Beetje hulp nodig : Huwelijksaanzoek (Rotterdam)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Beetje hulp nodig : Huwelijksaanzoek (Rotterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 00:43

die is idd gaaf :j

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 01:03

Wat een vreselijk gaaf idee zeg!
Succes met de verdere uitwerking!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 03:54

ik volg ook even,

kan je niet als smoes gebruiken dat je uit wil in de stad en dan de erasmusbrug overlopen en dat daar dan iets leuks klaarstaat en haar ten huwelijk vragen *\o/*

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 08:12

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:13

Mando schreef:
Kinke schreef:

Deze is echt gaaf gedaan.. maar dat vraagt wel enige voorbereiding

Die had ik idd in gedachten bij het noemen van de lib dub :j Vergt idd voorbereiding, dus hangt er ook een beetje vanaf wanneer je dit wilt laten plaatsvinden.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:25

Als jij de rekening gaat betalen bij het restaurant.
Geef je de ober een briefje.
Dat zij in de koets moet stappen die voor het restaurant staat.
Met die van van de koets spreek je een plek af dat ze ergens heen moet.

Ga je ergens na toe na een mooie plek dasr steek je allemaal kaarsen aan wel die ook tegen de wind kunnen en je vriendin word daar heen gebracht en jij vraagt haar ten huwelijk.
En de vriendinnen van haar kunnen vast de kaarzen klasr zetten dat jij er gelijk heen kan en klaar staat

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:31

ralphtdw schreef:

Ga je ergens na toe na een mooie plek dasr steek je allemaal kaarsen aan wel die ook tegen de wind kunnen en je vriendin word daar heen gebracht en jij vraagt haar ten huwelijk.
En de vriendinnen van haar kunnen vast de kaarzen klasr zetten dat jij er gelijk heen kan en klaar staat

:') ?

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:32

Liesje1611 schreef:
ralphtdw schreef:

:') ?

?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:37

Met een bootje daar rond 20.30 varen zou wel erg tof zijn, heb je ook echt heel mooi zicht!

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 12:09

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 13:04

Goedemiddag! Daar ben ik weer. (Lang leven de zondagdienst! ;-))

Wat een ideeën, een flashmob vind ik persoonlijk erg leuk, maar dat gaat hem niet worden. Te veel voorbereiding en geloof niet dat die van mij daar zo gecharmeerd van is, haha.

Mijn hersenen draaien overuren, hoe, wat, wanneer, hoelaat, etc etc...

Ik heb al wat kleine ideeen, en degene die op kerstavond niets te doen hebben. You know where the show is ;)

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:59

Kinke schreef:

Deze is gaaf gedaan! *zwijmelmodus aan, zit nu na te denken hoe ik gevraagd zou willen worden*

Ben totaaaaaal niet bekend in Rotterdam dus verder heb je niet veel aan mij.

Maar zou geen briefjes of dergelijks geven, denk dat ze het zo door heeft dan

*edit: het huwelijksaanzoek in Thuis (belgische gtst) was ook heel gaaf. Gaat zoeken

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 15:08

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 15:11

Oké, ik ben zangeres, maar geloof niet dat ik iets uit m'n strot zou krijgen op het moment zelf:P

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 15:22

Hahaha dat had ik nog niet gezien dat je zangeres bent.

Het zou mij ook niet lukken....kan nog niet eens zingen..ja lekker vals :P

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 15:44

Ik ga morgenavond na het werk even een rondje lopen op locatie,.. Vrouwlief moet toch tot 20:00 werken ;)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 15:51

Ik moet eigenlijk niet reageren want ik vind het gewoon iets vreselijks (te veel geregel en gestress voor een simpel vraagje (ja ik ben uber-nietromantisch)... dus mijn mening is een beetje "bevooroordeeld" (Tis gewoon niet mijn ding ;)) En ik hou van doemdenken ;)

Maar even wat praktische dingen:
- Kijk uit met dingen die op vaste tijden zijn (boottochtje die om xx.xx uur vertrekt...) Stel dat het eten uitloopt of wat dan ook...
- Je datum --> de kans dat het slecht weer is, is groot... Denk dan ook even na dat het OV vastloopt, dat je ook met de auto minder snel etc kunt zijn.
- Het weer --> "slecht weer back-up"? Hoe lief sommige dingen ook zijn, in een sneeuwstorm is het toch wat minder geslaagd/niet uitvoerbaar

Dat zijn gewoon dingen waarover je je niet druk wilt maken op die dag, gewoon omdat het vast al zenuwslopend genoeg is ;)

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 15:55

Lianne86 schreef:
Ik moet eigenlijk niet reageren want ik vind het gewoon iets vreselijks (te veel geregel en gestress voor een simpel vraagje (ja ik ben uber-nietromantisch)... dus mijn mening is een beetje "bevooroordeeld" (Tis gewoon niet mijn ding ;)) En ik hou van doemdenken ;)

- Kijk uit met dingen die op vaste tijden zijn (boottochtje die om xx.xx uur vertrekt...) Stel dat het eten uitloopt of wat dan ook...
- Je datum --> de kans dat het slecht weer is, is groot... Denk dan ook even na dat het OV vastloopt, dat je ook met de auto minder snel etc kunt zijn.
- Het weer --> "slecht weer back-up"? Hoe lief sommige dingen ook zijn, in een sneeuwstorm is het toch wat minder geslaagd/niet uitvoerbaar

Dat zijn gewoon dingen waarover je je niet druk wilt maken op die dag, gewoon omdat het vast al zenuwslopend genoeg is ;)

Bedankt voor je nuchtere en heldere info Lianne(kan ik wel gebruiken, zo'n heldere kijk ;)), je tips zijn zeker bruikbaar!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:07

Wat ontzettend leuk dat je dit zo wilt doen, ik ben zelf totaal onbekend in Rotterdam dus aan mij heb je niet zoveel;

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:29

Maaikietje schreef:
Lianne86 schreef:

Bedankt voor je nuchtere en heldere info Lianne(kan ik wel gebruiken, zo'n heldere kijk ;)), je tips zijn zeker bruikbaar!

Als je er van houdt, blijft het super gaaf hoor :$ maar ik zie het vooral als stressopwekkend (om het te regelen :p) en voor mij persoonlijk zou het ook te zijn, vandaar even dat "doemdenkerige" :p

Het blijft wel een gaaf idee hoor ;) maar ik zie dan altijd meteen al alles misgaan, net te laat om het te zien en dat soort dingen omdat je zo tijdgebonden bent ;) Maarja, met genoeg hulp en een goede voorbereiding moet je vast vanalles kunnen uitsluiten, maar zorg ook voor een backup plan.. zou zonde zijn als je dit allemaal regelt en er gaat iets mis! (ook al is het maar een stomme tram die net 10 minuten te laat is bij wijze van...)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:36

en niet te vergeten... te vroeg kan ook rampzalig zijn!
want wat doe je als je nog 10 minuten in de kou moet wachten voor je melding op het gebouw komt!

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 16:38

Gelukkig zijn we er dan al, ik denk ook dat ik met de auto ga. Ze zal me echt heel raar aankijken als ik voorstel om met de Metro te gaan... (Ben niet zo'n fan van het OV, o.a. door de dingen die jij aangeeft)

Dus nu nog DE smoes om haar alleen/of samen met mij naar (de nog te bepalen) plek te krijgen...

Uitdaging...

En inderdaad, te vroeg is ook niet zo fijn. Met ik een flinke speech geven geloof ik, haha..
Dus daar is dan de volgende uitdaging.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:43

Idee!
Je gaat uit eten en zegt, goh X die wil nog wat drinken, zullen we dat doen? Dan gaan jullie naar de plek waar je haar ten huwelijk vraagt, mocht je dan te vroeg komen kan je altijd t erop gooien dat jullie moeten wachen op X :=

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 16:45

Het idee is fantastisch!!!... Als het zo zou zijn dat ik mensen in Rotterdam zou kennen die mij daarvoor zouden berichten... (Niet dus,...)
Of ik moet 1 van de vriendinnen in het complot een app/fb bericht nav een update laten sturen dat ze 'toevallig' in de buurt zijn..

IDEE!!!!! :D Thanks Seliien!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:46

Goedzooo! Voor alles is een oplossing :)) !