.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jniena

Re: Het kerstpakket 2013; wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:25

Ik heb nog geen idee of ik überhaupt een kerstpakket krijg of niet ben heel benieuwd!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:52

SSmonamiSS schreef:
Waarom geven jullie je baas ook niet wat? Vind ik wel eerlijker!

En dan nu de hamvraag: wat geef jij aan je baas?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:26

Bellatrix schreef:
Toe maar!! 5 nog wel!! :wow:

Het uitpakken Is leuk maar inhoud vrijwel waardeloos. Denk dat we in januari langs t voedsel loket gaan. Heb veel liever een bon

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:32

Ik krijg waarschijnlijk een kerststol. :+

Ik geef mijn baas niks, zolang hij nooit optijd is met loon vind ik het wel prima. (Lees: moet nog vanaf juli/augustus krijgen)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:54

Kirsha schreef:
SSmonamiSS schreef:
Waarom geven jullie je baas ook niet wat? Vind ik wel eerlijker!

En dan nu de hamvraag: wat geef jij aan je baas?

Ik werk voor me ouders! En wij geven elkaar kados met kerst :) mijn ouders hadden vroeger in Nederland 5 winkels en vind het gewoon banketstaaf dat hun iedereen een pakket moeten geven en het is toch niet vaak goed want dan zitten er weer dingen in die je niet hebben wilt en ander gezeur maar een kleinigheid terug geven is te veel?? Het is voor je baas net zo goed kerst!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:57

Oh zo. Nu mijn reden waarom ik mijn baas niets geef: kerstpakketten worden bij ons vanuit het hoofdkantoor geregeld (de vergoedingen dan) en de manager regelt de kerstpakketten zelf. Krijgt er zelf overigens ook één. Zie dus niet in waarom ik hem iets moet geven, en ik zie mezelf ook niet naar het hoofdkantoor gaan met een stapel cadeautjes.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:00

Nee ik bedoel ook gewoon als je in een winkel werkt ofzo en je baas goed kent en dus ook vaker ziet! Niet iemand ergens op een hoofdbureau. :o

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:05

Wij mogen zelf aangeven wat we willen tot een bedrag van € 50,-
Aan de ene kant wel leuk omdat je dan iets krijgt dat je wilt hebben (alhoewel ik eigenljk nooit weet wat ik moet vragen....) aan de andere kant is er geen verrassingselement meer.... :+ :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:06

Ik mocht net zoals vorige jaar weer zelf shoppen bij de kraampjes die aanwezig waren. *\o/* +:)+

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:12

Wij moesten naar een locatie waar allemaal kraampjes stonden.
Je kon dan zelf uitkiezen wat je wilde, door middel van de twee bonnen die je had gekregen...
Sommige dingen waren 1 bon waard en andere dingen 2.
Ik vond er hele leuke dingen tussen staan, maar niets voor mij...

Dus heb het verrassingspakket gekozen, daar zat smeerkaas,jam,chips,ontbijtkoek,chocola,pindas,pretzels,toastjes,jus d'orange en chocomelk in.
Heb t maar aan mijn moeder gegeven :+

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:14

Marcella schreef:
Ik mocht net zoals vorige jaar weer zelf shoppen bij de kraampjes die aanwezig waren. *\o/* +:)+

Wat grappig, ik ook! Was goed voor elkaar en veel verschillende dingen. Van een kraampje van de slager, bakker en bon bons tot een winkeltje met allemaal leuke dingetjes van hout waar je uit kon kiezen. Voor elk wat wils!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:16

ik mag volgende week denk ik.., wel standaart eetpakket met wel luxe merken vaak.., grot fles passoa zit er standaard in en bier.., vaak ook een leuke verassing.

eerste jaar had ik een mini koelbox met radio
een jeu de boule set
1 keer een kerst set met allemaal kerst dingetjes
badhanddoek en bad spulletjes
Vorig jaar een wekker met een haan die kraait als die af ging :') en een super gave lamp.

ben benieuwd dit jaar :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:16

capopjekop schreef:
Wij mogen ieder jaar zelf kiezen bij cadeaucarroussel. Ik heb dit jaar weer een luchtje van Bruno Banani uitgekozen.

Ik mocht daar ook iets uitzoeken. Twijfel nog wat ik kies.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:17

Ik krijg hem volgende week :j ben benieuwd !

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:19

Wij moesten geurtjes opgeven (1e en 2e keus)... Dus heb zo'n vermoeden wat ik krijg :p Krijg hem ook volgende week...

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:22

SSmonamiSS schreef:
Nee ik bedoel ook gewoon als je in een winkel werkt ofzo en je baas goed kent en dus ook vaker ziet! Niet iemand ergens op een hoofdbureau. :o

Nou, ik zie mijn baas elke dag, maar ik denk dat hij (en de rest van mijn collega´s) toch wel heel raar op kijkt als ik met een kadootje voor hem aan kom. :+
Kan ook de verkeerde gedachten brengen zeg maar... ;)

Maar wij krijgen ons kerstpakket maandag, dus ben benieuwd.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:24

Wat een leuke dingen komen er voorbij. Dit jaar ben ik ook zeeeer benieuwd wat we krijgen.
Vooraf gaande jaren kregen we:
een broodrooster, een paraplu, badlakens, sporttas, berenbon met biosbon en een luchtje. Alles met logo van ons bedrijf.

Overigens geven onze bedrijfsleiders ook een cadeautje aan onze baas namens het bedrijf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:26

L_iek schreef:
capopjekop schreef:
Wij mogen ieder jaar zelf kiezen bij cadeaucarroussel. Ik heb dit jaar weer een luchtje van Bruno Banani uitgekozen.

Ik mocht daar ook iets uitzoeken. Twijfel nog wat ik kies.

Ik heb uiteindelijk een wok gedaan , vondt de hapjes pan ook erg leuk en de staafmixer :P Cadeau carrousel is ideaal

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:18

wij hebben ook een bon van cadeaucarroussel, voor onze eenheid mag ik het regelen en ik kan dus geen geschenk meer zien tegen de tijd dat ik hem krijg. Je kan kiezen van ijsmaker tot hemabon.

Dit jaar zal hij heel leuk verpakt in op een kalender, een berg collega's dachten natuurlijk weer " ik hoef geen kalender" en gooiden hem bij het oud papier om er later achter te komen dat voucher voor het geschenk er nog op zat. Dus mijn telefoon staat roodgloeiend, ook trouwens met chefs die in ene allerlei mensen een pakket willen geven die niet op de loonlijst staan, ik heb wel wat extra, maar zoveel nu ook weer niet. Op een of andere manier vergeten ze dat ik in september al definitieve aantallen moet leveren en denken er pas aan als het op hun buro ligt terwijl het ook een kleine moeite is ze in het systeem te zetten zodat ze automatisch meegaan. We zijn aan het fuseren en toen ik het voor mijn district deed was dit allemaal keurig geregeld en kon ik de extra vouchers eigenlijk altijd weggooien (wij betalen pas als ze verzilverd worden) nu komen er twee districten bij waarvan er 1 dat dus niet had gedaan. (en bedankt collega voor de overdracht, not!)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 23:22

Dinsdag krijgen wij het, het eerste jaar dat we het niet zelf mogen uitzoeken. Wel weet ik dat we er twee bioscoopbonnen bij krijgen. :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:22

Ik was zo blij dat ik eindelijk een kerstpakket zou krijgen, maar helaas.. :') In plaats daarvan gaan we een lang weekend naar de olympische winterspelen in Sotsji. Helaas geen doos uitpakken maar wel een onwijs gaaf uitje :D

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:24

Hier dit jaar geen kerstpakket!

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:28

SuperAssie schreef:
Albert Heijn doet dat niet aan helaas :')
Ben wel benieuwd of en wat ik dit jaar op stage krijg. Vorig jaar mocht ik een hele leuke rijbroek uitzoeken, deze is helaas twee weken geleden overleden door een lancering van ponylief hihi, dus zou wel weer een nieuwe kunnen gebruiken *D

Bij de ah krijg je dit jaar toch een tegoedbon van 20,-
Wij wel volgensmij.. :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:47

ingvdh schreef:
wij hebben ook een bon van cadeaucarroussel, voor onze eenheid mag ik het regelen en ik kan dus geen geschenk meer zien tegen de tijd dat ik hem krijg. Je kan kiezen van ijsmaker tot hemabon.

Dit jaar zal hij heel leuk verpakt in op een kalender, een berg collega's dachten natuurlijk weer " ik hoef geen kalender" en gooiden hem bij het oud papier om er later achter te komen dat voucher voor het geschenk er nog op zat. Dus mijn telefoon staat roodgloeiend, ook trouwens met chefs die in ene allerlei mensen een pakket willen geven die niet op de loonlijst staan, ik heb wel wat extra, maar zoveel nu ook weer niet. Op een of andere manier vergeten ze dat ik in september al definitieve aantallen moet leveren en denken er pas aan als het op hun buro ligt terwijl het ook een kleine moeite is ze in het systeem te zetten zodat ze automatisch meegaan. We zijn aan het fuseren en toen ik het voor mijn district deed was dit allemaal keurig geregeld en kon ik de extra vouchers eigenlijk altijd weggooien (wij betalen pas als ze verzilverd worden) nu komen er twee districten bij waarvan er 1 dat dus niet had gedaan. (en bedankt collega voor de overdracht, not!)

Haha, ik geloof dat ik bij hetzelfde bedrijf werk. Veel collega's hadden hem met kalender en al de prullenbak ingedaan.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:54

Ik ben heel benieuwd wat wij dit jaar krijgen!
Het word wel elk jaar iets kleiner..

Mijn leukste kerstpakket was een aantal jaar geleden bij de C1000, daar kreeg ik een enorme kist met heeeel veel eten :):)

Vorig jaar kregen we een 'thee en koffie' pakket in een postnl tas.