Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn knie houdt voluit speleb inmiddels aardig uit met tape en relatieve rust. Heb bericht gekregen dat het niet geopereerd gaat worden (maakt het erger). Heb zelfs gedurfd om te jammen vorige week
vraag me af of die er nog aan zitten morgen
Dioxide schreef:Evelyne, hoe gaat het inmiddels met je crossovers en transitions?
Ik mag 5 maart meespelen tegen de Roadkill Rollers uit NijmegenMijn knie houdt voluit speleb inmiddels aardig uit met tape en relatieve rust. Heb bericht gekregen dat het niet geopereerd gaat worden (maakt het erger). Heb zelfs gedurfd om te jammen vorige week
Koekeroekus schreef:Wauw, net terug van men eerste avondje rollerderby. Erg leuk maar oh oh mijn benenvraag me af of die er nog aan zitten morgen
![]()
En een blaar van de skate dus daar moeten we ff een oplossing voor zoeken. Iemand tips daarvoor?
Volgende week weer een avondje meedoen en dan eens kijken of we verder gaan hiermee.
Eet vandaag voldoende eiwitten, drink water en blijf bewegen.
Als je zou besluiten door te gaan en eigen skates te kopen kun je altijd overwegen om blootsvoets te skaten.
We hebben met 8 dames gespeeld en een mooie score neergezet. Ik heb zelf maar 1x in de penaltybox gezeten (well, that's a first!
) maar had dit keer moeite om niet gefrustreerd te raken op mezelf. Wel even een super flipmoment en jankbui gehad tegen de halftime, maargoed. In de tweede helft rustig m'n ding gedaan - You shall not pass!
speciaal voor jullie dus maar weer eens van mijn inloggegevens gebruik gemaakt haha.
yeeeey! Milky_Way schreef:OMG! ik log zowat nooit meer in maar ik zag tijdens een 'ik verveel me' momentje opeens deze weer in het lijstje staanspeciaal voor jullie dus maar weer eens van mijn inloggegevens gebruik gemaakt haha.
Was leuk de wedstrijd van 5 maart! Ik heb helemaal niet meegekregen dat je even een breakdown momentje had bij de half time :/ toen was ik misschien nog te druk met paparazzi fotograaf te spelen op de tribune haha!
Leuk Evelyne dat je ook derby bent gaan proberen, ik heb wel eens met jou zus gespeeld bij mixed scrimmage of ze was helpen daarbij kan ook. En die baby van haar haha die zie ik zo vaak op Facebook voorbij komen
En lisa en ik zitten natuurlijk bij het zelfde Derby clubjeyeeeey!

http://www.burningriverderby.com/player/tuety-turmoil/
Hoi Jorien
ik speel nu anderhalf jaar bij pink peril (heerlen) en mijn naam en nummer zijn smirnHoff #22