Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Remy schreef:Het punt is, dat de mensen die het raakt over het algemeen de boodschap niet nodig hebben want die gebruiken al geen bont.
De mensen waar het voor bedoeld is, die worden niet warm of koud van zo'n filmpje dus de enige die overstuur raken zijn mensen die dit soort informatie niet nodig hebben.
VivaLaVida schreef:Het gaat hier om "ik hoef het niet te ZIEN want ik geloof zo ook hoe erg het is....."
hoezo glazig
En nog gefeliciteerd met je buikje. Raar idee nog steeds dat wel
karuna schreef:VivaLaVida schreef:Het gaat hier om "ik hoef het niet te ZIEN want ik geloof zo ook hoe erg het is....."
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, net als een geschreven waarschuwing voor dierenleed oid. Dat mensen bewust worden wat ze gebruiken en waar wat vandaan komt. Mag van mij ook wel op het stukje vlees uit de supermarkt of op de legbatterij of scharreleieren.
En ik zie het nu pashoezo glazig
En nog gefeliciteerd met je buikje. Raar idee nog steeds dat wel
Ik ben ook ouder geworden anders zou het idd wel raar zijn 
Arjan1983 schreef:Gadsamme denk je effe op bokt.nl de narigheid betrefdt dierenleed te ontwijken, krijg je nog de details door je strot gedouwd. Maar goed ik vindt het wel goed dat het onder de media wordt gebracht, alle Respect wat de mensen van PETA moeten doorstaan.
Het is inderdaad wel erg overheersend op Facebook, maar das meestal een week of 2 dan wordt t al weer minders. Denk maar aan de Geplette Pony tijd daar zie nu niets meer van op je scherm.

) 1234 schreef:Ik kwam t ook echt vaak op facebook tegen, meerdere van dat soort dingen waarbij ze dan mensen aansporen om die acties te stoppen, met dan zo'n gruwelijke foto erbij. Ik vind het vreselijk dat het gebeurt, maar jemig, dat hoeft niet zo op facebook gezet te worden met plaatje of filmpje erbij die we niet kunnen ontwijken. K word er bijna misselijk van. Kijk dat ze met alleen een tekst aanmoedigen om er iets aan te doen, dan prima, maar filmpjes en foto's zijn zo doordringend.....
SmartBH schreef:Ik zit net op mijn facebook en dezelfde vragen komen in mijn hoofd voorbij. Zo kreeg ik ook de link naar het filmpje van het angora konijntje. Daarna een foto met dat Uggs ook niet zo onschuldig zijn en daarna nog eens dat Wall Markt aangeklaagd wordt voor dierenleed ivm biggetjes. Ik lees de artikelen wel, maar ik kijk nooit meer naar een filmpje. Ik heb vroeger eens gekeken naar een film van PETA ivm bont. Ik ben er weken niet goed van geweest.
Ik weet één ding, later ga ik net als andere mensen die ik ken, naar de boer om mijn eten! Mijn vriend heb ik alvast overtuigd en hij gaat hier ook mee akkoord. Voorlopig wonen we nog allebei thuis, maar zodra wij samenwonen is dit het plan.
Ik heb laatst wel een jas met dons aangeschaft alleen weet ik dus niet of dit echt is of niet? Werkelijk levend geplukt of niet? Was een jas van 99 euro, door korting heb ik hem gekocht

Geryon schreef:SmartBH schreef:Ik zit net op mijn facebook en dezelfde vragen komen in mijn hoofd voorbij. Zo kreeg ik ook de link naar het filmpje van het angora konijntje. Daarna een foto met dat Uggs ook niet zo onschuldig zijn en daarna nog eens dat Wall Markt aangeklaagd wordt voor dierenleed ivm biggetjes. Ik lees de artikelen wel, maar ik kijk nooit meer naar een filmpje. Ik heb vroeger eens gekeken naar een film van PETA ivm bont. Ik ben er weken niet goed van geweest.
Ik weet één ding, later ga ik net als andere mensen die ik ken, naar de boer om mijn eten! Mijn vriend heb ik alvast overtuigd en hij gaat hier ook mee akkoord. Voorlopig wonen we nog allebei thuis, maar zodra wij samenwonen is dit het plan.
Ik heb laatst wel een jas met dons aangeschaft alleen weet ik dus niet of dit echt is of niet? Werkelijk levend geplukt of niet? Was een jas van 99 euro, door korting heb ik hem gekocht
Meestal is het hoe goedkoper het product, hoe goedkoper het bedrijf dus heeft ingekocht en dus hoe meer de dieren hebben geleden.
Tja, voor mij geen dons meer. Arme dieren.