KimD schreef:COD ghosts!
Haha Kim, dat krijgt die van mij dus ook

We zijn tegen die tijd ook nog een half jaar samen, dus misschien dat we nog een weekendje weg boeken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SSmonamiSS schreef:Hhaha kan natuurlijk wel maar bedrijven sturen het soms ook niet na Oostenrijk of ik moet heel veel meer betalen om het hier heen te sturen!Me vriend wilde graag een mooi portomonee maar dat is ook lastig..
Boompje1985 schreef:Van mij krijgt hij een bestuurbare helicopter met camera die wil hij al zooooo lang dus deze kerst vind hij 'm onder de boom... (ben alleen bang dat ik zelf niks krijg want hij denkt er niet aan
hij vergeet het totaal)
DanaDeen schreef:SSmonamiSS schreef:Hhaha kan natuurlijk wel maar bedrijven sturen het soms ook niet na Oostenrijk of ik moet heel veel meer betalen om het hier heen te sturen!Me vriend wilde graag een mooi portomonee maar dat is ook lastig..
Nou mocht je het echt willen, wil ik wel voor je kijken hoor, ik koop regelmatig diverse bieren in en verzenden naar jou moet dan vast ook nog wel lukken.
maar dat vind ik zo iets raars!! hoeveel winst moet deze site er dan wel niet op maken!! Citaat:Nou mocht je het echt willen, wil ik wel voor je kijken hoor, ik koop regelmatig diverse bieren in en verzenden naar jou moet dan vast ook nog wel lukken.
Ow nee hoor ik hoef die strik nu nietmaar dat vind ik zo iets raars!! hoeveel winst moet deze site er dan wel niet op maken!!
Heeft voor zijn verjaardag (september) een Ipad 4 gekregen, dus het geld is even op
Succes gegarandeerd, lijkt mij!
(of vind je dan je idee gejat?!
)
)
Dus gewoon lekker op de bank samen langzaam eten
MyHorseGirl schreef:http://www.gadgethouse.nl/sexy-strik-naughty-knot-kado-strik-voor-vrouwen-p13987.html ?![]()
Kerstcadeau verzinnen.. Vreselijk. Hij heeft alles al. Afgelopen jaar een mooie shawl gegeven, het jaar daar voor een trui.

retivi schreef:Uitdaging is wel dat je 25!!! briefjes met iets leuks/liefs moet vullen...
10 lukt me makkelijk 15 ook wel, maar dan wordt het toch wel een beetje lastiger om iets leuks te bedenken en niet in herhaling te vallen...

Zeker leuk omdat mijn vriend moet werken rond de kerst, en waarschijnlijk de hele tijd weg is (tja... entertainmentbuisiness) dus dit is wel echt een goeie
Super leuk!
Leuke ideetjes hier zeg!
maar ik wil toch wat kleinigheidjes erbij hebben liggen, gewoon voor de kerst-sfeer
..maja, dat kun je ook niet onder de boom leggen..