Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:06

Sammie schreef:
Stront aan de muur hoe.. krijg.. je .. dat voor elkaar… (tenzij je het expres doet)

Inderdaad, dit soort dingen moeten toch bijna expres zijn?! :r

vuurneon schreef:
Hier werkte niets, wij hebben zelfs (vieze!) maandverband kunst mogen aanschouwen :x waarom in de prullenbak doen als je het ook op de prullenbak kunt plakken! -O-

Dus ben benieuwd!

Dat soort dingen dus ook, zijn dat mensen met een rare afwijking dat ze andere mensen graag anoniem willen laten schrikken of zo? -O-

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:07

Gatver zeg, wat een vreselijk onsmakelijk topic...
Ik studeer op een universiteit en ben daar ook wel eens een wc ingelopen waar gewoon echt een HOOP poep OP de wcbril lag... Echt, it ruins your day... :(

Veel succes, ik hoop dat het snel beter is, en zo'n ketting afhalen zou mssn nog een idee zijn ook, voor de 'kleutertjes' die nog moeten leren hoe ze de wc moeten gebruiken...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:09

Gadver wat smerig! Maar als je elke maand een vies toilet hebt, even kijken wij er op dat moment aan het klagen is over ongesteldheid. Echt ranzig. Hoop dat het snel helpt!

sasja0705

Re: Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:13

Foto maken en die eerst rondmailen :-)

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:15

Bij ons hangt het volgende in het toilet:

'Heb je gespetterd tot aan de bril? Kuis het dan op als je wil. Want achter u komen nog mensen, die een proper WC wensen'

:D

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:26

Pfff het is dat we die tegels in t hotel niet mogen gebruiken (klant is koning, dat zou pesten zijn) maar denk dat we dan en hoop schonere wcs zouden poetsen..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:27

Gatsie, wat ontzettend onhygiënisch! Ik vraag me ook serieus af hoe je bloed en stront op de kraan en de muur krijgt :=
Deze dame heeft blijkbaar geen schaamtegevoel. Ik zou de wc niet meer afdurven in haar geval, bang dat iemand ziet dat ík het was.

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:29

Gadverdamme! Helaas herkenbaar...
Foto's ophangen idd.. of een schoonmaakster laten komen om het schoon te laten maken en kosten verdelen onder de mensen op de afdeling.

En ik heb er nooit bij nagedacht dat je ook hurkend op de wc kan :? Als een wc vies is dan hang ik er altijd boven. Propje wc papier over de bril klaar :=

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:30

Ik zou echt bij alle viezigheid een hele grote pijl of stripwolkje plakken met korte teksten als: BAH, VIES, BACILLEN, SMERIG, HOE?, WAAROM?, WIE?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:34

Heeft u met de bruine beer zitten worstellen?
Vergeet dan niet de plee te borstellen!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:56

Really poep aan de muur??? Bloed aan de muur???
Ik bedoel als je ongesteld bent en je gebruikt tampons snap ik dat je vinger niet schoon is :+ maar die vinger maak je toch schoon Inc. Handenwassen voordat je iets aanraakt??

Mijn hemel, gelukkig heb ik een wc voor mij alleen en zitten deze opslot(eerder zaten ze niet opslot, en de chauffeurs die langskwamen en onze wc's gebruikte lieten ze ook achter vol stront en pis.) mannen delen met zijn 4e een wc, en ik met mijn deeltijd vrouwelijke collega..

Nooit geen problemen met vieze wc's gelukkig..

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:09

Ben ik even blij dat je bij mijn oude werkgever een sleutel nodig had voor het damestoilet. Dat iedereen daar een sleutel van had, man en vrouw, doet er niet toe. Het was genoeg om ze tegen te houden. Te veel moeite he sleutel gebruiken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:37

*leest topic*
*kijkt naar eten*
*schuift eten aan de kant*
Oh men. Oh men! GADVERDAMME! Wat een absolute ranzigheden komen hier voorbij zeg :r Dat snap je toch niet? Hóe krijg je het voor elkaar? Ik wil het geloof ik niet eens weten.

Komen al goede voorstellen voorbij Amanda, hoop dat je er wat aan hebt!

Wij hebben wel eens dat we denken 'eh..' maar nooit zo ranzig als wat hier voorbij komt. Meestal komt dat dan ook doordat vrouwelijke collega's van een andere afdeling onze wc's gebruiken. En die houden er andere maatstaven op na dan wij schijnbaar :=

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:46

Ik dacht dat het bij mij op het werk al erg was, maar TS, jeetje wat erg :(
Hopelijk wordt het snel beter. Dit topic brengt mij wel op goede ideeen met al die spreuken _/-\o_

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:58

Heb ik ook eens last van gehad op m'n werk, maar we zijn hier altijd maar in ons eentje dus was snel duidelijk wie het was... DE chauffeur die sochtends voordat onze winkel open is de levering binnen zet.

Ook regelmatig dikke strepen achtergelaten, over de geur nog maar te zwijgen.
Ondanks de mededeling op de deur.

Tot ik het echt beu was en toen ik op een avond weer de bestelling door moest bellen heb ik tegen die persoon gezegt of ze konden vragen aan hun chauffeur of het mogelijk is om onze wc wat proper achter te laten :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:05

Over stationswc maar niet te zwijgen :') , ding stonk naar urine en zag er niet uit :=

Maar er zijn al goede tips hier gegeven , ik zou het nooit in de kop houden stront aan de muur te smeren ben geen gehandicapte of kleuter..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:25

ZeSteigert schreef:
, even kijken wij er op dat moment aan het klagen is over ongesteldheid.

Euh... ik hoop niemand... Het is werk, ik hoef echt niet te weten wie er op dat moment pijntjes oid heeft. :7

Ik vind die tegels geweldig :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:10

Schoonmaakdiensten opleggen :+ Als ze zelf die troep schoon moeten gaan houden in plaats van de schoonmaakster, worden ze vast niet heel gelukkig.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:52

:oo

Gatver, ik snap dat echt niet. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kan het met de beste wil van de wereld niet bedenken. En je zou maar net van de wc afkomen, er een grote zwijnenbende van gemaakt hebben en er komt net een collega de wc in lopen. Dan schaam je je toch rot?

Wij hebben op de afdeling 3 wc's en afhandelijk van de dagen maken we daar met 3 tot 7 personen gebruik van. Er zit wel eens een streepje in de pot (dat snap ik al niet trouwens, die borstel hangt er toch niet voor niks? ) dan kies ik dus voor een andere wc.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:55

De wc borstel met alle stront eraan weer terug leggen is ook zo'n favoriet hier...
Als je doorspoelt, hang verdorie even dat ding in de pot :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:57

Oh ja dat is er ook nog zo 1 :r

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:01

Sjee Amanda, lekker collega's heb jij... ze zouden zich moeten schamen.

Mochten die spreukjes nu geen zin hebben, zou ik het toch anders aan gaan pakken.
Ik zou dan over de boeg gaan gooien dat de wc's regelmatig gecontroleerd gaan worden als er iemand is geweest om erachter te komen wie de wc zo smerig achter laat.
Diegene die de wc dan steeds zo vies achter laat (grote kans dat het slechts 1 persoon is die het nog expres doet ook), dan een beetje de schrik krijgt en het voortaan wel netjes houdt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:05

Gatverdamme wat een ranzige collega's heb jij zeg! Is toch te goor voor woorden.

Ik hoop dat je posters met het stappenplan gaan werken. Anders zou ik 'toiletjuffrouw' aanwijzen, steeds het toilet controleren nadat iemand is geweest.
Het is natuurlijk van de zotte, maar als je het zo op kunt lossen. :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:06

Als je wel een creatieve tekst op gaat hangen, zorg dan ook gelijk voor een cursus begrijpend lezen. Daar gaat het hier altijd mis :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:12

Wat ontzettend walgelijk, ik voel me er spontaan onwel van :r

Ofwel zou je inderdaad de schoonmaakdienst kunnen opzeggen, en elke dag iemand anders het wc laten schoonmaken, standaard, na de werkdag. En anders net extra schoonmaakdiensten regelen, en die dan door de werknemers laten betalen ((en overdrijf er maar lekker mee, zodat het mooi aantikt). Je zou echt iets moeten kunnen verzinnen dat voor die viespeuk net zo irritant is als het vies toilet voor de overige werknemers.

Want wees maar zeker dat het wetens en willens is. Met een beetje fatsoen controleer je altijd het toilet nadat je geweest bent, en gaat er al helemaal geen bloed aan deurklinken en wat niet al hangen >;)