Even mijn verhaal kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:53

Klinkt als een leuke, betrouwbare man. De eerste keer had hij ook al spijt toch? Blijkbaar niet genoeg spijt om het niet nog een keer te doen. Dr phil zegt dan "de beste voorspelling voor de toekomst is zijn gedrag in het verleden".
Wat wil je in een gesprek nu van hem weten? Bedenk dat eens voor jezelf.
Waarom hij het heeft gedaan?
Nou simpel, het was eigenlijk jouw schuld. Want jij had tijd voor hem moeten maken (ik ga al e5,5 jjaar lang elke dag naar mijn paarden en zo velen met mij) dus dat heeft hij al aangegeven, waarom.
Hoe hij de toekomst nu ziet? Nou ook simpel!
Jullie gaan gewoon weer verder want hij heeft echt heeeeulllll veel spijt (alweer) en jij zult hem moeten vertrouwen (Nee het gebeurt heus geen 3e keer, zo lang jij maar genoeg aandacht geeft aan hem! Want dat was de reden dat hij contact zocht met anderen)

Denk dat je het moet afsluiten. Dat je niet over 10 jaar terug kijkt en denkt verdomme. .... had ik maar eerder een keus gemaakt ipv de keuze over MIJN leven in zijn handen te leggen.

Ohja: :(:) knuffel want het is Hoe dan ook, erg kl.te voor jou.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:55

Neem iemand mee, bvb de vriendin. Die moet zich absoluut niet met het gesprek bemoeien maar kan wel opletten of je niet bij de benen word genomen. op het moment dat hij denkt dat je niet terug komt denk ik dat je ook niets meer van hem krijgt, ben ik bang. Maar dat zijn materiele dingen en zouden nu je minste zorg moeten zijn, als er nog dingen via jouw bankrekening lopen, bvb huur, gwl enz dan direct wijzigen naar zijn naam en rekening. Zorg goed voor jezelf en laat hem lopen, lieve praatjes vullen geen gaatjes zei mijn oma altijd.

Is hij trouwens uit een andere cultuur afkomstig??

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 16:57

VivaLaVida Je kunt erug leuk schrijven _/-\o_

Maar ik ben het helemaal met je eens. Maar om het te doen is nu nog even niet makkelijk. Ik wil ook geen vriend meer die ik moet controleren en al die dingen die ik eerder heb opgenoemd.

Ja ik zit er echt mee en ben blij dat ik hier even mijn gedachten kan ordenen en mijn verhaal kwijt kan. Dus daarvoor iedereen bedankt

Even een wijzing.

Om even op de laatste post terug te komen (sorry kan even gauw geen naam zien)

Nee hij is gewoon Nederlandse. Ik betaalde alleen het eten voor ons de katten en het konijn. Daarnaast betaalde we gewoon allebei voor onze eigen dingen.

Dus het zijn nu idd materiele zaken die ik gewoon zo snel mogelijk geregeld wil hebben, zodat ik het gewoon voor mezelf kan afsluiten
Laatst bijgewerkt door N_B_N op 13-12-13 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:58

Ja kan me altijd erg druk om zulk soort dingen maken. Vooral omdat er ECHT mannen zijn die wel te vertrouwen zijn!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:01

Weet je wat het is lieve meid. Het zou nog wel goed kunnen komen met zijn lieve woorden en beloftes, maar het vertrouwen is weg en dat gaat je uiteindelijk nekken.
Je zult steeds bang zijn als hij te laat thuis is, iedere keer zijn pc, mobiel en zakken nakijken. Altijd blijft het in je achterhoofd en daaraan ga je kapot, altijd blijf je controleren en geloof me, zo wil je niet leven.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 17:01

Oja die vriendin uit openingspost (elibest op bokt) die is niet verstandig om mee te nemen die heeft namelijk hele erge moordneigingen omdat ze als geen ander weet wat dit met mij doet. En zij heeft alle berichtjes die hij verstuurd heeft naar die vrouwen gelezen

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:03

Storm schreef:
Weet je wat het is lieve meid. Het zou nog wel goed kunnen komen met zijn lieve woorden en beloftes, maar het vertrouwen is weg en dat gaat je uiteindelijk nekken.
Je zult steeds bang zijn als hij te laat thuis is, iedere keer zijn pc, mobiel en zakken nakijken. Altijd blijft het in je achterhoofd en daaraan ga je kapot, altijd blijf je controleren en geloof me, zo wil je niet leven.

Hij heeft al twee keer bewezen dat hij ts niet trouw kan blijven, dat gaat hem een derde keer ook niet lukken.

Als je in gesprek wil zal ik je moeder meenemen is dat een idee ts?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:05

Tiffany, je moet eens weten hoeveel vrouwen er helaas keer op keer zwichten voor de woorden van een ontrouwe man....

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 17:08

Ik kan mijn moeder vragen, maar die heeft het zelf ontzettend druk met haar hondenschooltje. En ze woont natuurlijk niet in de buurt. Maar vragen staat vrij

Storm: Nee zo wil ik niet leven. Het zou moeilijk zijn met een andere man, want dit zal mij altijd achtervolgen, maar ik hoop ooit de ware te vinden die mij in mijn gelijkheid om mij geeft. Hoeveel uren en dagen ik ook weg ben van huis. Dan hoop ik dat diegene blij is dat ik terug ben en dat dan alle boodschapjes zijn gedaan en het konijn en de katten lekker eten hebben gehad en een schoon toilet

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:10

Storm schreef:
Tiffany, je moet eens weten hoeveel vrouwen er helaas keer op keer zwichten voor de woorden van een ontrouwe man....

Oh je bedoelde het op die manier! Nee dan heb je helemaal gelijk. Ik bedoelde dat jij bedoelde dat hij zichzelf nu wel waar kon maken :o . Vekeerd gelezen sorry storm.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:10

Lieve TS, geloof mij als je de juiste man tegen het lijf loopt vallen al die zorgen weg!!

Zo stuur ik de mijne gerust naar een stripclub met zijn vrienden voor bachelor feesten etc., meneer zal nooit zijn portemonnee trekken of aanraken. Aldus zijn klagende vriendengroep ;)

Als iemand écht van je houdt dan komt er rust in je koppie, neem dat maar van mij aan :)

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:15

Weetje wat ik denk dat we moeten doen bokt? We moeten juichen voor de ts die klaar is met hem, en die zich geen zorgen meer hoeft te maken of mailtje moet lezen!
En we moeten ook zeker juichen voor silbeest, de vriendin die ze zo hard nodig heeft en er ook voor haar is!
*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
Maar even serieus: goed gedaan ts. Als hij lieve woordjes gaat gebruiken kun je er zo vaak voor vallen dat er op een gegeven moment niks meer van je over is. Dus het is goed dat je nu sterk bent!

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 17:17

Bedankt Milty voor je lieve woorden. En ik ben Elibest ook zeer maar dan ook zeer dankbaar dat ze er altijd voor me is en dat ik altijd met haar lieve beestjes mag kroelen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:19

Tiffany, niet erg ;)

TS, Selka heeft gelijk. Als je de ware tegenkomt is alles anders. Ik durf mijn man ook naar een stripclub te sturen (al zou ik dat toch niet leuk vinden ;) ) en ik heb ooit een ex betrapt met een ander in bed. Dacht toen ook dat ik nooit meer een man zou kunnen vertrouwen.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:19

Selka schreef:
Lieve TS, geloof mij als je de juiste man tegen het lijf loopt vallen al die zorgen weg!!

Zo stuur ik de mijne gerust naar een stripclub met zijn vrienden voor bachelor feesten etc., meneer zal nooit zijn portemonnee trekken of aanraken. Aldus zijn klagende vriendengroep ;)

Als iemand écht van je houdt dan komt er rust in je koppie, neem dat maar van mij aan :)

Selka, helemaal met je eens. Kan dit zelf ook be-amen, ben zelf ook door verveldende voorgaande relaties zeeeeeeeer zeeeeeeeer anti man geweest, maar heb er nu 1 gevonden, had het niet verwacht, maar inderdaad het geeft me een rust die niet gekend is, niet dat er daarvoor onrust was, maar toch,

dus ja.. soms moet je lang wachten, maar er zijn echt wel goeie te vinden (hahaha nooit gedacht dat ik dit nog eens zou gaan zeggen :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:21

Hoezo moet ts iemand mee nemen. .. ze zal het toch zelf moeten doen, als ze daar nog niet sterk genoeg voor is dan lukt het contact verbreken sowieso niet. Over halen kan hij ook via de app.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:22

Gek is dat he dames, wel een fijn gevoel trouwens :)

Dus TS laat die vent maar waaien! Op zoek naar de ware *D

Because you're worth it!

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:24

Neem aub iemand mee en vooral NIET de poezen ( dan liever nig eens gaan rijden), er wordt heel snel druk uitgeoefend als iemand zijn zin niet krijgt... en kennelijk ben je alleen niet tegen hem opgewassen... en... hij zal het blijven doen als dit al de tweede keer is. Geloof me : het einige waar hij echt spijt van heeft is dat hij betrapt is en zo stom was om wachtwoorden te gebruiken die jij al kent. Volgende keer zal hij andere nemen ... en jij zal altijd onzeker blijven... dus wees verstandig: neutraal terrein en iemand erbij

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:24

AMEN _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:30

Lieve TS! Heel veel sterkte!
Ik weet wat het is om te geloven in lieve woorden, maar daden die wat anders doen...
Mijn klasgenootje huurt ook wat, en bij hem komt binnenkort een plekje vrij. Lekker in de buurt van waar je vandaan komt dus misschien dat je je verzorgpaardje dan aan kan houden? Het is in Rotterdam maar komt pas over een tijdje een plekje vrij... Denk niet dat je er wat aan hebt maar ik kan het altijd zeggen.. Mijn klasgenoot neemt dan de gesprekken af, dus STEL dat je erop in wil gaan, doe ik uiteraard een goed woord voor je!

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 17:31

Ik heb mijn moeder een berichtje gestuurd. Dus ik ben benieuwd of ze mee kan morgen. En ik heb nu echt een eye-opener gehad van jullie.

Ik verdien beter

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:32

Amen ! Goed zo meid!

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:35

allereerst wil je sterkte wensen met dit gedoe.
Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om iemand los te moeten laten. Denk dat het hoe moeilijk ook het ook is, het beter is om alleen te gaan praten. Alleen zou ik dat pas gaan doen als jij er aan toe bent en je sterk genoeg voelt om niet te bezwijken voor zijn zielige praatjes dat hij er spijt van heeft en het nooit meer zal doen.
Het is nu 2x gebeurt en het gaat nog veel vaker gebeuren. Ik heb dit zelf ervaren met iemand die structureel vreemd ging, alleen omdat we elkaar weinig zagen en hij vond dat hij het nodige tekort kwam.

Ik wil ook zeggen dat ik het heel dapper van je vind, dat je gewoon vertrokken bent. Er zijn niet veel vrouwen ( en mannen) die daar de ballen voor hebben. Gewoon omdat ze willen blijven geloven dat hij of zij wel zal veranderen. Vaak tegen beter weten in.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:38

Meid, allereerst sterkte met dit te verwerken.

Wat ook in mij op kwam:
Als hij al mailtjes stuurde met "hoeveel voor dit, hoeveel voor dat" en jij veel werkte
en wel eens bij je paard was.. wie zegt dat hij niet al een stapje verder is gegaan?
Is een SOA test hier niet ook even slim? Ik zeg dit niet om je nog slechter te laten voelen,
maar als hij duidelijk zo'n 'drang' heeft, wie zegt dat hij niet al iets heeft uitgespookt?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:42

TS, op naar heter en beter! Ik ken het gevoel, steeds vertrouwen geven dat telkens weer geschonden wordt. Het betert er niet vaak op. Tijd om jezelf meer te gunnen, dat verdien je.