Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:31

Ik droomde vanacht dat ik ging trouwen en dat een stuk van mijn jurk mistte. En voordat de ceremonie voorbij was ging iedereen boos weg -O-

Anoniem

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:27

Ik droomde vannacht dat je in levende lijve, naast een paard, hem kon aanklikken met je computermuis, en dat zn naam en leeftijd er dan boven kwam te staan...
Het voelde zo echt :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 23:53

prugelpiet schreef:
Ik droomde vannacht dat je in levende lijve, naast een paard, hem kon aanklikken met je computermuis, en dat zn naam en leeftijd er dan boven kwam te staan...
Het voelde zo echt :')

_O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 11:24

Ik heb iets gedroomd over banken. Geen idee meer wat :')

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:59

Hahaha ik volg dit alweer vanaf het begin maar nooit kwam er een droom in mij op die ik gehad had.

Weet nog wel toen ik klein was ik altijd droomde dat ik thuis was met mijn thuis, en er verder niemand thuis was. Dat er op een gegeven moment een groepje vossen het huis binnenkwam (ja, lees vossen ja :') ) en daar gingen wij ons voor verstoppen. Onder de kussens van de bank (dat kan ook zo lekker) en allemaal dat soort rare plekken. Later vonden ze ons altijd, moesten we naar de garage en dwongen ze ons een bakje met sop uit de wasmachine te eten. Vervolgens aten ze hun kinderen op, daar gingen de kleine babyvosjes ;(

Oké nu ik dit opschrijf zit ik me helemaal dood te lachen maar vroeger was die echt heel eng :)) :+

Levidepevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:15

Ik heb een keer gedroomd over dat programma Wingin'it, met die Carl en Porter enzo.
Ik droomde dus dat ik allemaal wensen kon doen, ik had een shetlander gewenst dat kreeg ik dus en ik logeerde bij mijn oma en daar heb ik een wei en een stal, ik ging s'ochtends dus naar die wei toe stond er niks. Ik baalde wel.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:35

Ik droomde vannacht dat mijn ouders een 'kind' hadden geadopteerd, van 23 jaar.
We gingen in de auto zitten naar een elfenhuis, en toen vroeg mijn vader of ze meedeed aan een wedstrijd op internet maar ze kende geen internet :+
Eenmaal aangekomen verdween ze in een elfenhuis, het was net zo'n ding als in die reclame van Honeypops maar dan met elfen, en ze was 73 cm geworden. En toen wilde ze niet meer mee terug, en uiteindelijk deed ze dat toch, en toen zei iedereen blij te zijn en gingen we op een terrasje zitten in Utrecht :+

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:49

Ik heb eens gedroomd dat een vriend van me geen pupillen meer had, maar als je hem aankeek, zou je sterven. Het probleem was dat hij precies wou dat ik stierf en hij achtervolgde me dus en ik steeds maar weglopen... Op een bepaald moment had hij me toch vast en zou me net gaan aankijken (geen idee waarom ik niet gewoon mijn ogen sloot :+ ), toen iemand van achteren zijn hand op mijn ogen legde en mij bevrijdde. Op het moment dat ik me wil omdraaien om te kijken wie dat was, stopt mijn droom -O-

Was wel heel eng om die vriend de volgende dag tegen te komen :(:) Dat heb ik wel vaker, als ik droom over een ruzie met mijn zus, duurt het de volgende morgen altijd even voor ik besef dat ik helemaal geen reden om in real life boos op haar te zijn :') Die emoties zijn gewoon zo echt dat ze altijd even blijven hangen bij mij...

edit: en die keer dat ik droomde dat ik met een leerkracht in bad zat :oo Was ook heel raar de daaropvolgende les :')

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:56

Ik heb zooo'n Bizarre droom gehad , Al heel lang geleden , Maar ik weet hem nog !
Het was oorlog , en ik en mijn nicht doken onder in een klein huis , toen kwamen ze ons halen , Dus ik ging in een Viooldoos zitten en Me nicht in een Cellokast :') , Toen ze weg waren hadden we geen eten meer , Dus aten we onze goudvissen op..

En ik heb toekomstdromen , Bijna elke keer als ik mijn droom nog weet , Komt het uit , Best eng eigenlijk D:

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:36

Meestal heb ik hele rare avontuurlijke dromen. Allerlei plekken, iedereen die ik de afgelopen week gezien of gesproken heb, super maffe dingen.

Afgelopen week droomde ik heel logisch, helder en chronologisch dat ik ziek werd en dood ging. :(
Dat was écht níet leuk. Waarom ik dat nou droomde geen idee..

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 18:48

Iolanthe schreef:
Ik heb eens gedroomd dat een vriend van me geen pupillen meer had, maar als je hem aankeek, zou je sterven. Het probleem was dat hij precies wou dat ik stierf en hij achtervolgde me dus en ik steeds maar weglopen... Op een bepaald moment had hij me toch vast en zou me net gaan aankijken (geen idee waarom ik niet gewoon mijn ogen sloot :+ ), toen iemand van achteren zijn hand op mijn ogen legde en mij bevrijdde. Op het moment dat ik me wil omdraaien om te kijken wie dat was, stopt mijn droom -O-

Was wel heel eng om die vriend de volgende dag tegen te komen :(:) Dat heb ik wel vaker, als ik droom over een ruzie met mijn zus, duurt het de volgende morgen altijd even voor ik besef dat ik helemaal geen reden om in real life boos op haar te zijn :') Die emoties zijn gewoon zo echt dat ze altijd even blijven hangen bij mij...

edit: en die keer dat ik droomde dat ik met een leerkracht in bad zat :oo Was ook heel raar de daaropvolgende les :')

Dat soort dromen heb ik ook heel vaak :j Soms wil ik met mensen over dingen beginnen als ik me besef dat ze dat ik het echt nooit gezegd hebben (en ik het alleen gedroomd heb). Ik droomde ook een keer dat ik opgesloten zat tussen mensen met geweren en toen ik beter keek zag ik dat het vrienden van me waren. Echt bijna alle mensen waarmee ik het goed kan vinden stonden daar met hun pistool. Behalve een jongen, die stond van een afstand naar me te gebaren. Het leek of ie me hielp ofzo. Verder ging het ook niet. Het voelt heel raar om die gene dan op school weer te zien.

Verder onthoud ik niet heel vaak dromen, maar ik iets onthoud zijn het vaak hele bijzondere dingen en af en toe ook toekomst dromen.

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 12:15

Vannacht weer een leuke droom gehad. Ik verwacht vandaag een pakketje en in mijn droom ging ik daarom even op de track en trace kijken. In een keer plopte een venster open waar ik de bestelbus helemaal kon volgen. Ik zei tegen mn mam; kijk mam! Hij is nu in limburg, dus eind van de middag is 'ie wel bij ons! Ook deed hij onderweg nog iets, hij ging stilstaan. Maar weet niet meer precies wat, het wat iets met een baal kuil
haha juist.... :') .

Bij mij zijn de dromen gelukkig niet zo heel erg duidelijk, ik weet dat ik het droom ofzo. Soms heb ik het wel maar dat is er dan miss 1 droom per 2 maanden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 12:17

Hahaha wat stom zeg :=

Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vriend het had uitgemaakt. En dat ik meedeed aan een sinterklaasshow en daarbij een aapje op mijn arm had die me soms beet :'). Ook ging ik me omkleden in een parkeergarage (er was toch niemand) maar mijn kleren zaten in de knoop en toen kwamen er ineens allemaal mensen binnen. Heel stom. Ohja en ik dacht ik ga Y whatsappen, het is nou al een paar dagen uit en hij heeft helemaal niks van me gehoord en ik vind het ook niet zo heel erg. Dus die heeft nu een berichtje met kjawkjhaolfjljflkhiojdslk ofzo :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 12:34

Hebben jullie soms ook dromen waarbij je heel hard je best doet om iets te zien, maar dat totaal niet lukt omdat de zon bijvoorbeeld veel te fel schijnt, zodat je niet op kan kijken of mensen hun gezicht zien... Zo frustrerend! Ik had dat vroeger wel meer dan nu...

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:15

Ik heb laatste gedroomd dat twee kiezen uit mn mond vielen en daarna keek ik in de spiegel, mn voortanden hingen alleen nog aan mn blokjesbeugel(Heb ik al 6 jaar niet meer)

Toen ik wakker werd gelijk gevoelt of mn tanden nog in mn mond zaten.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:12

Ik droomde een keer dat ik twee internetvriendinnen ging meeten in de woestijn,
maar toen ik daar in de woestijn liep kwam er een ander meisje aan die zei dat ik maar beter terug kon gaan omdat ze mijn vriendinnen had opgegeten >;)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:50

Enkele van mijn uitspraken in mijn slaap:

''Je moet je geweten beantwoorden''

''Heb je gefeest?''

''Iedereen in de Jeep!''

:')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:59

Toevallig dat ik dit topic tegen kom! Door mijn slaapmedicatie droom ik altijd heel veel en heel heftig. Had vannacht niet zo'n fijne droom...

Ik droomde dat ik een psychopaat was die anderen vermoordde. Ik ging op de weg liggen waardoor mensen dachten dat ik hulp nodig had, als ze dan naar me toe kwamen vermoordde ik ze.
Toen kwam ik iemand tegen met dezelfde 'hobby'. We huurden samen een golfkarretje en reden door weilanden.
Toen we vast zaten in een sloot (gepland) en mensen ons kwamen helpen hebben we ze eerst gemarteld en daarna vermoord... :\
Ik haat zulke dromen! Heb ze echt te vaak...

Een andere hele bizarre droom die ik heb gehad gebeurde in mijn eigen huis. Dat vind ik meestal nog enger.
Mijn zus was in mijn droom blind. Daarom kreeg ze twee blindengeleidehonden.
Terwijl we lagen te slapen rende mijn zus naar beneden en begon ze te schreeuwen, mijn moeder en ik rende ook naar beneden en toen zagen we de 2 honden in de oven zitten.
Aangezien de oven aanstond waren de honden 'gesmolten'. De honden waren een zwarte border collie en een Duitse herder. Het hele gezicht van de Duitse herder was weg gesmolten. %)
Echt super ranzig...

Ik slaap nogal slecht en die vervelende dromen maken het er niet beter op...

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 09:54

Aaah geweldig al die dromen!

Ik heb weleens dat ik (terwijl ik half slaap ofzo? :? Het lijkt in elk geval heel echt) denk dat er een hele grote spin, of een wesp in mijn bed ligt! (terwijl ik helemaal niet bang voor spinnen ben) En dan schrik ik heel erg. Een paar jaar geleden ben ik nog naar mijn moeder gerend; 'Mama, er zit een wesp in mijn bed!' :')

En inderdaad dat ik wakker schrik omdat ik een paar meter ben gevallen ofzo. Terwijl ik dus nog in mijn bed lig, maar dat voelt dan echt alsof je valt!

Verder vergeet ik mijn dromen altijd... <<)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 09:56

Ik werd vannacht ineens helemaal zwetend en in paniek wakker. Weet nog steeds niet waarom. Heb ik ook altijd zo'n hekel aan! Zal wel een enge droom zijn geweest

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 17:00

Oh ik heb inderdaad ook vaak dat als ik bijna in slaap val, ik begin te dromen en denk dat ik loop, op een trap oid, dan duw ik mijn voeten als het ware naar beneden alsof ik loop en dan schrik ik wakker want dan lijkt het alsof ik in een gat stap. Gruwelijk irritant is dat, ben je gelijk klaarwakker -.-

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:07

Geniaal al die verhalen

ik had laatst een nachtmerrie over zwarte pieten <<)

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:08

Magrathea schreef:
Oh ik heb inderdaad ook vaak dat als ik bijna in slaap val, ik begin te dromen en denk dat ik loop, op een trap oid, dan duw ik mijn voeten als het ware naar beneden alsof ik loop en dan schrik ik wakker want dan lijkt het alsof ik in een gat stap. Gruwelijk irritant is dat, ben je gelijk klaarwakker -.-

Omg dat heb ik ook zo vaak dan schrik je je kapot niet normaal

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 17:08

Lisannuuh schreef:
Geniaal al die verhalen

ik had laatst een nachtmerrie over zwarte pieten <<)

Do tell, klinkt heel eng :P

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:18

Ik vergeet altijd wat ik droom. Dan ben ik snachts wakker geweest en weet ik dat ik heb gedroomd, maar de volgende ochtend weet ik niet meer precies wat het was.

Als ik al droom zijn het meestal of hele gekke dromen waar 100 verhalen door elkaar heen lopen of ze zijn heel eng. Wel weet ik 1 droom nog heel goed.
Ik droomde dat ik een grote geldprijs had gewonnen. Alles was zo echt en werkelijk, de volgende ochtend dacht ik dus ook echt nog steeds dat ik veel geld had toen ik wakker werd. Helaas bleek het inderdaad een droom te zijn toen ik voor de zekerheid even naar me bankrekening keek -O-