Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en daar gingen wij ons voor verstoppen. Onder de kussens van de bank (dat kan ook zo lekker) en allemaal dat soort rare plekken. Later vonden ze ons altijd, moesten we naar de garage en dwongen ze ons een bakje met sop uit de wasmachine te eten. Vervolgens aten ze hun kinderen op, daar gingen de kleine babyvosjes

), toen iemand van achteren zijn hand op mijn ogen legde en mij bevrijdde. Op het moment dat ik me wil omdraaien om te kijken wie dat was, stopt mijn droom
Dat heb ik wel vaker, als ik droom over een ruzie met mijn zus, duurt het de volgende morgen altijd even voor ik besef dat ik helemaal geen reden om in real life boos op haar te zijn
Die emoties zijn gewoon zo echt dat ze altijd even blijven hangen bij mij...
Was ook heel raar de daaropvolgende les
, Toen ze weg waren hadden we geen eten meer , Dus aten we onze goudvissen op..
Iolanthe schreef:Ik heb eens gedroomd dat een vriend van me geen pupillen meer had, maar als je hem aankeek, zou je sterven. Het probleem was dat hij precies wou dat ik stierf en hij achtervolgde me dus en ik steeds maar weglopen... Op een bepaald moment had hij me toch vast en zou me net gaan aankijken (geen idee waarom ik niet gewoon mijn ogen sloot), toen iemand van achteren zijn hand op mijn ogen legde en mij bevrijdde. Op het moment dat ik me wil omdraaien om te kijken wie dat was, stopt mijn droom
![]()
Was wel heel eng om die vriend de volgende dag tegen te komenDat heb ik wel vaker, als ik droom over een ruzie met mijn zus, duurt het de volgende morgen altijd even voor ik besef dat ik helemaal geen reden om in real life boos op haar te zijn
Die emoties zijn gewoon zo echt dat ze altijd even blijven hangen bij mij...
edit: en die keer dat ik droomde dat ik met een leerkracht in bad zatWas ook heel raar de daaropvolgende les
Soms wil ik met mensen over dingen beginnen als ik me besef dat ze dat ik het echt nooit gezegd hebben (en ik het alleen gedroomd heb). Ik droomde ook een keer dat ik opgesloten zat tussen mensen met geweren en toen ik beter keek zag ik dat het vrienden van me waren. Echt bijna alle mensen waarmee ik het goed kan vinden stonden daar met hun pistool. Behalve een jongen, die stond van een afstand naar me te gebaren. Het leek of ie me hielp ofzo. Verder ging het ook niet. Het voelt heel raar om die gene dan op school weer te zien.
.
. Ook ging ik me omkleden in een parkeergarage (er was toch niemand) maar mijn kleren zaten in de knoop en toen kwamen er ineens allemaal mensen binnen. Heel stom. Ohja en ik dacht ik ga Y whatsappen, het is nou al een paar dagen uit en hij heeft helemaal niks van me gehoord en ik vind het ook niet zo heel erg. Dus die heeft nu een berichtje met kjawkjhaolfjljflkhiojdslk ofzo

Het lijkt in elk geval heel echt) denk dat er een hele grote spin, of een wesp in mijn bed ligt! (terwijl ik helemaal niet bang voor spinnen ben) En dan schrik ik heel erg. Een paar jaar geleden ben ik nog naar mijn moeder gerend; 'Mama, er zit een wesp in mijn bed!'
Magrathea schreef:Oh ik heb inderdaad ook vaak dat als ik bijna in slaap val, ik begin te dromen en denk dat ik loop, op een trap oid, dan duw ik mijn voeten als het ware naar beneden alsof ik loop en dan schrik ik wakker want dan lijkt het alsof ik in een gat stap. Gruwelijk irritant is dat, ben je gelijk klaarwakker -.-