Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Klopt, ik heb hier ook wat geprobeerd mee te doen maar het haalt allemaal niets uit.
) AmyII schreef:Jeetje TS, wat een lastig verhaal. Ik wil je als eerst complimenteren omdat je jezelf niet laat verlagen tot zijn niveau. Je pakt het erg volwassen aan en het siert je dat je niet het hele verhaal online knalt om te voorkomen dat je zijn privéleven online gooit.
Persoonlijk heb ik (gelukkig) nog nooit zoiets aan de hand gehad en ik kan je dus ook niet vertellen wat je zou kunnen doen. Één ding, tip wel even de politie voor het geval dat.. Dat ze ervan weten zegmaar, dan zijn ze er eerder bij wanneer het echt mis gaat. (Zeggen ze..)
Eigenlijk reageerde ik hier alleen om je een hart onder de riem te steken. Zou ik evt. wel pb mogen? Misschien dat ik daar wat uit kan halen dat je helpt.
Sterkte in elk geval!
lovepaard123 schreef:AmyII schreef:Jeetje TS, wat een lastig verhaal. Ik wil je als eerst complimenteren omdat je jezelf niet laat verlagen tot zijn niveau. Je pakt het erg volwassen aan en het siert je dat je niet het hele verhaal online knalt om te voorkomen dat je zijn privéleven online gooit.
Persoonlijk heb ik (gelukkig) nog nooit zoiets aan de hand gehad en ik kan je dus ook niet vertellen wat je zou kunnen doen. Één ding, tip wel even de politie voor het geval dat.. Dat ze ervan weten zegmaar, dan zijn ze er eerder bij wanneer het echt mis gaat. (Zeggen ze..)
Eigenlijk reageerde ik hier alleen om je een hart onder de riem te steken. Zou ik evt. wel pb mogen? Misschien dat ik daar wat uit kan halen dat je helpt.
Sterkte in elk geval!
ja klopt kreeg gister weer een apje niks terug gezegd
toen stuurde die allemaal vraagtekens
nog niks terug gestuurd
en toen zij die ok negeren?
en toen weer niks terug gestuurd xd
Ess_Ramona schreef:"Het portretrecht is het recht van een geportretteerde persoon om zich in bepaalde gevallen te verzetten tegen publicatie van hun portret.
Onder portret wordt in dit verband verstaan elke zichtbare weergave waarop iemand herkenbaar is afgebeeld, bijvoorbeeld in een foto, schilderij, tekening of in filmbeelden. Als er op een foto of film meerdere personen te zien zijn, heeft elk van hen het portretrecht."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht
Tadaaaa. Het maakt geen bal uit of ze bekend is, of het voor commerciele doeleinden is, het mag niet.
Je zou er alleen wel minder geld voor krijgen dan Miley Cyrus ofzo, maar hij is gewoon fout.
Jij moet toestemming geven om ze te mogen plaatsen.
Het is echt vervelend dat er kennelijk helemaal geen goede jongens lijken te bestaan of ik dit type aantrek.. Helemaal klaar met jongens ik ga volledig voor mijn studie, hardlopen en mijn paard!