Magrathea schreef:xTitanic schreef:Mensen die geen AN praten en een verhaal willen formuleren waar men geen zak van verstaat... steek het dan maar op je dyslexie. Maar ik geloof wel dat we allemaal weten dat er punten, komma's en hoofdletters bestaan
Ik denk ook dat er onderhand wel een correlatie te vinden moet zijn tussen dyslexie en paardrijden... Zoveel mensen dat hier op Bokt 'dyslectisch' zijn!
Volgens mij in een groot deel van de gevallen gewoon 'ik kan niet spellen' (zich niet realiserende dat dáár dat boek Nederlands voor bedoeld is, dat al jaren ligt te verstoffen op de boekenplank)
En al mijn leeftijdsgenoten (16) die het "cool" vinden om in een plaats van een ij een y te schrijven, en teveel letters achter een woord zoals "knapperd" ofzo plakken, en in een plaats van "mijn", "me" schrijven.. Als in: Jaaaaa, ik ga vanaaf weer naar me knapperddd." ofzo.

ie alleen de openingspost lezen en vervolgens hun woordje klaar hebben. Terwijl ze niet de moeite hebben genomen het topic door te lezen.
.