Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jackyline schreef:Tja ze maken het er zelf naar he.
je moet zo ongeveer blootje een liedje zingen wil je iets verkopen en ze wulps mogelijk lopen enz.
Hoezo verbaasd kom nu toch.
Het wordt alleen maar erger ook.
Kijk toch eens naar die clips belachelijk gewoon maar kijk uit als je er wat van zegt want je bent natuurlijk
jaloers he.
Kijk eens naar foto's die meiden van 12 13 op internet gooien scheef hoofdje bloot schoudertje, lading make up
nee niet zeuren dat is wat de meeste willen en dan denken dat ze serieus genomen worden.

x_Quinta_x schreef:Maar in de nieuwe clip van Lily Allen vind ik het dan weer minder aanstootgevend omdat ik het gewoon een leuk nummer vind
http://www.youtube.com/watch?v=E0CazRHB0so
Wat vinden jullie?
x_Quinta_x schreef:Maar in de nieuwe clip van Lily Allen vind ik het dan weer minder aanstootgevend omdat ik het gewoon een leuk nummer vind
http://www.youtube.com/watch?v=E0CazRHB0so
Wat vinden jullie?
Appelina schreef:lieveli schreef:Maar wáár vragen ze om? Aandacht, uitschelden, aanranding, verkrachting?
Om als lustobject gezien te worden, aandacht, seksistische uitstraling en eventueel ook wel aanranding ja. (laatste overigens alleen in erge gevallen)
Appelina schreef:lieveli schreef:Maar wáár vragen ze om? Aandacht, uitschelden, aanranding, verkrachting?
Om als lustobject gezien te worden, aandacht, seksistische uitstraling en eventueel ook wel aanranding ja. (laatste overigens alleen in erge gevallen)
Appelina schreef:Makkelijke conclusie van jou.
Ik zeg dus, dat niet iedereen erom vraagt. Er zitten mensen bij, die zich gewaagd kleden om zo de aandacht te krijgen. Die vragen erom.
Of mensen die het gewoon lekker zitten en er verder niet om vragen. DAAR maak jij de fout al. Jij scheert 2 kanten over 1 kam
Appelina schreef:Nee natuurlijk vraagt niemand daarom. Het kán uit de hand lopen, maar zoals ik al zei, enkel in de ergste gevallen.
Maar dat is niet helemaal volgens het onderwerp![]()
lieveli, je kunt mij niet serieus nemen, dat is prima.
liedje89 schreef:Ik heb een Horse & Hunk kalender moet ik nu naar de heropvoeding

Sorry maar hoe gaat dat bijdragen aan meer respect voor vrouwen?
Magrathea schreef:Sommigen zetten zichzelf echt inderdaad neer als lustobject.
Ik ben vrijwilliger bij een vereniging die de zaal af en toe verhuurt aan een feest voor 16-20 jarigen. Soms loop ik daar door het publiek heen en dan loop ik tegen een meisje aan die met haar kont tegen een jongen aan staat te rijden met haar handen bijna op de grond...Sorry maar hoe gaat dat bijdragen aan meer respect voor vrouwen?
En ja, ik vind dat je erom gevraagd hebt als je je tieten praktisch in een jongen zijn gezicht duwt en het raar vindt dat hij aan je zit terwijl je daar niet expliciet toestemming voor gegeven hebt.
lieveli schreef:En wat is een erg geval eigenlijk? En aan wie is het om dat te bepalen? En krijgt de aanrander dan nog straf, of is het goed te praten?liedje89 schreef:Ik heb een Horse & Hunk kalender moet ik nu naar de heropvoeding
Omdat te kunnen beoordelen, moet ik de kalender eerst in bezit hebben.![]()
Mijn punt is maar mensen, leven en laten leven. Vrouwen zijn net zo goed als mannen lustobjecten en iedereen heeft een referentiekader. Voor de een is een vrouw zonder hoofdbedekking schandalig, voor de ander is het een vrouw in een broek en er zijn ook mensen die mijn korte jurkjes en 15 denier panty's afkeuren. Maar nou en?
Jennifuur schreef:Veel mensen maken de vergelijking met dat er ook wel een mannen zonder shirt oid verschijnen.
Maar kom op, het is toch wel duidelijk dat dit bij vrouwen veel vaker is? In een gemiddeld blok reclame komen er meerdere vrouwkes voorbij huppelen in ondergoed of een andere kleine outfit, en met wat geluk komt er heel misschien eens een Jillz of Coca Cola reclame voorbij.
Ik denk ook dat het een vicieuze cirkel is. Sommige vrouwen merken dat ze aandacht krijgen van bepaalde mannen wanneer zij zich schaars kleden. Dit trekt weer mannen, en dat volgt weer Door vrouwen die zich schaarser gaan kleden.
Dit komt vooral duidelijk terug bij de celebs.
Paar jaar terug vond ik het al wel uitdagend als een mevrouw in dr bikini in dr clip stond te zingen. En tegenwoordig zit Miley naakt op een sloopbal en houdt Gaga dr boobies maar vast omdat ze er niks overheen aan heeft.
Appelina schreef:Wat mij steeds vaker opvalt is dat vrouwen meer als object worden gezien dan als object en niet als persoonlijk. Met name als lustobject.
Een bekend voorbeeld zijn de liedjes van tegenwoordig 'ik vind je lekker'.
Ook in tv programma's zie ik dat steeds vaker.
Nu wil ik niet op iedere kerel daar een stempel op drukken, mijn man is immers niet zo'n figuur. Maar ik vroeg mij af, hoe kijken jullie daar tegenaan?
Respect voor vrouwen is in mijn ogen sterk gedaald.