MelanieB schreef:Cayenne schreef:Goh, dat mensen hier serieus een issue mee hebben. Het zou mij echt helemaal niets kunnen schelen wanneer iemand kleiner is dan ik. Het gaat toch niet om uiterlijk vertoon? Vind het een beetje oppervlakkig gedacht.
Ook echt..
Oh nee sorry, ik kan niet verliefd op je worden, je bent te klein.
Goh.. snap best waarom sommige nog single zijn met een eisenlijst.
Stel jezelf eens open, ipv direct iemand erop afwijzen.
Als je van de ander houd, en de ander van jou. Is toch veel belangrijker.
Wat de een aantrekkelijker vindt hoeft de ander toch niet persé aantrekkelijk te vinden?
Ik kan kleinere mannen heel leuk, aardig en charmant vinden, maar tot nu toe heb ik me er nog niet toe aangetrokken gevoeld. Net als sommige mensen niet op blonde of op bruinharige mensen vallen. Omdat ik bruin haar heb voel ik me daar toch ook niet door aangevallen. Dat kan toch gewoon, dat betekent toch niet direct dat je kieskeurig bent? Wat moet je dan, een relatie aangaan met iemand waar je geen chemistry mee voelt? Beetje flauw om te roepen dat het daarom logisch is dat mensen nog single zijn.
Ik denk dat het overkomt alsof wij persé niet een kleiner iemand willen, maar dat is het punt niet. Ik denk heus niet: Oh ik wil echt geen kleiner iemand want dat vind ik zo raar staan, of wat zullen andere mensen er wel niet van denken. Ik voel me gewoon niet tot kleinere mannen aangetrokken, en moet je willen gaan daten met iemand of een relatie beginnen met iemand waar je geen of weinig fysieke aantrekkingskracht toe voelt? Iedereen heeft denk ik wel een bepaalde voorkeur qua smaak/type jongen of meisje waar hij of zij op valt. En voor mij is iemands lengte een van de factoren die bepaalt of ik mij tot iemand aangetrokken voel en of ik er verliefd op kan worden.
?
), nu maar gewoon eens op me af laten komen, en kwam toch op een heel ander type uit. Liefde is liefde. Als je dat gaat verbinden aan persé lengte of een haarkleur..
we komen meer op ooghoogte, had al gezegd dat ik door de twee zwangerschappen door mijn hoeven was gezakt
beide keren + 25 kilo.
. Been there done that, voelde me niet fijn. 
? 
ik zal dan niet op hakken lopen oid (vind ik niet zo erg