Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kirsha schreef:SSmonamiSS schreef:Waarom geven jullie je baas ook niet wat? Vind ik wel eerlijker!
En dan nu de hamvraag: wat geef jij aan je baas?
mijn ouders hadden vroeger in Nederland 5 winkels en vind het gewoon banketstaaf dat hun iedereen een pakket moeten geven en het is toch niet vaak goed want dan zitten er weer dingen in die je niet hebben wilt en ander gezeur maar een kleinigheid terug geven is te veel?? Het is voor je baas net zo goed kerst!
Marcella schreef:Ik mocht net zoals vorige jaar weer zelf shoppen bij de kraampjes die aanwezig waren.![]()
en een super gave lamp.
SSmonamiSS schreef:Nee ik bedoel ook gewoon als je in een winkel werkt ofzo en je baas goed kent en dus ook vaker ziet! Niet iemand ergens op een hoofdbureau.
L_iek schreef:capopjekop schreef:Wij mogen ieder jaar zelf kiezen bij cadeaucarroussel. Ik heb dit jaar weer een luchtje van Bruno Banani uitgekozen.
Ik mocht daar ook iets uitzoeken. Twijfel nog wat ik kies.
Cadeau carrousel is ideaal
In plaats daarvan gaan we een lang weekend naar de olympische winterspelen in Sotsji. Helaas geen doos uitpakken maar wel een onwijs gaaf uitje
SuperAssie schreef:Albert Heijn doet dat niet aan helaas
Ben wel benieuwd of en wat ik dit jaar op stage krijg. Vorig jaar mocht ik een hele leuke rijbroek uitzoeken, deze is helaas twee weken geleden overleden door een lancering van ponylief hihi, dus zou wel weer een nieuwe kunnen gebruiken
ingvdh schreef:wij hebben ook een bon van cadeaucarroussel, voor onze eenheid mag ik het regelen en ik kan dus geen geschenk meer zien tegen de tijd dat ik hem krijg. Je kan kiezen van ijsmaker tot hemabon.
Dit jaar zal hij heel leuk verpakt in op een kalender, een berg collega's dachten natuurlijk weer " ik hoef geen kalender" en gooiden hem bij het oud papier om er later achter te komen dat voucher voor het geschenk er nog op zat. Dus mijn telefoon staat roodgloeiend, ook trouwens met chefs die in ene allerlei mensen een pakket willen geven die niet op de loonlijst staan, ik heb wel wat extra, maar zoveel nu ook weer niet. Op een of andere manier vergeten ze dat ik in september al definitieve aantallen moet leveren en denken er pas aan als het op hun buro ligt terwijl het ook een kleine moeite is ze in het systeem te zetten zodat ze automatisch meegaan. We zijn aan het fuseren en toen ik het voor mijn district deed was dit allemaal keurig geregeld en kon ik de extra vouchers eigenlijk altijd weggooien (wij betalen pas als ze verzilverd worden) nu komen er twee districten bij waarvan er 1 dat dus niet had gedaan. (en bedankt collega voor de overdracht, not!)