuke, en ook een hele hectische relatie. Ik wist wat hij deed 'voor de kost', ken hem mijn hele leven al, maar kende hem vooral als een hele leuke jongen. Jaren me verzet tegen hem, omdat ik niks met een crimineel wilde hebben, maar toch gezwicht voor hem nadat hij beloofde zijn leven te beteren. Stom als ik was.. Alleen maar stress uiteindelijk gehad, huisinvallen, verhoren, arrestaties, achtervolgingen, wapens, drugs, buurtafzettingen, en alles wat je fantasieen teboven gaat. Heb er een héle slechte reputatie aan overgehouden, hoewel die begint bij te draaien, omdat iedereen trots is op mij dat ik met alles gestopt ben en weiger om ooit iets temaken te willen hebben in dat wereldje.

Ben mijn baan toen der tijd kwijtgeraakt, geen contact meer met familie, de betreffende jongen is een hele bekende hier in de omgeving, vandaar dat ik ook geen namen noem, maar was alles behalve positief. Geen contact meer met vriendinnen gehad al die tijd, omdat ik zo ver afgleed en zelf ook slechte dingen heb gedaan.

Na een jaar alles voor hem te hebben gedaan in de periode dat hij vast zat, heb ik er een punt achter gezet. Meneer kon niet waarderen wat voor risico's ik had genomen voor hem, en wat ik allemaal door hem was kwijtgeraakt. Hij had mij volledig in zijn macht, en godzijdank kon ik het uitmaken, misschien wel een beetje sneu omdat hij vastzat, maar ik ben nog jong, en dan wil ik niet zo verpest worden door zo iemand.

Dus een punt erachter gezet, en dat was de beste beslissing ooit. Nieuwe baan, vriendinnen weer opbouwend contact mee, en bovenal, geen stress en ellende meer. Want bedreigingen naar de kop geslingerd krijgen omdat je vriend dingen uitvreet waar jij onder andere geen weet van hebt, meer dan alleen inbraakjes, dat breekt op. Helaas, tot de dag van vandaag is mijn ex nog steeds ervan overtuigd dat ik met hangende pootjes terug kom, maar ik hou die pootjes stijf en wil nóoit maar dan ook nóooooit meer terug naar dat leventje. Toch belt hij mij regelmatig, en de eerste periode nam ik nog wel op, en kreeg ik alleen maar gescheld, geschreeuw over me heen, en hoe verschrikkelijk ik wel niet was, en dat hij me afmaakt als hij buiten komt, en nog meer ongein.

Ik weet dat deze jongen gek is, en zulke dingen nog echt doet ook, hij heeft al een aantal jaar van zijn leven vast gezeten, onder anderen voor doodslag, waar ik pas laatst achter kwam, ik dacht namelijk dat het voor wat anders was.. Naief als ik ben. Maar ik geloofde toen der tijd alles, ik kan mezelf wel voor mn kop slaan. Maar ik laat mij niet kennen, en al helemaal niet over me heen lopen, dus ik druk hem tegenwoordig weg als hij belt. Ertegenin gaan heeft geen zin, dus dan maar zo en maar ik weiger mijn telefoonnummer te veranderen, heb al 7jaar hetzelfde nummer, en ga die voor niemand veranderen, zeker voor hem niet. Wat ik alleen niet snap aan hem is dat hij mij bedreigd per telefoon en dat soort grappen, en dan een week later een kaartje stuurt met 'oh schatje het spijt me en ik mis je blablabla'.. In de hoop waarschijnlijk dat ik dan ineens ga zeggen, ohjoh, ik mis jou ook en tuurlijk kom ik terug, haha grapjas.

edit: Ik ga morgen langs de telefoonwinkel om dat nummer te laten blokkeren, voor inkomende oproepen kan het niet zelf, ben niet erg technisch aangelegd :')

Ik wil mij ook gaan inschrijven voor een opleiding Pedagogisch hulpverlener, en dan de afdeling Jeugdzorg. Ik wil jongeren kunnen helpen, en ze behoeden voor deze dingen. Het staat er héel kortsamengevat hierboven opgeschreven, dus als je meer wilt weten, mag je altijd pb'en. Maar ben er nog steeds van overtuigd dat alles gebeurd met een reden, zo ook mijn verhaal, en ik denk dat het mijn 'doel' is om anderen te helpen, die soortgelijk hebben meegemaakt. Alleen dan kan ik voor mezelf het afsluiten, en hoe ellendig ik mij ook heb gevoeld over de dingen die ik heb gedaan, ik kan het niet meer terugdraaien, en hoop verder te kunnen gaan, en het verleden achter me te laten.

Lang verhaal, respect als je het gelezen hebt!

:evaw:

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 21:48

Wauw salama.. Wat een verhaal.. Je verdient een schouderklopje over het fijt hoe jij reageerd op de situatie zeg, ondanks dat ik niet weet wat voor dingen jij gedaan hebt..

Ik heb ook een hele vervelende ex.. Het begon allemaal super.. Een hele lieve jongen met een goed hart (en ik weet zeker dat hij dat heeft). Beide veel mee gemaakt (allebei een pest verleden waar we het heel moeilijk mee hadden. Ik nogsteeds trouwens), en allebei een zelfde soort karakter. Dat botst. Maar in eerste instantie zeiden mijn ouders; dat is de perfecte schoonzoon. Ik was veel bij hem. Zo veel dat hij zei; ga eens wat met je vriendinnen doen! Dus dat ook gedaan. Op een gegeven moment waren er veel ruzie's. Als ik naar mijn vriendinnen ging, was hij niet belangrijk genoeg voor mij. Als ik naar school ging, moest ik maar naar hem komen om onze ruzie uit te praten. Zo dom als ik was, spijbelde ik van school en ging naar hem waar ik eerst te horen kreeg of ik lekker gen*ukt had met de jongens uit mijn klas.. Ik ging met veel jongens om omdat de meiden uit mijn klas zo verschillend waren als dat ik was, en dat was gewoon niets voor mij.

Helaas werden de ruzie's erger. Op de snelweg (of 80km weg) ging hij rustig op de vluchtstrook staan om me er hardhandig uit te zetten. 2x politie bij de auto gehad omdat we knallende ruzie hadden. Eerste keer werd er gevraagd; ben je in nood? Valt hij je lastig? Mijn antwoord; nee we hebben ruzie, dit is mijn vriend. 2e x; we krijgen melding van geweld, gaat het goed hier? Mijn reactie; nou waar lijkt het op?!
Het werd steeds erger, woorden werden bijvoorbeeld klappen, mijn vriendinnen kregen vervelende berichten, hij zei dingen die niet waar waren en op 2 vriendinnen na ben ik iedereen kwijt geraakt.

Het werd zelfs zo erg dat toen ik met mijn moeder en tante in Amsterdam ging shoppen, en we er een gezellig dagje van maakte, hij mijn moeder berichten ging sturen dat zij mij van en afpakte.
Daarna heb ik na 11 maanden een relatie waarvan minstens 6 maanden ellende, een punt achter de relatie gezet. Ik kreeg berichten als ** prutsmuts, ** slet, varken... En vervolgens; schat sorry het spijt me, ik hou van je.

In onze relatie heeft hij zich ook opgesloten in zijn kamer met een riem om zijn nek. Ik was de enige die naar binnen mocht, zelfs zijn moeder niet. Uiteindelijk ging ik daar weg zonder hem gezien te hebben..

Maar na een jaar kreeg ik nogsteeds berichten van hem op mijn telefoon. Reageerde ik niet, kreeg ik ze op Facebook. Uiteindelijk was mijn abbonement verlopen en heb ik een nieuwe telefoon met een nieuw nummer dat hij niet heeft. Het heeft nog even geduurd voordat hij op FB stopte met berichten sturen maar heb nu al zeker 3 maanden niks meer van hem gehoord. Zelfs op mijn verjaardag bleef het gelukkig stil.

Na mijn relatie heb ik heel veel problemen gekregen.. Ik werd agressief en kreeg driftbuien als een klein kind, sloeg mijn ouders, maakte ruzie met mijn familie.. Ben bij een psycholoog beland, maar het heeft amper geholpen. De rust is terug maar als ik eenmaal boos ben kunnen mensen nog altijd beter uit m'n buurt blijven.. Van school heb ik gelukkig een tweede kans gekregen omdat ze zagen dat ik echt wou. Heb mij de laatste maanden van dat schooljaar heel erg ingezet voor school, zodat ik mijn 2e jaar op nieuw mocht doen. Want dankzij hem heb ik veel contacten mis gelopen op school, en ook totaal geen band met mijn klas opgebouwd.. Klinkt grof maar geef hem de schuld ookal heb ik het zelf gedaan.. Hij had me zo in zijn macht..

Ik ben nog altijd kapot door de scheur die in de band tussen mij en mijn familie is ontstaan. Ze helpen me gelukkig door en door, maar ik heb het goed verpest door ze pijn te doen.. En dat is nog een enorme wond in mijn hart omdat ik zo veel van ze hou... *goh daar komen de tranen*

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:04

Ik heb echt een zak van een ex. Maar dat verbaast me niets, die jongen maakte een meisje waar hij eerder mee was ook het leven zuur. Op de vraag "Goh zou je zulke dingen ook bij mij doen dan als het uit gaat?" antwoordde meneer natuurlijk stellig "nee" (wat ik natuurlijk niet geloofde...), het tegendeel is al ruimschoots bewezen.

Banden lek steken, (dure!) spullen niet terug willen geven, proberen te zorgen dat ik mijn baan kwijt zou raken door tegen mijn baas te zeggen dat ik een psychopaat zou zijn..... Terwijl we heel normaal uit elkaar zijn gegaan: ik heb het uitgemaakt, we bleven nog hechte vrienden en deden leuke dingen. Tot het moment dat ik verliefd werd op iemand anders en dat eerlijk aan hem vertelde, dat viel niet helemaal goed..... :(:)

Moet eerlijk zeggen dat ik hem daarna wel heb terug gepakt en dus ook wat op mijn kerfstok heb, geen spijt van: ik laat me niet zomaar kapot maken door één of andere mafkees. :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:11

Je kent mijn ex, maar die is altijd al kak geweest.

Die ging vrolijk verder met het doorlezen van mijn facebook en boktaccount toen het al uit was. Toen ik het met iemand anders over haar had via pb kreeg ik opeens smsjes met 'poedersuiker' erin. :')

M'n wachtwoord veranderd en toen werd het redelijk stil. Afgezien van de "bedreigende smsjes" van iemand waar ze een tijd bij in huis zat..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:14

Ik snap het soms niet.. Je deelt toch alles met die persoon. Je leven... Je liefde.. Je leed. Je bent zowel lichamelijk als geestelijk innig met die persoon verbonden. Je hoort van elkaar te houden.

Ik kan dan niet bevatten hoe dat na het uitmaken ineens zo omslaat. Heb je dan ooit wel echt van elkaar gehouden vraag ik me dan af?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:14

Bij mij werd verklaard van niet. :Y)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:16

ElineS schreef:
Ik snap het soms niet.. Je deelt toch alles met die persoon. Je leven... Je liefde.. Je leed. Je bent zowel lichamelijk als geestelijk innig met die persoon verbonden. Je hoort van elkaar te houden.

Ik kan dan niet bevatten hoe dat na het uitmaken ineens zo omslaat. Heb je dan ooit wel echt van elkaar gehouden vraag ik me dan af?

Van mijn ex weet ik wel zeker van wel.
Hij was gewoon stikjaloers, en al helemaal toen ik het had uitgemaakt, en ik weer met een ander wat zou kunnen doen. En weer gezellig met vriendinnen op stap kon..

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:44

Wij kregen ruzie omdat hij niet geloofde of accepteerde dat het over was. We woonden samen dus er moesten dingen geregeld worden voor ik verder kon. En dat deed hij gewoon niet. Dus deed ik het zelf, maar daar werd hij dan boos om. Daardoor ging ik me weer kwaad maken om hoe hij met me omging.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:49

LoveUggs schreef:
ElineS schreef:

Van mijn ex weet ik wel zeker van wel.
Hij was gewoon stikjaloers, en al helemaal toen ik het had uitgemaakt, en ik weer met een ander wat zou kunnen doen. En weer gezellig met vriendinnen op stap kon..

Same here. Ik weet wel dat we van elkaar gehouden hebben, maar hij sloeg gewoon helemaal door in zijn jaloezie en bezitterigheid. Van mijn kant voelde ik de laatste maanden van onze relatie niet veel meer voor hem, maar ja je bent jong en zit in je eerste echte relatie... Ik dacht dat het gewoon een dipje was tot ik achteraf besefte dat ik hem de laatste maand van onze relatie gewoon schijte-irritant vond. Ik was zelf irritant, opvliegend, ergerde me overal aan, was slecht gezind. Maar ik zat aan de universiteit in een zware examenperiode dus ik dacht dat het daardoor kwam. Niet dus :=

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:52

Toen ik het uitmaakte was ik alleen nog onwijs verliefd, en hield ik nog heel veel van hem. Hoe erg zijn gedrag tegenover mij ook was. Ik heb 2 maanden lang in 's avonds in bed alleen maar liggen huilen.. (Erg lang in elk geval.) Ik huilde tot ik in slaap viel, werd moe wakker, deed m'n ding, en huilde weer tot ik sliep..

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:05

Wat een verhalen hier :wow: ...
Ik heb wel eens dergelijke verhalen gehoord in mijn omgeving maar ik heb het zelf nog niet meegemaakt.
Mijn eerste (serieuze) ex heeft vorig jaar gevraagd of ik meter wou zijn van zijn eerste kindje dus dat zit nog goed :+ , ex nr2 werk ik nog mee samen en dit zonder problemen en ex nr3 is nog altijd mijn beste maatje maar die relatie is dan ook puur om praktische/logistieke redenen tijdelijk on hold gezet. Ik heb eigenlijk ook nog nooit drama gehad bij een breuk...

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:12

Hier ook hoor. Gelukkig al heeel wat jaren geleden...
Ik was met A en die kwam vast te zitten.. Lang volgehouden maar je bent jong en toen kwam ike en vriend van hem tegen.. Kreeg daar een relatie mee. A kwam vrij en jaren heb ik last vN hem gehad.. Van computer die gecrasht word, en zomaar dingen doet door a.. Tot ruiten ingeslagen.
Hele school tegen me opgezet .. Oa een oude vriendin opgezet en zogenaamd... Mn msn messenger gebruiken om haar uit te schelden etc,, ik kreeg de schuld.. Terwijl ik dat niet was!! In elkaar geslagen worden door oude vriendin , terwijl a alles opgestookt.. Jaren last gehad, elke keer weer rotjes in de brievenbus, ruiten met steen ingeslagen. Al is het nu al 11 jaar geleden.. Mocht ik hem tegen komen krijgt hij toch echt nog een harde tik terug!! Elke keer die ramen.. Kom je thuis en ja hoor.. Ruit weeer ingeslagen. Hij had zelf een liedje gemaakt over mij ( was zogenaamd rapper) en over een goede vriendin die zijn ex ook was. Hoe bedoel je... Je hebt t moeilijk met je ex vriendin die het uit maakt.
Maar goed. Jongens...

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 15:34

:wow: Als ik deze verhalen lees, heb ik toch heel veel geluk gehad met mijn ex-vriendjes!
In mijn omgeving wel twee vervelende ex-vriendjes gezien, waarvan de één écht vervelend en de ander iets minder vervelend.
De jongen die minder vervelend is, heb ik nooit gemogen. Van de andere had ik het niet verwacht, ik was geen fan van hem, maar kon prima met hem door een deur. Hoe hij in de relatie was, weet ik niet heel goed. Hoe het was nadat ze het uitgemaakt, weet ik wel heel goed; onuitstaanbaar vervelend. Van mij mochten, en mogen, ze hem ergens naar een ver land brengen dat hij nooit meer terug komt.
Met mijn eigen exen kan ik met allen, op één na, gewoon nog gezellig praten. Van één ex weet ik ook zeker dat hij altijd voor mij klaar zou staan, mocht er iets zijn (en vice versa). Het zijn niet voor niets exen, een relatie zou er nooit meer inzitten, maar je hebt ooit van iemand gehouden, waarom dan totaal uit elkaars leven verdwijnen?

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:27

Ik heb altijd gedacht ' mij overkomt dit niet'. Tot we na 2.5 jaar relatie gingen samenwonen, en hij zachtjes aan omsloeg. Dan krijg je de vraag ' heb je het nooit eerder gemerkt' , nee echt niet, we hadden wel eens woorden maar wie had dat niet? Nu werd ik voor van alles uitgescholden, ging ik naar mn paard, was ik te laat terug. Ging ik naar vriendinnen, hoelaat terug, en reageerde altijd wat kwaad. Tot hij ineens met een voorwerp voor me stond, week later me aanviel, kon ik eindelijk de keus maken weg te gaan. En dat terwijl ik altijd tegen anderen zei, wat doe je er nog, was ook ik degene die bleef. Maargoed weer een ervaring rijker.
En ik hoop dat hij er beter uitkomt, dan hoe t er nu naar uit ziet. Scooter stiekem overschrijven, spullen niet willen verdelen, stalken op station. Ach hij spoort niet en hulp is voor dit soort mensen t beste, ik kan hem niet helpen, mocht ik dat willen....

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:37

Ik dacht dat mijn ex erg was, maar als ik het zo lees valt het nog mee.
Hij had het uitgemaakt, na 3,5 jaar, omdat hij het niet meer zag zitten. De manier waarop was vrij vervelend en daar zat ik ook echt mee. We hadden daarna nog een aantal keer gepraat, maar hij was er zeker van dat het uit beter was en dat hij er echt klaar mee was. Maar we zouden vrienden blijven.
Dat verliep op zich prima, af en toe lastige situaties, tot het moment waarop hij erachter kwam dat ik aan het scharrelen was met een jongen uit onze vriendengroep. Misschien niet de slimste actie van mij om dat niet gelijk tegen hem te vertellen, maar toen hij erachter kwam was hij geheel over de zeik.
Hoe kon ik zo snel al een nieuwe jongen hebben, had ik dan niets voor hem betekend en eigenlijk was hij erachter gekomen dat hij me terug wou. Na een lang, lastig, gesprek hadden we besloten om het toch langzaam weer te proberen :)
Dit duurde precies een week, daarna vertelde hij mij in een overvolle discotheek dat hij het toch niet zag zitten en dat hij zich er niet over heen kon zetten.
Vervolgens kom ik via vrienden en zijn familie te weten wat hij allemaal over mij heeft gezegd. Hij zou het alleen maar aan hebben gehouden omdat ik zijn huiswerk maakte, hij zag het al 1,5 jaar niet meer zitten, door mij was hij depressief enzovoort enzovoort.

Nu zitten we nog steeds in dezelfde vriendengroep en hij blijft mij in de gaten houden. Als ik zeg dat ik uit eten ga, wil hij gelijk weten met wie en of ik een date heb. Als ik met een jongen sta te praten als we uitgaan, staat hij me altijd boos aan te kijken.
Maar als ik de andere verhalen hier zo lees, valt het allemaal nog mee :D

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:43

Ik heb dus ook een pest ex-vriendje.
Ik wist dat hij zo ging reageren, maar niet dat het zo fel ging zijn (stalken, dreigen, kinderen die ik niet meer mag zien, een hangertje met de assen van een overleden paard gestolen, alle dagen hier staan, ...)