Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:14

Trots op mijn paarden dat ze zo ontiegelijk braaf zijn nu ik er met een dikke buik op zit :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:16

Ik ben er trots op dat ik iets (een SPORT) heb kunnen vinden waar ik ' goed ' in ben.
Ik ben er trots op dat ik iets heb gevonden dat me kalmeerd, en door moeilijke tijden heen sleept.
Ik ben er trots op dat ik samen met mijn ouders een hele moeilijke tijd van psychologen en onderzoeken door ben gekomen.
Ik ben er trots op dat ik eindelijk mijn woede een beetje kan beheersen.
Ik ben er trots op mijn familie, omdat ze altijd voor mij klaar hebben gestaan, wat voor ergs ik ook gedaan heb.
Ik ben trots op de paarden die ik mag rijden, en hun eigenaren, omdat deze mij de rust in mn kop geven die ik zo hard nodig heb.
En ik ben trots op mijn vriendinnen, die altijd mijn gezeur aanhoren als ik het moeilijk heb met bijvoorbeeld mijzelf.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:17

Ik ben trots op mijn cijfers! :D Geen enkele onvoldoende! :j

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:19

Ik ben trots op mijn uiterlijk haha.
Ik mag echt blij zijn met de puberteit, zie er al een heel stuk minder downie achtig uit haha xd

Maar goed.
Ik ben enorm trots op mezelf dat ik sport sinds een paar maanden. Heeft mijn leven echt veranderd.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:20

Ik vind het een leuk topic TS, het is heel belangrijk om trots op jezelf te zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:29

Hihi, dit wordt een hele waslijst!

Ik ben trots op mijn broer, die met zijn zelfgemaakte filmpje in San Francisco was uitgenodigd op een filmfestival, en vervolgens 20ste van de 3000 inzendingen is geworden!

Ik ben trots op mijn zus, die na haar hele leven lang viool spelen, studeren aan The Royal College of Music in Londen en allemaal prijzen ermee heeft gewonnen, toch de keuze heeft gemaakt die voor haarzelf het beste is. Ze wilde niet achterin een orkest belanden, en studeert dus nu (wat eigenlijk ook haar grote droom was) medicijnen aan Kings College in London! :)

Ik ben trots op mijn moeder, omdat één van haar leerlingen (zij is pianolesdocente) een concours heeft gewonnen.

Ik ben trots op mijn vader, omdat hij bij zijn eerste proefje met paardrijden gelijk al de eerste prijs heeft gewonnen!

Ik ben trots op mijzelf, omdat ik altijd positief sta ingesteld, en mijn dromen door niemand laat kapot maken. Ik durf me van anderen te onderscheiden, en mijn eigen weg te kiezen. Ik ben gewoon wie ik ben, en op diegene die ik ben, ben ik trots. En ik ben trots op mijn haar *D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:32

Ik ben trots op mezelf omdat ik een heel moeilijke reclame opdracht goed afgerond heb en goede feedback gekregen heb. Ik ben slecht met copy en toch heb ik een moeilijk thema zonder beeld en alleen met tekst toch goed onder woorden kunnen brengen :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:10

Ik ben trots op...

1. Mezelf, omdat ik helemaal mezelf aan het worden ben. En me meer met mezelf en mijn gezin bezig houd i.p.v. met zogenaamde vrienden die alleen maar liepen te profiteren van me. Ik krijg weer eigen positiviteit en wordt zekerder van mezelf ;).

Ik ben trots op...

2. Mijn kinderen, dat dit mij toch alsnog gegund is en ik een goede moeder voor ze kan/mag zijn en ze alle liefde van de wereld kan geven <3 ;)

Ik ben trots op...

3. Mijn vriend (of eigenlijk mijn verloofde :D), hij die keihard werkt om ons als gezin te kunnen onderhouden <3 ;) .

Ik ben trots op...

4. Mijn vriendin, zij die momenteel door een hel heen gaat(gedoe met ex) samen met haar kinderen. Maar toch houd ze vol en vecht ze door voor haar kinderen ;) .
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 18-11-13 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:19

Ik heb heel veel om trots op te zijn, maar op dit moment ben ik vooral trots op JULLIE, want ik heb dit topic gelezen met een glimlach op mijn gezicht en tranen in mijn ogen. Wat heerlijk om dit allemaal te lezen.

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:21

Ik ben er trots op dat ik mijn droom probeer na te leven en het nog niet opgegeven heb. De kans dat het ooit uitkomt is namelijk vrij klein!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 18:45

MamaJella schreef:
Ik heb heel veel om trots op te zijn, maar op dit moment ben ik vooral trots op JULLIE, want ik heb dit topic gelezen met een glimlach op mijn gezicht en tranen in mijn ogen. Wat heerlijk om dit allemaal te lezen.

Heel mooi om te lezen!!!! :j
Vind ik ook, had niet verwacht dat dit uit het topic zou komen!!!

xMartJuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:15

Ik ben trots op mijn laatste opgave bij mijn natuurkunde toets die ik helemaal goed had :D

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:20

Ik ben trots op mezelf, omdat ik na jaren eindelijk het rotte verleden los heb gelaten en weer vooruit kijk.
En ik ben trots op mijn vriend die er altijd voor me is en een enorme steun voor me is.

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:00

Ik ben trots op mijn 'vroegwijsheid', mijn drang om het juiste te doen en mensen te helpen en ook dat ik het eerste jaar van de opleiding HBO verpleegkunde met een propedeuse heb afgesloten!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:12

Ik ben er trots op dat ik voor mezelf heb gekozen en niet naar geklets en geroddel luister, maar naar mijn eigen gevoel en verstand luister!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:23

Ik ben trots op mijn ouders die altijd voor mij klaarstaan!

vandaag ben ik even trots op mezelf... dat ik de knop weer heb om kunnen zetten en er weer vol tegenaan ga om de volgende 20 kilo af te gaan vallen

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:25

ik ben trots op mezelf dat ik afgelopen jaar nog net m'n havo diploma heb gehaald en dat het nu zo supergoed gaat op m'n nieuwe opleiding en ik me daar helemaal op m'n plek voel!

ik ben trots op mijn lieve familie en vrienden omdat ze er altijd voor me zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:28

Ik ben trots op mezelf omdat ik de keuze heb gemaakt om naar een andere school te gaan! Mijn vorige school was in een leerfabriek veranderd, maar mijn nieuwe school is werkelijk geweldig! Ik vond het in het begin wel een beetje spannend (vroeger weleens gepest, ben altijd nog een beetje bang om "alleen" te zijn), maar ik ben helemaal op mijn plaats! En door deze keuze ben ik ook zekerder van mezelf geworden, en een stuk blijer!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:32

Ik ben trots op mijn vader omdat hij toch iedere dag weer doorgaat, terwijl elke dag een enorme strijd is om door te komen. Ken geen sterker persoon dan mijn pa.
Laatst bijgewerkt door Kimbers op 18-11-13 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:34

Ik ben trots op mijn vriend Ard dat hij het al 3 jaar met mij uithoudt! :o

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:49

Ik ben trots op mijn vader omdat hij ondanks zijn ***ziekte kanker ontzettend positief in het leven staat en geen moment ongelukkig is.
Ik ben trots op twee van mijn vriendinnen omdat ze ondanks veel ups en downs die steeds heel hard aankomen, door blijven gaan.
Ik ben trots op mezelf omdat ik het beste van mijn leven wil maken en gewoon zo ontzettend blij ben altijd, ook als het eens wat minder gaat.
Ik ben trots op mezelf omdat ik een stuk zelfverzekerder aan het worden ben en mezelf er steeds vaker toe weet te zetten iets te doen waar ik moeite mee heb.
En ik ben trots op mezelf omdat ik een muzieksmaak heb ontwikkeld waar ik altijd steun in kan vinden. :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:52

Ik ben trots op mijzelf, dat ik ondanks alle tegenslagen toch mn propedeuse heb gehaald en nu al weer in mn 3e jaar zit van een opleiding waarvan ik dacht dat het mn grootste fout uit mn leven ging worden...

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:30

_/-\o_ trots op alle bokkers met mooie reacties!

Ik ben trots op m'n verloofde, omdat we nu na ruim 1 jaar lang verlangend wachten eindelijk gaan samen wonen. Hij werkt keihard aan de woning en daar ben ik trots op! Mijn rots in de branding, door hem ben ik echt een beter persoon.

Jeetje, klinkt wel zoetsappig :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:32

Ik ben trots op alles wat ik tot nu toe bereikt heb. Een (redelijk ;) ) stabiele relatie van 4,5 jaar

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:35

Ik ben trots op mijn ouders!