Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:12

Magrathea schreef:
xTitanic schreef:
Mensen die geen AN praten en een verhaal willen formuleren waar men geen zak van verstaat... steek het dan maar op je dyslexie. Maar ik geloof wel dat we allemaal weten dat er punten, komma's en hoofdletters bestaan :)

Ik denk ook dat er onderhand wel een correlatie te vinden moet zijn tussen dyslexie en paardrijden... Zoveel mensen dat hier op Bokt 'dyslectisch' zijn!
Volgens mij in een groot deel van de gevallen gewoon 'ik kan niet spellen' (zich niet realiserende dat dáár dat boek Nederlands voor bedoeld is, dat al jaren ligt te verstoffen op de boekenplank :) )

_/-\o_

En al mijn leeftijdsgenoten (16) die het "cool" vinden om in een plaats van een ij een y te schrijven, en teveel letters achter een woord zoals "knapperd" ofzo plakken, en in een plaats van "mijn", "me" schrijven.. Als in: Jaaaaa, ik ga vanaaf weer naar me knapperddd." ofzo.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:13

matasja schreef:
zag er gister 1 van een paard dat bijna stikte in haar eigen slijm na inspanning.. wat moet ik doen... wat denk je???

z'n neus snuiten en dan neusprayen en stomen! duh :Y) :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:14

Ik erger met niet zo snel gelukkig, maar ik vind wel sommige jonge bokkertjes storend. Doe je moeite om een inhoudelijke reactie te geven die nog niet genoemd is. Gaan ze mijn bericht daarna bijna exact natypen. Maar goed, ik probeer dat maar als compliment te zien, blijkbaar zijn ze het er mee eens :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:17

Magrathea schreef:
xTitanic schreef:
Mensen die geen AN praten en een verhaal willen formuleren waar men geen zak van verstaat... steek het dan maar op je dyslexie. Maar ik geloof wel dat we allemaal weten dat er punten, komma's en hoofdletters bestaan :)

Ik denk ook dat er onderhand wel een correlatie te vinden moet zijn tussen dyslexie en paardrijden... Zoveel mensen dat hier op Bokt 'dyslectisch' zijn!
Volgens mij in een groot deel van de gevallen gewoon 'ik kan niet spellen' (zich niet realiserende dat dáár dat boek Nederlands voor bedoeld is, dat al jaren ligt te verstoffen op de boekenplank :) )

He?! Is daar een boek van?! :wow:
grapje...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:17

*Personen die hun mening bij jouw door je strot willen rammen. Tips geven is prima, maar sommige kunnen zo drammen
*Personen die het beter weten dan menig da
*Personen die gaan vragen, kan dit kwaad? En dan een foto erbij dat er iets serieus mis is. Pffff en dan een paar uur later nog geen da gebeld hebben
*Mensen/kinderen/penny;s die van alles en nog wat verzinnen om aandacht te krijgen.
*Personen die maar blijven doorzeuren terwijl een mod al een paar keer een opmerking erover heeft gemaakt
*Die alleen de openingspost lezen en vervolgens hun woordje klaar hebben. Terwijl ze niet de moeite hebben genomen het topic door te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:18

capopjekop schreef:
Ik erger met niet zo snel gelukkig, maar ik vind wel sommige jonge bokkertjes storend. Doe je moeite om een inhoudelijke reactie te geven die nog niet genoemd is. Gaan ze mijn bericht daarna bijna exact natypen. Maar goed, ik probeer dat maar als compliment te zien, blijkbaar zijn ze het er mee eens :')

Of als je de kleinere bokkertjes onder ons een handige tip (waar ze om vragen) geeft, ze het er niet mee eens zijn, en je vervolgens een trut bent! :j

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:19

littlesannie schreef:
matasja schreef:
zag er gister 1 van een paard dat bijna stikte in haar eigen slijm na inspanning.. wat moet ik doen... wat denk je???

z'n neus snuiten en dan neusprayen en stomen! duh :Y) :')

stomen wel in de badkamer natuurlijk he..
valt me ook op dat er nog veel bokkers zijn die me pony of kom je naar mijn toe straks typen.. ook zoiets vreselijks

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:19

Resistance schreef:
capopjekop schreef:

Of als je de kleinere bokkertjes onder ons een handige tip (waar ze om vragen) geeft, ze het er niet mee eens zijn, en je vervolgens een trut bent! :j

Ja en dan gelijk een enorm grote mond hebben

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:20

Inderdaad, en dan krijg je pb'tjes van zo'n meisje waarin je voor alles wordt uitgemaakt terwijl het een gewone en normale opmerking was, die is gemaakt. :wow:

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:21

mensen die topics openen met een vraag en dan geen van de tips die aangedragen worden kunnen/willen proberen....Waarom open je dan een topic?
En dan ook nog boos worden en dan moet er een slotje op :D

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:22

Bokkers die aandelen lijken te hebben in capfabrieken, osteopaten en dierenartsen, daar wordt ik zooo moe van. Ook die types die voor elk kwaaltje een voedindssupplement hebben.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:23

Hahha idd het slotje, slotje, slotje personen.
Maar de leuke zijn wel waar opeens het lichtje wel gaat branden en omslaan als een blad aan een boom!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:27

xTitanic schreef:
:j Ik kom steeds dezelfde weer tegen die verschrikkelijk typt. Zelf maak ik natuurlijk ook fouten in mijn spelling en leestekens maar ik doe wel mijn best en ga niet midden in een zin enter doen, geen punten zetten, voor de 'en' een komma, geen hoofdletters etc.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:27

Mensen die hun OP direct leeghalen zodra een topic niet verloopt zoals ze zouden willen.

friendly

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:33

Je hoeft ook geen spellingswonder te zijn als je maar gewoon de zin begint met een hoofdletter, bij een lange zin er eens een komma in gooit en aan het eind van de zin een punt plaatst. En niet zelf enters plaatsen, dat leest behoorlijk irritant. Dan is het meestal voor iedereen begrijpelijk, hoe raar een woord dan ook gespeld is ;) .

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:39

Telpeva schreef:
Mensen die hun OP direct leeghalen zodra een topic niet verloopt zoals ze zouden willen.

tja...hele filmpjes,foto's verdwijnen als sneeuw voor de zon :D

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:46

Sterkte voor de nabestaande!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 20:54

Cil_ schreef:

??

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:56

niet alleen op bokt, maar ook op school is dit ook zo...
altijd van die pennymeisjes die denken dat ze alles weten

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:03

Dat ze gaan zeggen dat je paard te dun terwijl je al zei dat je al weet dat ze te dun is |o

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:31

Cil_ schreef:

Huh? :')

Zie nu weer een bericht vol met spelfouten... Wat heb ik zin om alles te gaan verbeteren zeg. :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:34

naomi_g1998 schreef:
Cil_ schreef:

Huh? :')

Zie nu weer een bericht vol met spelfouten... Wat heb ik zin om alles te gaan verbeteren zeg. :')

Ook mijn probleem :')

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:37

Oreo meen je dat nu serieus? Dan heb je toch geen leven... Ohhh wat erg, daar zou ik van pure nieuwsgierigheid en leedvermaak ook de topics van gaan volgen haha.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:50

Yuri schreef:
Oreo meen je dat nu serieus? Dan heb je toch geen leven... Ohhh wat erg, daar zou ik van pure nieuwsgierigheid en leedvermaak ook de topics van gaan volgen haha.

Ja, ik beken.... lig soms echt dubbel...

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:55

Doen alsof iedereen die bitloos rijdt tegen het bit is.
Foto's op bokt zetten van een paard in een ongelooflijke valse knik met daar onder 100 reacties met hoe mooi hij aan de teugel loopt.
Maar het ALLER-ergste... :') 'me' in plaats van 'mijn'.