Kerstcadeautje voor je vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 13:57

KimD schreef:
COD ghosts! :D

Haha Kim, dat krijgt die van mij dus ook :D

We zijn tegen die tijd ook nog een half jaar samen, dus misschien dat we nog een weekendje weg boeken

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:00

SSmonamiSS schreef:
Hhaha kan natuurlijk wel maar bedrijven sturen het soms ook niet na Oostenrijk of ik moet heel veel meer betalen om het hier heen te sturen! -O- Me vriend wilde graag een mooi portomonee maar dat is ook lastig..

Nou mocht je het echt willen, wil ik wel voor je kijken hoor, ik koop regelmatig diverse bieren in en verzenden naar jou moet dan vast ook nog wel lukken. :D

Elmira30

Re: Kerstcadeautje voor je vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:03

Pfff ik weet het niet dit jaar. Ik denk een joggingbroek en een leuk pakketje drank/borrel ofzo. ZO lastig altijd voor die man. :=
Boompje1985 schreef:
Van mij krijgt hij een bestuurbare helicopter met camera die wil hij al zooooo lang dus deze kerst vind hij 'm onder de boom :j ... (ben alleen bang dat ik zelf niks krijg want hij denkt er niet aan :n hij vergeet het totaal)

Nou, hoe kan hij dat nou vergeten? Mannen :')

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:11

DanaDeen schreef:
SSmonamiSS schreef:
Hhaha kan natuurlijk wel maar bedrijven sturen het soms ook niet na Oostenrijk of ik moet heel veel meer betalen om het hier heen te sturen! -O- Me vriend wilde graag een mooi portomonee maar dat is ook lastig..

Nou mocht je het echt willen, wil ik wel voor je kijken hoor, ik koop regelmatig diverse bieren in en verzenden naar jou moet dan vast ook nog wel lukken. :D

Ow nee hoor ik hoef die strik nu niet :D maar dat vind ik zo iets raars!! hoeveel winst moet deze site er dan wel niet op maken!!

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:14

Citaat:

Ow nee hoor ik hoef die strik nu niet :D maar dat vind ik zo iets raars!! hoeveel winst moet deze site er dan wel niet op maken!!

Ik doelde op de bierflesjes :+ :D :o

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:18

Mijne krijgt alleen een kusje _O- Heeft voor zijn verjaardag (september) een Ipad 4 gekregen, dus het geld is even op :=

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:36

Ik denk dat ik dit jaar heel cheesy ga doen... Heb wat gevonden in een blaadje, zelf een adventskalender maken voor hem. Benodigd: lege schilderijlijst, linten in verschillende kleuren van het aantal adventdagen (25) en hetzelfde aantal plastic balletjes oid om papiertjes met tekst in te doen.
Zie voor een foto: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZTVZTEPZ
Mijn idee is om voor elke dag een lief tekstje op een papiertje te schrijven of een leuk doe-cadeautje (zoals een schoudermassage of zijn lievelingseten maken) en het papiertje in het balletje doen. Zo heeft hij 25 dagen lang elke dag iets leuks om naar uit te kijken. De laatste dag (dag voor kerst) denk ik dat ik er een papiertje met een extra leuke verrassing in doe zoals een weekendje weg. Omdat we op dit moment met een grote verbouwing bezig zijn vergeten we nog wel eens elkaar wat aandacht te geven en door de stress schieten lieve dingen er ook nog wel eens bij in. Dit leek me een leuke manier om toch elke dag iets liefs te doen/zeggen.

Overigens kan een adventskalender ook veel simpeler: gewoon een leuk lint of koord spannen en daar de briefjes met leuke knijpertjes aan vast maken...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:38

Oh dat is wel heel leuk Retivi!

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 14:44

Inderdaad een erg leuk idee Retivi! :) Succes gegarandeerd, lijkt mij!

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:47

Uitdaging is wel dat je 25!!! briefjes met iets leuks/liefs moet vullen...
10 lukt me makkelijk 15 ook wel, maar dan wordt het toch wel een beetje lastiger om iets leuks te bedenken en niet in herhaling te vallen...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:51

Doe je een keertje een ontbijtje op bed?!
Lekker uitgebreid eten (tapasjes ed?)

Ik denk dat ik ook zo iets ga doen :j (of vind je dan je idee gejat?! := )

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:55

haha nee hoor! Uiteindelijk heb ik het idee van de adventkalender ook gewoon gejat, ik maak hem nu alleen voor mijn vriend...
Vind het alleen maar leuk dat iemand anders er ook wat aan heeft, want ik weet hoe lastig het is iets voor je vriend te bedenken. Misschien kunnen we elkaar hier helpen met leuke doe-dingetjes/tekstjes?
Ontbijt op bed vind ik ook een goede! Uit eten is ook leuk al moet het bij mij wel enigzins op een budget gezien de dure verbouwing (en mijn dure hobby... :o ;) )

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:07

Of naja hoeft niet perse uit eten te zijn..
Wij doen heel vaak gewoon allemaal lekkere dingen halen, zoals serrano ham, pesto, brie ed en dan gewoon lekker 'tapas' maken zeg maar :j Dus gewoon lekker op de bank samen langzaam eten :j

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:08

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:16

Die strik valt in de meeste gevallen denk ik erg goed in de smaak! Ik vind hem wel leuk!

in andere gevallen valt de strik denk ik op bepaalde plaatsen weg... :=

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:16

Geef hem een heel lekker luchtje voor Kerst. Verder nog even kijken of ik er iets bij kan verzinnen. Meneer is namelijk heel makkelijk (niet dus) en heeft bijna niks (wel dus).
Hij heeft onderhand al 7 luchtjes staan, hij heeft een kast vól met kleding, sieraden vindt hij alleen mooi als het een armband is (daarvan heeft hij er ook al 2 gehad, en een man draagt er altijd maar één tegelijk). Hij houdt namelijk niet van kettingen. Verder is het geen game jongen, hij heeft als hobby de sportschool, voor zijn werk en studie heeft hij alles al wat hij nodig moet hebben.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:18

Mijn vriend draagt dus geen sieraden.. Dan valt er ook al heel veel af -O-
Kleding heeft ie te veel en draagt altijd hetzelfde (pak ivm werk), en computerspelletjes heeft ie al in overvloed :=

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:28

dat van die sieraden en geurtjes ken ik.
heeft die van mij ook allemaal al gehad. en gebruikt en draagt hij zelden.. dus geurtjes zijn nog niet op en idd maar 1 armband tegelijk.

Hij wil wel nog zo'n rozenkrans ketting. maar dan zonder jezus of kruis... vind dat maar eens...

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 13:26

retivi schreef:
Uitdaging is wel dat je 25!!! briefjes met iets leuks/liefs moet vullen...
10 lukt me makkelijk 15 ook wel, maar dan wordt het toch wel een beetje lastiger om iets leuks te bedenken en niet in herhaling te vallen...

Dat dacht ik ook, maar toen ik er eenmaal aan was begonnen kwam het er zo uit :)
Edit; niet te moeilijk denken, dat je hart een sprongetje maakt als hij lief naar je lacht of zo is ook al leuk om op te schrijven :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:33

Retivi, dat is gaaf!! Ga ik ook doen :D Zeker leuk omdat mijn vriend moet werken rond de kerst, en waarschijnlijk de hele tijd weg is (tja... entertainmentbuisiness) dus dit is wel echt een goeie :D
Ik denk dat ik gewoon een mandje haal en daar de balletjes in doe met nummers erop geschreven ofzo :D Super leuk!

Workshop valkenieren klinkt ook echt heel erg cool :D Leuke ideetjes hier zeg!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:34

Voor kerst geven we elkaar niks. Ik ben in december jarig en hij in januari en we willen dan een zaaltje gaan huren zodat we iedereen kunnen uitnodigen(passen max 10 mensen in ons huis). Verder zit ik er aan te denken hem een parachutesprong te geven op hawaii(naar hawaii gingen we al). We worden beide 25 en zijn 5 jaar samen dus wel veel speciaals te vieren.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:38

Ik heb ook echt geen flauw idee wat ik moet geven.. Niets groots, vriendlief houdt niet van kadootjes en ik hoef zelf ook niets onder de boom te verwachten :+ maar ik wil toch wat kleinigheidjes erbij hebben liggen, gewoon voor de kerst-sfeer :Y)
Sieraden draagt ie niet, kleding mag ik niet kopen voor em, gadgets heeft ie genoeg, hotelbon heb ik eerder al gegeven..
dan toch die strik maar? :')
Ik denk dat ik maar gewoon iets lekkers moet koken voor em, of een lekkere cake :) ..maja, dat kun je ook niet onder de boom leggen..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:41

Gewoon iets grappigs van de Expo ofzo? Een leuke cd? Een abonnement op PowerUnlimited, Top Gear, de Quest, Panorama.... :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 17:45

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 18:16

Die heb ik al eens als fopkadootje gegeven :')