Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amyyy55 schreef:koeien en varkens e.d. worden er voor gefokt, deze kangaroes worden gwn in het wil afgeschoten , daarom vind ik dit erger.
Daar in Australië inderdaad net zo normaal als voor ons kip of varken. Zie er niet zo'n probleem in

amyyy55 schreef:koeien en varkens e.d. worden er voor gefokt, deze kangaroes worden gwn in het wil afgeschoten , daarom vind ik dit erger.
vuurneon schreef:Ik heb het niet gekocht hoor, mama wou snel doorlopen toen ze het zag.naomi_g1998 schreef:Ik zag ze gister inderdaad echt liggen, ik dacht eerst dat het een grapje was.
Na al die 'paardenvlees'schandelen is het de vraag of er überhaupt kangoeroe in zit![]()
Wie weet zit je gewoon op een Hollandse melkkoe te knagen
Zie het inderdaad nog wel voor me dat er van alles in zit behalve kangoeroe. amyyy55 schreef:Ik vind het idee om een varken of koe op mijn bord te hebben net zo erg, is dan ook de reden dat ik amper vlees eet. Maar mijn reactie was niet persoonlijk op één iemand bedoelt, gewoon in het algemeen. Denk ook dat iedereen het toch een beetje ''eng'' vind om te eten omdat dit best wel nieuw is in Nederland?Ik vind het allebei zielig, maarja heb me er verder niet in verdiept.
Maar het idee om opeens een kangaroe op me bord te hebben, nee. liever niet.
En ja verder hou ik me er niet mee bezig, gaf alleen even kort mijn mening