Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:37

Mijn scooter!

Echt. Ik ben niet heel vrouwelijk oid, maar ik wou toch heel graag een roze scooter... En ja hoor, nadat ik geslaagd was kwam er dan een roze scooter!

Ik heb weliswaar misschien twee dagen zonder enkel probleem kunnen rijden. Hij heeft altijd wel wat. Ik denk dat hij inmiddels wel het dubbele van de nieuwprijs (2e hands gekocht) heeft gekost aan de dealer die hem elke keer opknapte en dan doet hij het nog niet -O-

Nu denkt mijn vader de echte oorzaak gevonden te hebben, maar om eerlijk te zijn rijd ik er gewoon liever niet op. Sta je daar 's ochtends, op de helft van de weg naar school, met een scooter die nooit meer aan wil.. -O-

Everytime

Re: Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:43

Mijn auto, er is van alles mis mee. Heb er al een smak geld aan besteed. Hij is nog steeds niet in orde.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:47

De Furbie. Iedereen had er een. Leuk joh. Heb er nooit wat mee gedaan, stomme slome dingen :')

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:49

EenItraM, whoehahahaha. Arme mannen!
In mijn geval helaas ook mijn paard. Jaren droomde ik van mijn eigen paard. Moest er 30 voor worden toen ik hem eindelijk kon kopen: mijn 3jarige zwarte hengst, helemaal het dier wat ik zocht. (nu trouwens ruin) Tot ik er na 4 maanden vanaf vloog met een flinke rodeo en hij kissing spines bleek te hebben...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:51

Mijn 2 ponys!!
En mijn eerste pony daarvoor (helaas ingeslapen)
Ik ben altijd bij een handelaar waar ook bergen shetten voorbij komen, nooit wat mis met die dingen en beresterk.
Ik wou ze ook en haalde ze gewoon bij ons weg, de eerste mankeerde al snel van alles en helaas af moeten geven.
Die 2 die ik nu heb, hebben om de haverklap ook iets en kosten klauwen vol met geld.
Dát viel pas tegen want met die andere van de handelaar zelf is nooit iets :')

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:56

Mijn videorecorder... Leek me zo handig om op te kunnen nemen en nooit meer een programma te hoeven missen. Heb geloof ik 2 keer wat opgenomen en ik moet dat nog steeds terugkijken (wat niet meer gaat omdat de video recorder honderd jaar geleden de deur uit is gegaan...).

edit:
pmarena schreef:
Nou goed dan staat dat ding uren te zoemen, wassen en klotsen, je doet hem open....en dan zijn de glazen viezer dan toen ze er in gingen >;)

En je glazen worden lelijk, dof en de leuke patroontjes slijten er binnen no-time vanaf...

Hadden wij op kantoor ook, we gebruiken nu een langer en warmer programma en nu zijn de glazen wel schoon en helder. Maar wel zonder patroontjes idd. :P
Laatst bijgewerkt door Ir111 op 25-11-13 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:58

Mijn vorige vriendje..

Ik wilde hem al heel lang heel graag en toen ik hem eenmaal had kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan... :+

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:21

eenitraM schreef:
Mannen.

Ik wil ze zo graag, maar wanneer ik ze heb hoef ik ze niet meer omdat het tegenvalt, ze niet functioneren naar behoren en ik er op uitgekeken raak :')

Gelukkig is inruilen voor een ander exemplaar geen probleem. _O- :')

_/-\o_

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 02:02

Chaos schreef:
Mijn vorige vriendje..

Ik wilde hem al heel lang heel graag en toen ik hem eenmaal had kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan... :+

ik denk dat heel veel mensen daar wel last van hebben, als het eenmaal hun ex is :') :') :') :')

overigens valt mijn telefoon me zwaar tegen.

heb een prepaid samsung telefoon/smartphone.
maar loopt vaak vast op youtube, of als ik aan het sms'n of appen ben, dan valt het beeld weg en kan ik weer over nieuw beginnen.

had zelfs de intentie om mijn telefoon uit frustratie maar een keer tegen de muur aan te gooien :oo :oo :oo :oo _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 08:40

Ketaki schreef:
ik denk dat heel veel mensen daar wel last van hebben, als het eenmaal hun ex is :') :') :') :')

Ja, of je wil je ex juist terug omdat je die niet kan krijgen :Y)

Maar waar ik echt spijt van heb qua aankoop... Mijn cursus Marketing denk ik. Moet er nog zóveel aan doen en kan momenteel de energie niet opbrengen om eraan te beginnen :')

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 08:58

Xbox kinect. We hebben denk ik 3 x gespeeld maar ons (oude) huis trilt helemaal als we springen en dat voelt toch een beetje awkward voor de buren! Bovendien zijn er niet echt leuke spellen voor te vinden! De gewone xbox wordt gelukkig wel vaak gebruikt.

Wij zijn overigens echt onwijs blij met onze mooie houten vloer :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 09:10

O de Wii inderdaad.....anderhalf keer op gespeeld maar wij snappen er niks van / vinden er niks aan....

En zo'n epilator met ijs opzetstukje...

En de veels te dure heteluchtoven / combi magnetron of hoe heet zo'n ding....geeft aan 1 kant veel meer warmte dan aan de andere kant, al sinds het begin... een oud magnetronnetje van 5 tientjes dat we ook nog hadden, doet het beter :oo

Sowieso was die hele keuken eigenlijk veels te duur en dan hebben we nog gewoon die 40-60% korting gehad... maar nooit meer zo'n dure keuken terwijl het ook voor een paar duizendjes er leuk uit kan zien :n

En mijn oude huis...supergaaf huis echt waar, heel erg mooi en alles....maar staat nu al 4 jaar te koop _-:( (ik heb er zelf korter in gewoond dan dat het nu al te koop staat -O- )

Oja en ik heb nog een hele leuke digitale camera gekocht omdat mijn oude het ineens niet meer deed.
Ik had die nieuwe nog niet in huis of die oude kreeg ineens weer een opleving :?

En doet het nu alweer jaren prima dus die nieuwe ligt overbodig te zijn -O-

En het zadel in mijn onderschrift, leek me geweldig en het is ook echt een superleuk zadeltje hoor, maar heb iets anders gevonden dat nog net wat beter bij ons past....zucht.

Oja en een poosje geleden een heel leuk wit houten bureau gekocht met aan de ene kant een aantal lades en aan de andere kant een deurtje, beetje Riviere Maison stijl, superleuk ding +:)+

Maar nog niet in elkaar gezet of de plannen veranderden en nu staat deze ook maar een beetje boven in een leeg kamertje te staan totdat ik hem op Marktplaats zet ofzo :o

Trouwens: HG kroonluchterreiniger...? Serieus....? Bestaat dat :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 09:19

Het hele idee van vloerverwarming is toch juist dat het lang goed warm blijft? En het zou ook nog eens moeten besparen. Mijn ouders hebben vloerverwarming, ik nu niet en ik mis het ontzettend! Idem voor de vaatwasser, het is dat ik 'm nergens kwijt kan, maar soms zou ik hem bijna in de woonkamer willen zetten zodat ik die kolere afwas niet hoef te doen. Ik heb dan ook geen dure bijzondere borden, dat is niet aan mij besteed :P

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 09:29

Geweldig topic..

Had Equitana vorig jaar een geweldig mooie witte rijbroek gezien. Met een zilveren bitje aan het zakje etc.
2 keer wassen bitje $%&_(* kapot .... Denk je ook kwaliteit te kopen..

Heb een feloranje uitrijdeken gekocht bij divoza jaren geleden. Leek me zo handig, ik rijd nooooit 's avonds langs de weg en hij zit dan ook nog in de verpakking...

Cursus Hoger managment. Leuke cursus maar heb er even de puf niet voor. Maar dat komt wel weer haha

Vaatwasser super fijn maar zit veel verschil in. Op m'n werk steeds verstopt en kan meer dan de helft als nog met de hand gaan af wassen omdat het niet schoon is... Heb in vorige huis goede gehad waar niets mis mee was..

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 09:36

Ook leuk van de vaatwasser: ALS het dan inderdaad niet goed schoon is, zit het wel meteen lekker vastgekoekt aan alles wat je maar kunt bedenken. Kun je de hele kolerezooi alsnog in de week gaan zetten want anders krijg je het er met geen mogelijkheid vanaf :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 09:39

Wat een leuk topic!

Ik heb ook wel een aantal miskopen begaan:

- een spotgoedkope combi-oven. Nu weet ik waarom het ding een aardig prijsje had: de magnetron werkt niet goed, de oven ook niet, en wil je toch een kans wagen om de oven te gebruiken, maakt hij een oorverdovend lawaai, alsof er een vliegtuig in je woonkamer landt. Handig hoor, in een kleine studentenstudio :Y)

- de Wii U voor vriendliefs verjaardag. Hij wilde er perse een, zou er dolgelukkig mee wezen, en ja, hij zou er écht mee spelen. Uiteindelijk is hij 3 keer aangeweest ('ja maar er zijn geen leuke spellen voor uit ;( ') en kost hij nu nog maar de helft van de prijs - dus had ik beter even kunnen wachten.

- een Veet-warme was apparaat. Handig toch, maar 1 x per drie weken je benen moeten ontharen? Al helemaal wanneer elke week even je benen scheren nog geen tiende van de tijd kost, dan met dat plakkerige, pijnlijke spul.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 09:41

Bhriseis, getsiedekkie, dat Veet ding. En eerst moet je de boel lekker laten woekeren toch, voor je er überhaupt aan kunt beginnen?

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 09:45

Ik heb in mei een mini Cooper gekocht.
Zo'n mayfair type! Oh wat was ik trots op mijn Cooper die ik zelf lekker bijeen gespaard had. Wel vond ik dat ding steenhard rijden maar kom ik was trots.
Kreeg ik 2 maand later promotie op mijn werk met firma wagen! :o
Heb ik een half jaar gedaan om die mini te proberen verkopen! Heb ik deze verkocht aan de garage waar ik hem had gekocht (€6000 verlies op gedaan) en heb ik nog steeds mijn geld niet! ;(

Ik heb mezelf al vervloekt dat ik die wagen gekocht heb aaaargh! -O-

WilmaBoy

femo schreef:
Wie heeft er ervaring met zo'n stofzuiger die je aanzet en gewoon uit zichzelf alles zuigt? Die zijn 500 euro, maar ik Willem! *\o/* kan iemand mij aub uit mijn droom helpen?

ik heb er zo een rondlopen in huis, doet perfect wat ik er van verlang. Enkel moet je de hoeken soms nog wel eens nazien. Denk er nu over om die met nat ook aan te schaffen, dan is dat ook een probleem van de baan.

Zorg er wel voor de vloer vrij is, anders kan hij er niet langs :D

Bhriseis

Ja, exact, ook al zo'n pretje! Om het dan natuurlijk twee dagen te vergeten, en dan mag je je benen alsnog scheren omdat de haartjes een millimeter te lang geworden zijn >;)

Balen Steflyn!

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 09:57

Hahaha wat dat betreft hadden we beter een man kunnen zijn hoor, kun je (bijna) alles lekker laten groeien. Niks nie pijn lijden en dan nog last hebben van rode bultjes, stoppels, schuurplekjes en laten we onze periode vooral niet vergeten!

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:00

Eleionomae schreef:
Wij kregen ooit een dvd recorder kado. Leek zo leuk, nooit gebruikt omdat vlak daarna die dingen zo'n beetje standaard in die digitale tv boxen zitten :+ daarbij was hij ook totaal niet makkelijk in gebruik, dus die staat nu al jaren werkloos in de kast

Dit had ik kunnen schrijven :j

vuurneon schreef:
Geen huishoudelijk apparatuur, maar een dier;
De hamster. Het leuk mij zo leuk, maar o wat viel dat tegen :') heb nu een aquarium als kijk-dier, die bijten tenminste niet je in de bak rommelt :')

En dit ook wel, maar dan over mijn ratjes :') Al waren ze wel leuk hoor, maar ze kregen het vanuit hun kooi voor elkaar om de bodembedekking door mijn hele huis te verspreiden.. En de mijne zijn natuurlijk nooit zo slim als men zegt dat ratten zijn :') En er was altijd wat mis mee, daar ga je dan een vermogen aan dierenartskosten uitgeven voor beesten waar we op stal gif voor strooien :o

Verder heb ik meestal wel een realistisch beeld van wat ik wil.. De zorg voor mijn pony valt eigenlijk alles mee (oh, wat vond ik dat eng, een eigen paard!) terwijl er elke week wel weer nieuw gedoe mee is...
Ja, behalve vriendjes, ja _O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:03

danoesje schreef:
Hahaha wat dat betreft hadden we beter een man kunnen zijn hoor, kun je (bijna) alles lekker laten groeien. Niks nie pijn lijden en dan nog last hebben van rode bultjes, stoppels, schuurplekjes en laten we onze periode vooral niet vergeten!

_/-\o_

Precies!

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:05

Overigens vind ik een man die zijn benen epileert ook een vrij on-sexy idee.... }> }> }>
Oke, weer on-topic, want de afknappers staan geheid al ergens anders genoemd!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:14

moonshine88 schreef:
Had Equitana vorig jaar een geweldig mooie witte rijbroek gezien. Met een zilveren bitje aan het zakje etc.
2 keer wassen bitje $%&_(* kapot .... Denk je ook kwaliteit te kopen..

Ik ook, superdure witte rijbroek gekocht. Alleen krijg ik van de naden bij de kniestukken waanzinnige striemen en wonden, echt bizar, dus dat ding heb ik gewoon in de textielbol gesmeten. Ik wilde hem niet eens meer proberen door te verkopen en iemand anders de ellende bezorgen.