Jaloezie ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:30

silversomali schreef:
Ik word echt kriegel als ik dit zo lees. Hij is hoe oud? 21? Dan hoor je je echt niet zo te gedragen. Het is inderdaad "claimen" en dan wel zelf leuke dingen gaan doen. Lekker eenzijdig bekijken dus. En je hoeft elkaar ook niet elke dag te zien. Ik was hier allang klaar mee geweest, maar dat zal persoonlijk zijn..

Ik zie het nu zeker ook als claimen en hij ziet me het liefst iedere dag, maar ik vind het ook wel eens lekker om even een middag niets te hebben, te kunnen gaan rijden, met vriendinnen af te spreken, noem maar op, de eerste 3 weken vond ik het niet zo erg dat ik daar geen "ruimte" voor had, maar nu ik wat ruimte voor ons beide wil creëren en ik hem aanmoedig weer met basketbal te beginnen gaat het gewoon mis en begin ik aan mezelf te twijfelen..

Loveies

Re: Jaloezie ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:32

Weer een update: Ik kan morgen wel langs bij bijrijdpaard gaan, want: We gaan zo beginnen met goed zuipen en dan ben ik morgen in de ochtend ook een wrak.

Dus omdat hij morgenochtend niet in staat is, mag ik wel even langs mijn bijrijdpaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:32

Loveies schreef:
@[naam], krijg nu bijvoorbeeld weer een berichtje: Sta nu even lekker te roken dus kunnen we even praten?

Ja, je bent op een feest, aan het drinken, dan kun je toch geen serieus gesprek voeren? Maar misschien ligt het ook wel aan mij en ben ik gewoon ontzettend onredelijk..

Waarom wilt die praten??? Je wilt toch eveb rust? Net zoals je eerder zei dat hij morgen wel langs komt... Terwijl jij dat niet wilt... Pff.. praten kan, maar als jij eveb geen zin of tijd hebt dan niet...

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:33

Anoniem schreef:
Loveies schreef:
@Peca, krijg nu bijvoorbeeld weer een berichtje: Sta nu even lekker te roken dus kunnen we even praten?

Ja, je bent op een feest, aan het drinken, dan kun je toch geen serieus gesprek voeren? Maar misschien ligt het ook wel aan mij en ben ik gewoon ontzettend onredelijk..

Waarom wilt die praten??? Je wilt toch eveb rust? Net zoals je eerder zei dat hij morgen wel langs komt... Terwijl jij dat niet wilt... Pff.. praten kan, maar als jij eveb geen zin of tijd hebt dan niet...

Hij heeft vanavond met een goede vriend van hem over de situatie gepraat en die had gezegd dat het miscommunicatie was en "wel weer goed kwam". Ik heb daarop gereageerd dat we gewoon eens goed moeten praten..

Ik weet nu zeker dat ik morgen even rust wil.
Laatst bijgewerkt door Loveies op 07-12-13 01:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:34

Loveies schreef:
Weer een update: Ik kan morgen wel langs bij bijrijdpaard gaan, want: We gaan zo beginnen met goed zuipen en dan ben ik morgen in de ochtend ook een wrak.

Dus omdat hij morgenochtend niet in staat is, mag ik wel even langs mijn bijrijdpaard.

Berichten gaan snel hier. Maar O M G.... Wat... Bepaald hij alles ofzo... Ja daag... Lkkr naar je paard gaan en even rust .. hij moet zelf even nadenken dat hoe hij denkt niet klopt...

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:35

Deze reactie maakt mij ook onwijs pissig hoor, dit is dus het gevoel dat hij me geeft en ik denk dat ik dit hem nu op een duidelijke manier kan laten zien.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:35

Niet aan jezelf twijfelen hoor. Kom voor jezelf en je eigen tijd op. Hij kan morgen niet jouw kant op komen omdat jij andere plannen hebt. Punt. Niet omdat het hem niet uitkomt. Hij claimt je verschrikkelijk, zelfs ik krijg er jeuk van.

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:37

Wil je dit oplossen? Zeg dan ten eerste tegen hem dat je het wilt oplossen, omdat het zo niet gaat. Wellicht geeft hem dat ook wat rust en vertrouwen. Dan kan je vanaf daar verder praten over jullie relatie. Van dit soort dingen hebben jullie allebei last en het helpt niet om het op te kroppen en het juist niet bij elkaar neer te leggen. Leg het lekker wel bij elkaar neer en kijk hoe je verder komt. Communicatie is alles in een relatie. ;)
Als je niet weet of je het wel wil oplossen, neem dan inderdaad die afstand. Maar doe dat dan ook volledig, dus geen ge-app, geen Facebook etc. Dan kan je nadenken zonder dat hij je stoort of het goed probeert te praten.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:37

Ben benieuwd naar een reden waarom je wel bij hem zou blijven. als je bij hem bent is jullie communicatie niet eens eerlijk en oprecht. En dan komt de rest er nog eens bij! Je hebt volgens mij meer zorgen en rot gevoelens dan het heerlijke gelukzalige gevoel wat je in mijn ogen in de eerste maand hebt.

Hopelijk twijfel jij niet langer aan jezelf :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:38

Pfff inderdaad.. lkkr je ding doen en over paar dagen goed praten. Nu is hij al te aangeschoten denk ik om jou boosheid te snappen... Beter om het face to face te doen.
Snap je frustratie/irritaties... Zooo vervelend...

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:38

Roosch schreef:
Niet aan jezelf twijfelen hoor. Kom voor jezelf en je eigen tijd op. Hij kan morgen niet jouw kant op komen omdat jij andere plannen hebt. Punt. Niet omdat het hem niet uitkomt. Hij claimt je verschrikkelijk, zelfs ik krijg er jeuk van.

Ik wilde er vanavond niet over beginnen, maar dit maakt me zo ongelooflijk pissig dat ik deze gelijk teruggegooid heb. Ik weet dat hij nu flink aan de alcohol gaat zitten dus om mezelf geen pijn te doen ga ik niet verder met hem in discussie/gesprek.

Morgen ga ik lekker naar mijn bijrijdpaard en hoef ik hem even niet te zien.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:39

Jeetje, ik zou echt behoorlijk de kriebels krijgen van een jongen wat constant bevestiging wilt en zoekt omdat hij zo onzeker is. Ieder normaal denkend mens snapt toch best dat je iemand niet kwijt raakt als je partner 2 middagen in de week een hobby beoefend?

Ik denk dan ook eerlijk gezegd dat er voor hem misschien meer speelt dan alleen je bijrijdpaard. Ik zou zeggen, pratende mensen zijn te helpen. Door afstand te nemen maak je het alleen maar groter waardoor hij denkt, "zie je nou wel ik heb gelijk". En al afstand nemen van iemand na 1,5e maand? Komop, hoe gaat het dan over 10jaar als jullie een meningsverschil hebben over iets wat er wel echt toe doet?

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:39

Niniee schreef:
Wil je dit oplossen? Zeg dan ten eerste tegen hem dat je het wilt oplossen, omdat het zo niet gaat. Wellicht geeft hem dat ook wat rust en vertrouwen. Dan kan je vanaf daar verder praten over jullie relatie. Van dit soort dingen hebben jullie allebei last en het helpt niet om het op te kroppen en het juist niet bij elkaar neer te leggen. Leg het lekker wel bij elkaar neer en kijk hoe je verder komt. Communicatie is alles in een relatie. ;)
Als je niet weet of je het wel wil oplossen, neem dan inderdaad die afstand. Maar doe dat dan ook volledig, dus geen ge-app, geen Facebook etc. Dan kan je nadenken zonder dat hij je stoort of het goed probeert te praten.

Ik heb besloten voor mezelf om afstand te creëren, even op elk vlak, omdat ik ook even goed moet nadenken "hoe verder..".

Het moeilijke is dat ik ontzettend veel van hem houd, en hij echt geweldig voor me is, maar dit is gewoon een issue, én net bij hetgeen dat veel voor me betekend en mijn enige manier om te ontspannen is..

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:40

xdniesje schreef:
Ben benieuwd naar een reden waarom je wel bij hem zou blijven. als je bij hem bent is jullie communicatie niet eens eerlijk en oprecht. En dan komt de rest er nog eens bij! Je hebt volgens mij meer zorgen en rot gevoelens dan het heerlijke gelukzalige gevoel wat je in mijn ogen in de eerste maand hebt.

Hopelijk twijfel jij niet langer aan jezelf :(:)

Ik heb tot afgelopen zondag echt een geweldige tijd gehad, dat 's ochtends nog tegen hem gezegd. Maar sinds die tijd zijn het slapeloze nachten, twijfels en ben ik sinds woensdag ziek thuis ivm spanningshoofdpijn waardoor ik 3 lange dagen school heb gemist.. Nee, de laatste week was alles behalve leuk.

Waarom ik bij hem blijf? Het klinkt misschien nu even raar, maar ik houd van hem.

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:42

Even update weer: dit was de reactie op dat ik zei dat ik het echt niet normaal vond dat ik wel naar mijn bijrijdpaard mag gaan, omdat hij het op een zuipen gaat zetten.

"O, sorry lieve schat, maar we blijven binnen en ouders zijn net thuis en gestopt met beerpong
En gwennie (Jordy's vriendin) zit in gips, dus uitgaan word hem sws niet".

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:43

Jeeeeeetje is die echt 21? :=
Inderdaad ga morgen gewoon fijn naar je bijrijdpaard, wat tijd voor jezelf. Probeer die afstand even te bewaren, niet teveel in discussie gaan via sms/facebook/whatever maar wanneer je klaar bent om hem weer te zien weer een face to face gesprek in plannen. Leg hem dan gewoon duidelijk uit dat het zo niet verder kan en de dingen die hier in het topic al gezegd zij. Hij geeft aan dat hij je niet kwijt wil etc etc maar als je het mij vraagt duwt hij je op deze manier enkel verder en verder van zich af... :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:43

Loveies schreef:
Even update weer: dit was de reactie op dat ik zei dat ik het echt niet normaal vond dat ik wel naar mijn bijrijdpaard mag gaan, omdat hij het op een zuipen gaat zetten.

"O, sorry lieve schat, maar we blijven binnen en ouders zijn net thuis en gestopt met beerpong

Heel apart... Gewoon morgen je eigen ding doen en binnenkort praten..

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:44

sashafierce schreef:
Jeetje, ik zou echt behoorlijk de kriebels krijgen van een jongen wat constant bevestiging wilt en zoekt omdat hij zo onzeker is. Ieder normaal denkend mens snapt toch best dat je iemand niet kwijt raakt als je partner 2 middagen in de week een hobby beoefend?

Ik denk dan ook eerlijk gezegd dat er voor hem misschien meer speelt dan alleen je bijrijdpaard. Ik zou zeggen, pratende mensen zijn te helpen. Door afstand te nemen maak je het alleen maar groter waardoor hij denkt, "zie je nou wel ik heb gelijk". En al afstand nemen van iemand na 1,5e maand? Komop, hoe gaat het dan over 10jaar als jullie een meningsverschil hebben over iets wat er wel echt toe doet?

Het punt is, ik wil praten en ik kan goed praten. Maar hij ontwijkt het op de een of andere manier, of zegt dat het alweer over is..

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:44

Anoniem schreef:
Loveies schreef:

Heel apart... Gewoon morgen je eigen ding doen en binnenkort praten..

Hij ontwijkt het dus gewoon..

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:45

Loveies schreef:
Ik heb besloten voor mezelf om afstand te creëren, even op elk vlak, omdat ik ook even goed moet nadenken "hoe verder..".

Het moeilijke is dat ik ontzettend veel van hem houd, en hij echt geweldig voor me is, maar dit is gewoon een issue, én net bij hetgeen dat veel voor me betekend en mijn enige manier om te ontspannen is..

Dat is heel goede keuze. Zo merkt hij hopelijk ook dat het jou zwaar valt. Soms zien jongens dat gewoon niet, of willen ze het niet zien. Als ik jou was, zou ik je telefoon niet eens meenemen morgen!

Hij lijkt wel een goede jongen, die gek op jou is, maar gewoon niet weet hoe hij ermee om moet gaan. Hij zal misschien wat rare berichten gaan sturen als jij niet meer reageert (doet mijn vriend ook altijd.. "als je wil dat ik ga, kun je dat wel gewoon zeggen" niemand wilt dat iemand gaat, maar oke.). Maar uiteindelijk weet hij ergens ook wel dat het niet zomaar uit gaat als jullie het eerder wel hartstikke leuk hadden.
Denk er goed over na en ga echt pas praten als jij daar zin in hebt.
Als jij het gevoel hebt dat het nog niet over is, dan is dat voor jou een reden om verder te praten dus.
Edit: Over als in de discussie die over is.

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:48

Niniee schreef:
Loveies schreef:

Dat is heel goede keuze. Zo merkt hij hopelijk ook dat het jou zwaar valt. Soms zien jongens dat gewoon niet, of willen ze het niet zien. Als ik jou was, zou ik je telefoon niet eens meenemen morgen!

Hij lijkt wel een goede jongen, die gek op jou is, maar gewoon niet weet hoe hij ermee om moet gaan. Hij zal misschien wat rare berichten gaan sturen als jij niet meer reageert (doet mijn vriend ook altijd.. "als je wil dat ik ga, kun je dat wel gewoon zeggen" niemand wilt dat iemand gaat, maar oke.). Maar uiteindelijk weet hij ergens ook wel dat het niet zomaar uit gaat als jullie het eerder wel hartstikke leuk hadden.
Denk er goed over na en ga echt pas praten als jij daar zin in hebt.
Als jij het gevoel hebt dat het nog niet over is, dan is dat voor jou een reden om verder te praten dus.

Mijn telefoon moet ik wel meenemen, maar reageer niet op z'n appjes. (Neem m'n bijrijdpaard voor het eerste sinds 14 maanden weer mee uit de kudde, dus voor het geval dat..)

Hij is gek op mij, dat weet ik wel zeker, maar hij claimt me en is zo onzeker dat hij bang is dat hij iets verkeerd doet en me kwijt raakt. Ik heb hem al 100 keer gezegd dat hij me echt niet zomaar kwijt raakt, en daar denk ik nog steeds hetzelfde over, maar zo'n opmerking als vanavond maakt me gewoon ontzettend woedend en verdrietig.

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 01:53

Wat adviseren jullie? Helemaal geen contact? Of kan af en toe een app geen kwaad?

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:13

Morgen gewoon je telefoon even niet meenemen.

Misschien heeft hij nare ervaringen met paarden? En is hij daarom bezorgd? :)*
Laatst bijgewerkt door Muffin01 op 07-12-13 02:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:13

Wat een kwal.
Sorry hoor maar ik snap sowieso al niet dat hij Vrijdag avond het liever met z'n vrienden "goed op een zuipen" zet dan dat ie gezellig bij z'n vriendin is..
Mijn ex hielt ook van stappen maar ik niet zo, betekende niet dat hij niet op stap mocht maar hij ging toch echt liever met z'n vriendin (mij) lekker een filmpje kijken, al helemaal int begin van een relatie lijkt me als je toch helemaal happy in love bent.. Dan wil je toch niks anders dan de weekendjes lekker samen zijn?
Of je moet elkaar doordeweeks al erg veel zien natuurlijk..

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 02:15

Waar ik zo boos om wordt, hij trekt zichzelf weer in de slachtofferrol. Het kan hem ook gewoon geen ene zak schelen zoals het nu op me overkomt..

Hij heeft totaal geen ervaringen met paarden, dus dat kan het ook niet zijn.