Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:takkie_muis schreef:Vorige keer viel het ook mee , ga gewoon mijn ding doen
Joure viel mee? Ik dacht dat friesland een beste storm had gehad. Hier was het ook aardig winderig.
Nu dus met sneeuw erbij, fijne sneeuwduinen op de weg. Manlief moet weer naar Rijssen net als vorige keer. Die is toen omgereden ivm omvallende bomen. Heel benieuwd wat hij nu gaat doen.
Janine1990 schreef:karuna schreef:[plaats] viel mee? Ik dacht dat friesland een beste storm had gehad. Hier was het ook aardig winderig.
Nu dus met sneeuw erbij, fijne sneeuwduinen op de weg. Manlief moet weer naar Rijssen net als vorige keer. Die is toen omgereden ivm omvallende bomen. Heel benieuwd wat hij nu gaat doen.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af![]()
Woon er niet dichtbij, maar op de grens. Het was bijna zeldzaam om geen schade te hebben. Mijn baas is tussen de middag even naar huis gereden. Om twaalf uur weg en om 12.35 belde hij dat hij thuis was. Is een stukje van minder dan 5 minuten met de auto! Overal bomen op de weg. Pas om twee uur waren ze weer terug op het bedrijf.Toen lagen er nog meer bomen om
Janine1990 schreef:takkie_muis schreef:Lagen hooguit wat bomen , ik zit toch de hele dag binnen. En de konijnen vlogen niet weg die zaten lekker buiten , ik ga dus rustig mijn ding doen
Ja oké, als je binnen zit mis je het meeste inderdaad.
franka75 schreef:Zijn het de zonnepanelen niet waar die op uit glijd
Zal die wel met paard en al worden verblijd
Ik zie hem al vliegen met zn paard
Of hangen aan een schoorsteen met zn lange baard
We wachten rustig af of het echt zo erg wordt
Of dat er flat in elkaar stort
Ach het woeste weer is de sint vast wel gewend
Hij is niet voor niks zo oud geworden die vent
Eileen_ schreef:Ik geloof het ook niet. Het is toch nog altijd Nederland, vind dat het nogal snel overdreven wordt.
Op vakantie in Frankrijk bijvoorbeeld, nou dat was echt harde storm, heftige onweer en grote hagelstenen (sommige doorsnede pingpongbal). Daar was niet eens een alarm afgegeven, dusja...
Zoals ik al zei, eerst zien dan geloven
Joolien schreef:Eileen_ schreef:Ik geloof het ook niet. Het is toch nog altijd Nederland, vind dat het nogal snel overdreven wordt.
Op vakantie in Frankrijk bijvoorbeeld, nou dat was echt harde storm, heftige onweer en grote hagelstenen (sommige doorsnede pingpongbal). Daar was niet eens een alarm afgegeven, dusja...
Zoals ik al zei, eerst zien dan geloven
Dat zijn vaak wat korte hevigere buien, dit is echt een fikse storm die net zoals in oktober voor miljoenen schade kan aanrichten.