foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Storm

Berichten: 20880
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 08:24

Ik heb ook een leuke :)

We hadden net ons eerste kindje gekregen en ik zocht speciale inbakerdoeken van Aiden & Anais. Manlief had gezien dat ik daarop googlde en dacht dat ik het luchtje van Anais Anais zocht. Heel lief kocht hij het luchtje voor me. Ik kende het (best dure) luchtje niet en pakte het uit... het heeft in de wc als luchtverfrisser gestaan...
Laatst bijgewerkt door Storm op 06-12-13 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt

woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 08:24

Als iemand echt moeite heeft gedaan voor het kado, hoe lelijk ik het ook vind, dan is het me dierbaarder dan de mooiste spullen......
Neem nou die kapstok van TS.....Schoonmoeder heeft haar best gedaan om iets bijzonders te vinden voor haar schoondochter....dat alleen geeft het kado al iets speciaals toch?

mavantos

Berichten: 3665
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 08:39

Oh oh oh!! Ik denk dat je volgend jaar voor straf wc-rollen krijgt met sinterklaas van je schoonmoeder!

Ik krijg wel altijd van die paarden-beeldjes van mijn oma, super lief dat ze eraan denkt. Maar die dingen staan mooi tussen de prijzenkast een beetje weg te stoffen...

Echt van die cadeaus dat je denkt van, hoe komen ze erop >;)

x_Rebecca

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 08:41

Ik had jaren niets meer gedaan met Sinterklaas, tot ik vorig jaar bij mijn vriend sinterklaas moest vieren. Kreeg een afschuwelijke blauwe badstof pyjama met een schaapje er op. :')

Hij is echt totaal niet charmant :)) maar hij is zo lekker warm dat ik hem haast elke dag aan heb hahaha! Hij mag nog net in de was en dan trek ik hem weer aan :') Soms zijn afzichtelijke cadeautjes zo erg nog niet!

Sanet

Berichten: 8040
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:12

Ik hen van 2 niet-paarden vriendinnen ooit een dekje gekregen met daarom de naam van het paard geborduurd. Helemaal naar de Divoza, zelf dekje uitgezocht, laten borduren.
Maar het was echt het alleerrrrrrr goedkoopste dekje wat er bestaat, echt zo'n zakdoek. Dus onwijs lief bedoeld, maar best jammer. Het borduren was duurder dan het dekje. Maar zo lief bedoeld!!
Uiteindelijk heb ik hem nooit gebruikt omdat het paard bij klinische keuring afgekeurd werd.

Urielle

Berichten: 50082
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:24

Ik vind eigenlijk dit jaar het enige jammere dat ik dit jaar mijn eigen sinterklaascadeau gekocht heb. Het was precies wat ik wou hebben :+ maar het is toch niet leuk als je al weet wat er in zit.
Ik heb alles voor iedereen gekocht en had het wel leuk gevonden als wiedanook op de gedachte was gekomen ook iets voor mij te kopen maar uit voorzorg maar iets voor mezelf voorzien (de kinderen geloven allemaal nog en dan valt het wel op als ik niks kreeg)... gelukkig maar want dat was het enige. En stiekem voel ik me dan toch sneu als dochter blij is met haar Nintendo en vriend blij is met zijn Senseo dat ik er zit met een boek van 12,50 wat ik dan maar voor mezelf gekocht heb.

Balou_k

Berichten: 14116
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:30

Ik ben wel heel erg blij met mijn sinterklaas cedautjes, een ontzettend mooi luxe longeertouw, een heerlijke witte chocolade letter en een geniale trui!!
Met kerst verwacht ik allemaal paarden spul, ik vraag namelijk nooit wat voor mezelf.. :')

Afbeelding

Verhaal van de trui: Besteld bij the Large voor dochter van vriend van mij, kwam dubbel binnen en zo ben ik een trui rijker! Dochter is 10 ik ben 21 we leken wel zusjes haha!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:36

oh mijn hemel! ik zag de foto en het enige wat ik dacht was...oh mijn hemel!

misschien toch eens proberen om aan je schoonmoeder uit te leggen dat je een douche smurrie of huid smurrie wil hebben ofzo? Iets waar je niet eerst een masker voor op hoeft te zetten?

mrs_ed

Berichten: 451
Geregistreerd: 31-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:47

Urielle :(:)

Hier zijn met name de schoonouders erg goed in het geven van aparte cadeau's. Geeft niet, maar bij mij zie je alles aan mn gezicht, dus kan eeh wel eens voor gênante situaties zorgen.
De ergste was toch wel die keer dat ik een soort ouderwets/suffe melkbekers kreeg met katten erop (heb zelf helemaal geen kat?), en ik uitschaterde dat het zo'n heerlijk fout cadeau was. Schoonmoeder was not amused....

pvdbosch
Berichten: 492
Geregistreerd: 22-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:54


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 12:55

Nou vind ze allebei even stom hoor whaha

Ah urielle.. :(:)

XxLMMxX
Berichten: 3130
Geregistreerd: 22-03-12

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:06

Ah urielle dat vind ik sneu voor je!!!
Verder komen er hier bijzondere dingen voorbij:)

oh_oh

Berichten: 1425
Geregistreerd: 09-05-06
Woonplaats: In het groene hart van Drenthe

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 18:09

Nou die andere variant is ook vreselijk zeg!

De trui is leuk!

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:11

Nou ik wil je droom niet verstoren dat het de enige katstok ter wereld is, maar ik heb net naar Awkward gekeken en daar komt een scène in voor waar echt EXACT dezelfde ophangt _/-\o_

M_D_H
Berichten: 17484
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:26

woods schreef:
Urielle :(:)

Hier zijn met name de schoonouders erg goed in het geven van aparte cadeau's. Geeft niet, maar bij mij zie je alles aan mn gezicht, dus kan eeh wel eens voor gênante situaties zorgen.
De ergste was toch wel die keer dat ik een soort ouderwets/suffe melkbekers kreeg met katten erop (heb zelf helemaal geen kat?), en ik uitschaterde dat het zo'n heerlijk fout cadeau was. Schoonmoeder was not amused....

Mijn schoonmoeder speelt altijd op safe...
die stopt gewoon 20 euro in een envelop, samen met een kaartje die ze zelf gemaakt heeft en in dat kaartje zit dan een papiertje met daarop het gedicht, de wens of de tekst, zodat ik het kaartje kan hergebruiken :') _O-
mijn schoonoma doet bijna hetzelfde...
ik krijg 20 euro... in mijn hand gedrukt :') _O-

verder doen ze hier eigenlijk nooit een rare vage cadeautje...
moet ook wel zeggen dat met mijn lijstje geen ruimte is voor andere keuzes...
ik zoek exact uit wat ik wil, schrijf er bij hoeveel het kost en waar het te koop is...
en dat dan 2 pagina's vol :+

verder, spelen wij met de familie wel het sinterklaas spel en dan koopt iedereen 2 cadeautjes van ongeveer 10 euro...
daar zit toch altijd wel echt flutspul bij :+
vorig jaar kreeg ik een mok met een vrouw er op die der kleren uit trekt als de inhoud van de mok warm/heet is :') _O-
na vaak in de vaatwasser is het plaatje er nu voor het grootste gedeelte af (het ergste van de afbeelding staat er helaas nog op :') )

Marocje
Berichten: 5635
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:51

Oh Urriële, zo herkenbaar! Ik ben ook degene die alle cadeau's koopt, voor de kids en vriendlief dus. En mijn ouders deden mee.. Heb na een week van voorbereiden en kopen, toch maar de hint gegeven dat ik het wel erg leuk zou vinden als er voor mij ook een pakje in de zak zit: vorig jaar had ik nl ook voor mezelf gekocht en dat is toch niet zo leuk...

Dag voor sinterklaas: 'wat wil je nou hebben dan?' Dus ik twee dingen doorgegeven, en de rest kijk maar...

Wat zit er in de zak? Die twee dingen, en een pakje van mijn ouders: dat was dus het enige pakje waarvan ik niet wist wat erin zat!

Gezellige avond gehad hoor, en idd hier geen dingen die ik níet wilde of lelijk vond.. Maar toch..

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:01

ik heb ooit een keer parfum gekregen, nou toppie :D , en ik rook der aan, nou als ik hem zou spuiten, zou iedereen dood neervallen :') :')

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:09

woofie schreef:
Als iemand echt moeite heeft gedaan voor het kado, hoe lelijk ik het ook vind, dan is het me dierbaarder dan de mooiste spullen......
Neem nou die kapstok van TS.....Schoonmoeder heeft haar best gedaan om iets bijzonders te vinden voor haar schoondochter....dat alleen geeft het kado al iets speciaals toch?


Dit vind ik dus ook!!
Vind het heel wat anders als je nu bijvoorbeeld een bloedhekel aan katten hebt, en dan toch iets krijgt met katten....

En persoonlijk vind ik hem nog ontzettend leuk ook!!

erg jammer dat je dan niet gewoon zegt dat je de moeite die ze heeft genomen om iets voor je uit te zoeken heel erg waardeerd, maar dat het toch niet helemaal jouw smaak is. Nu denkt ze je de volgende keer weer een plezier met zoiets te kunnen doen...

Kermis
Berichten: 1444
Geregistreerd: 28-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:33

Urielle schreef:
Ik vind eigenlijk dit jaar het enige jammere dat ik dit jaar mijn eigen sinterklaascadeau gekocht heb. Het was precies wat ik wou hebben :+ maar het is toch niet leuk als je al weet wat er in zit.
Ik heb alles voor iedereen gekocht en had het wel leuk gevonden als wiedanook op de gedachte was gekomen ook iets voor mij te kopen maar uit voorzorg maar iets voor mezelf voorzien (de kinderen geloven allemaal nog en dan valt het wel op als ik niks kreeg)... gelukkig maar want dat was het enige. En stiekem voel ik me dan toch sneu als dochter blij is met haar Nintendo en vriend blij is met zijn Senseo dat ik er zit met een boek van 12,50 wat ik dan maar voor mezelf gekocht heb.


Dat vind ik eigelijk best wel erg...

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:36

Storm schreef:
Ik heb ook een leuke :)

We hadden net ons eerste kindje gekregen en ik zocht speciale inbakerdoeken van Aiden & Anais. Manlief had gezien dat ik daarop googlde en dacht dat ik het luchtje van Anais Anais zocht. Heel lief kocht hij het luchtje voor me. Ik kende het (best dure) luchtje niet en pakte het uit... het heeft in de wc als luchtverfrisser gestaan...



_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :')

friendly
Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 19:43

mavantos schreef:
Oh oh oh!! Ik denk dat je volgend jaar voor straf wc-rollen krijgt met sinterklaas van je schoonmoeder!


Mèt kattenprint! :P

lemanthia

Berichten: 3354
Geregistreerd: 26-03-07

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:07

ik vindt die kapstok hasrstikke leuk!!!

Liekess
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-02-11

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:13

Oh god die kapstok! :') :') Als ik die zou krijgen zou ik denk dat het opzettelijk was gedaan als grap ofzo.. Dat zou ook gênant zijn haha.

Ik krijg van verre ooms en tantes nog steeds paarden dingen :+ Hartstikke lief, maar ik ben geen 9 meer en ik heb ook niet zo heel veel aan een paarden poëzie album _O-

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: foeilelijke eh.. aparte goed bedoelde 5 dec. cadeautjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:20

ineens schiet me te binnen dat m'n ex aankwam met een ketting. Okay ik droeg vaak kettingen, maar meestal et schelpjes en kralen. Krijg ik een fluwelen zakje van Swarovski in m'n handen gedrukt. Zonder hem te openen zei ik al 'uhmm...is dit nou echt iets voor mij?' Heb het ding uiteindelijk verkocht voor twee keer zo veel als de winkel waarde ;)

oh_oh

Berichten: 1425
Geregistreerd: 09-05-06
Woonplaats: In het groene hart van Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 23:23

Snollygoster schreef:
Nou ik wil je droom niet verstoren dat het de enige katstok ter wereld is, maar ik heb net naar Awkward gekeken en daar komt een scène in voor waar echt EXACT dezelfde ophangt _/-\o_


Nooo #) dat is echt awkward!