Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ralphtdw schreef:Als jij de rekening gaat betalen bij het restaurant.
Geef je de ober een briefje.
Dat zij in de koets moet stappen die voor het restaurant staat.
Met die van van de koets spreek je een plek af dat ze ergens heen moet.
Ga je ergens na toe na een mooie plek dasr steek je allemaal kaarsen aan wel die ook tegen de wind kunnen en je vriendin word daar heen gebracht en jij vraagt haar ten huwelijk.
En de vriendinnen van haar kunnen vast de kaarzen klasr zetten dat jij er gelijk heen kan en klaar staat
? Liesje1611 schreef:ralphtdw schreef:Als jij de rekening gaat betalen bij het restaurant.
Geef je de ober een briefje.
Dat zij in de koets moet stappen die voor het restaurant staat.
Met die van van de koets spreek je een plek af dat ze ergens heen moet.
Ga je ergens na toe na een mooie plek dasr steek je allemaal kaarsen aan wel die ook tegen de wind kunnen en je vriendin word daar heen gebracht en jij vraagt haar ten huwelijk.
En de vriendinnen van haar kunnen vast de kaarzen klasr zetten dat jij er gelijk heen kan en klaar staat?
)
Kinke schreef:
) En ik hou van doemdenken 
Lianne86 schreef:Ik moet eigenlijk niet reageren want ik vind het gewoon iets vreselijks (te veel geregel en gestress voor een simpel vraagje (ja ik ben uber-nietromantisch)... dus mijn mening is een beetje "bevooroordeeld" (Tis gewoon niet mijn ding) En ik hou van doemdenken
Maar even wat praktische dingen:
- Kijk uit met dingen die op vaste tijden zijn (boottochtje die om xx.xx uur vertrekt...) Stel dat het eten uitloopt of wat dan ook...
- Je datum --> de kans dat het slecht weer is, is groot... Denk dan ook even na dat het OV vastloopt, dat je ook met de auto minder snel etc kunt zijn.
- Het weer --> "slecht weer back-up"? Hoe lief sommige dingen ook zijn, in een sneeuwstorm is het toch wat minder geslaagd/niet uitvoerbaar
Dat zijn gewoon dingen waarover je je niet druk wilt maken op die dag, gewoon omdat het vast al zenuwslopend genoeg is
), je tips zijn zeker bruikbaar! Maaikietje schreef:Lianne86 schreef:Ik moet eigenlijk niet reageren want ik vind het gewoon iets vreselijks (te veel geregel en gestress voor een simpel vraagje (ja ik ben uber-nietromantisch)... dus mijn mening is een beetje "bevooroordeeld" (Tis gewoon niet mijn ding) En ik hou van doemdenken
Maar even wat praktische dingen:
- Kijk uit met dingen die op vaste tijden zijn (boottochtje die om xx.xx uur vertrekt...) Stel dat het eten uitloopt of wat dan ook...
- Je datum --> de kans dat het slecht weer is, is groot... Denk dan ook even na dat het OV vastloopt, dat je ook met de auto minder snel etc kunt zijn.
- Het weer --> "slecht weer back-up"? Hoe lief sommige dingen ook zijn, in een sneeuwstorm is het toch wat minder geslaagd/niet uitvoerbaar
Dat zijn gewoon dingen waarover je je niet druk wilt maken op die dag, gewoon omdat het vast al zenuwslopend genoeg is
Bedankt voor je nuchtere en heldere info Lianne(kan ik wel gebruiken, zo'n heldere kijk), je tips zijn zeker bruikbaar!
maar ik zie het vooral als stressopwekkend (om het te regelen :p) en voor mij persoonlijk zou het ook te zijn, vandaar even dat "doemdenkerige" :p
maar ik zie dan altijd meteen al alles misgaan, net te laat om het te zien en dat soort dingen omdat je zo tijdgebonden bent
Maarja, met genoeg hulp en een goede voorbereiding moet je vast vanalles kunnen uitsluiten, maar zorg ook voor een backup plan.. zou zonde zijn als je dit allemaal regelt en er gaat iets mis! (ook al is het maar een stomme tram die net 10 minuten te laat is bij wijze van...)
Thanks Seliien!
!