Meer Bokkers die rollerderby spelen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Re: Meer Bokkers die rollerderby spelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:37

Dan rijdt ze daar waarschijnlijk.

Heb zelf wel eens overwogen om rollerhockey te gaan doen, dat is namelijk wel hier in Zaandam, maar dat kan mijn lichaam gewoon niet aan denk ik, laat staan derby.

Het kunstrijden zelf gaat al amper.
Maar het is te leuk!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 15:18

Rollerhockey lijkt me ook tof om eens te proberen! Kunstrijden ben ik volgensmij te lomp voor :')

Evelyne, hoe gaat het inmiddels met je crossovers en transitions?

Ik mag 5 maart meespelen tegen de Roadkill Rollers uit Nijmegen *\o/* Mijn knie houdt voluit speleb inmiddels aardig uit met tape en relatieve rust. Heb bericht gekregen dat het niet geopereerd gaat worden (maakt het erger). Heb zelfs gedurfd om te jammen vorige week :')

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:27

Ik heb vnv die fresh meat avond. Ben benieuwd!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 18:30

Succes! :)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 00:18

Wauw, net terug van men eerste avondje rollerderby. Erg leuk maar oh oh mijn benen :') vraag me af of die er nog aan zitten morgen :')
En een blaar van de skate dus daar moeten we ff een oplossing voor zoeken. Iemand tips daarvoor?
Volgende week weer een avondje meedoen en dan eens kijken of we verder gaan hiermee.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 00:22

Blarenplijster, of een tissue er tussen als je gaat rijden. Werkt bij mij altijd als ik een blaar heb in mijn kunstrolschaatsen. Heb die gelukkig bijna nooit.

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 02:01

Dioxide schreef:
Evelyne, hoe gaat het inmiddels met je crossovers en transitions?

Ik mag 5 maart meespelen tegen de Roadkill Rollers uit Nijmegen *\o/* Mijn knie houdt voluit speleb inmiddels aardig uit met tape en relatieve rust. Heb bericht gekregen dat het niet geopereerd gaat worden (maakt het erger). Heb zelfs gedurfd om te jammen vorige week :')

Wat gaaf dat je mag meespelen!! *\o/*
Nu maar hopen dat je knie braaf is en het volhoudt!
Mss kom ik wel kijken trouwens! Een paar meiden wilde gaan kijken dus wie weet gaat dat nog wel door :)

Crossovers vind ik nog steeds eng en transitions heb ik pas 1x kunnen oefenen..
Heb 2 trainingen niet mee kunnen doen,en afgelopen dinsdag ook niet omdat ik ziek ben, dus ik heb best wat gemist weer :\
Hopelijk gaan we alles nog een keer oefenen voor dat de basic skills test word afgenomen!
Weet ook nog niet wanneer dat is trouwens.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 12:28

Koekeroekus schreef:
Wauw, net terug van men eerste avondje rollerderby. Erg leuk maar oh oh mijn benen :') vraag me af of die er nog aan zitten morgen :')
En een blaar van de skate dus daar moeten we ff een oplossing voor zoeken. Iemand tips daarvoor?
Volgende week weer een avondje meedoen en dan eens kijken of we verder gaan hiermee.

*\o/*
Elke spier ga je voelen :D Eet vandaag voldoende eiwitten, drink water en blijf bewegen.

Voor wat betreft je blaren; had je goed aansluitende sokken aan? Soms kunnen die gaan schuren op plekjes waar je skate niet helemaal lekker zit. Volgende keer een blarenpleister op de gevoelige plekjes doen :) Als je zou besluiten door te gaan en eigen skates te kopen kun je altijd overwegen om blootsvoets te skaten.

@Evelyne: hè, balen zeg! Heb je de mogelijkheid om rondom huis te oefenen? Misschien een tip voor je crossovers: eerst goed op 1 been durven te staan en dan vanuit stilstand, zonder te rollen, langzaam aan over proberen te stappen. Zou gezellig zijn als jullie er zaterdag zijn! Zeg gerust hoi als je me zou zien :D

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 13:27

En derby stands helpt ook enorm met crossovers. Verder naar binnen kijken in de bocht. Het is net paardrijden ;)
Ik heb 14 maart de skills test. Spannend!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 19:49

Spannend Lisa! Denk je dat je hen gaat halen? :)

Ik heb alle spullen gepakt voor morgen. Zin in!! :):)
Afbeelding

Edit: het valt me nu pas op hoe gigantisch mijn skates zijn :')

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 22:52

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 23:50

Dioxide succes morgen!! Ik kan helaas niet komen want ik ben ziek :\
Ik zal duimen dat je knie zich gedraagt! Have fun and kick some ass! +:)+ *\%/*

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 23:50

Bedankt Evelyne! Het heeft goed geholpen *\o/* We hebben met 8 dames gespeeld en een mooie score neergezet. Ik heb zelf maar 1x in de penaltybox gezeten (well, that's a first! :') ) maar had dit keer moeite om niet gefrustreerd te raken op mezelf. Wel even een super flipmoment en jankbui gehad tegen de halftime, maargoed. In de tweede helft rustig m'n ding gedaan - You shall not pass!

Afbeelding

Mijn knie is op dit moment weer wat dodgy, maar dat loopt wel los.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 00:40

goed bezig dioxide! heel AFA is volgensmij ook nog wezen kijken haha. Ik kon vandaag helaas niet

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 01:10

Goed bezig geweest!!!
Super dat je knie ook zo goed ging :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:34

OMG! ik log zowat nooit meer in maar ik zag tijdens een 'ik verveel me' momentje opeens deze weer in het lijstje staan :P speciaal voor jullie dus maar weer eens van mijn inloggegevens gebruik gemaakt haha.

Was leuk de wedstrijd van 5 maart! Ik heb helemaal niet meegekregen dat je even een breakdown momentje had bij de half time :/ toen was ik misschien nog te druk met paparazzi fotograaf te spelen op de tribune haha!

Leuk Evelyne dat je ook derby bent gaan proberen, ik heb wel eens met jou zus gespeeld bij mixed scrimmage of ze was helpen daarbij kan ook. En die baby van haar haha die zie ik zo vaak op Facebook voorbij komen :P

En lisa en ik zitten natuurlijk bij het zelfde Derby clubje :D yeeeey!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 19:40

Milky_Way schreef:
OMG! ik log zowat nooit meer in maar ik zag tijdens een 'ik verveel me' momentje opeens deze weer in het lijstje staan :P speciaal voor jullie dus maar weer eens van mijn inloggegevens gebruik gemaakt haha.

Was leuk de wedstrijd van 5 maart! Ik heb helemaal niet meegekregen dat je even een breakdown momentje had bij de half time :/ toen was ik misschien nog te druk met paparazzi fotograaf te spelen op de tribune haha!

Leuk Evelyne dat je ook derby bent gaan proberen, ik heb wel eens met jou zus gespeeld bij mixed scrimmage of ze was helpen daarbij kan ook. En die baby van haar haha die zie ik zo vaak op Facebook voorbij komen :P

Ik heb je wel ff snel voorbij zien waaien, maar dat was het ook eigenlijk... Wees blij dat je dat moment gemist hebt iig :P

Gisteren de beelden teruggezien en inderdaad: een natte krant op rolschaatsen speelde nog beter. Nouja, volgende bout beter!

Check dit trouwens, deze mevrouw is in de 60! :wow: http://www.burningriverderby.com/player/tuety-turmoil/

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 12:43

Milky_Way schreef:

Freeky! *\o/* *\o/*

astridvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:42

^ hee mijn derby wife :D Hoi Jorien

Ik zal mezelf ook even voorstellen :) ik speel nu anderhalf jaar bij pink peril (heerlen) en mijn naam en nummer zijn smirnHoff #22
Heb jammer genoeg tijdens een bootcamp in antwerpen (februari) mijn enkel goed gebroken. (twee breuken in hetzelfde bot, een barst en mijn enkel die niet meer goed in de kom stond). Opgelost met een plaat en 7 (ondertussen 6) schroeven.
Ik hoop dat ik na de zomer weer gewoon met het team mee kan trainen. Baal er echt van dat ik dit allemaal moet missen nu.
Maar ook om te kijken is deze sport de moeite!!
:P

ohh en lisa, Enenenen? mst gehaald? :)

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 23:00

Oei nare breuk zo te horen. Beterschap!! En hopen dat je snel weer op skates staat!

Ik heb de mst net 2 weken geleden gehaald!!! *\%/*

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 17:00

Jeeeej Lisa, gefeliciteerd! Hopelijk eens tot op de track :)

@Astrid: haai :D

Dit weekend SKOD! Alles is via de livestream te volgen. Zie ik zondag nog Bokkers daar?

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:44

Spelen er nog bokkers mee @road to glory? *\o/*

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:32

Heel lang niet online geweest, maar in dit topic wil ik nog wel een berichtje plaatsen :)

Ik was tijdens de wedstrijd tussen Pink Peril en AFA ook aan het kijken, het vriendinnetje van iemand uit mijn league speelt bij Pink Peril ;)
En in juli heb ik zeer waarschijnlijk tegen één of twee van jullie gespeeld? B.ADD vs. AFA, in ieder geval Freeky

Ik ben inmiddels alweer klaar met Off-Season.. Ik wil skaten! Ben naar Barcelona geweest een paar weken terug, wat zeker een aanrader is voor volgend jaar voor jullie! En speel zondag mee in Utrecht.

Meer mensen die in Utrecht komen spelen?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-16 21:23

Je bedoelt Bluda van Shred? :D

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 22:42

B.ADD vs AFA heb ik ook meegespeeld ja :D