Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu heb ik dat allemaal wel een beetje gezien. Soms kan ik wel gigantische behoefte hebben aan effe lekker stappen, maar ivm m'n studie en werk zit ik vaak gewoon thuis. Sorry maar er gaan dingen voor uitgaan. Ben nu al zo'n 10 weken niet geweest en nu kriebelt het wel weer heel erg, dus volgende week er maar weer eens tijd voor maken
Soms ben ik echt poedersuiker dronken met misselijkheid, maar soms ga ik echt gigantisch lekker, haha. The day after is gewoon wat minder als je wakker wordt vol schaamte
ik ben twee keer uitgegaan en die tweede keer was ook alleen voor de gezelligheid ervoor en na. ik snap echt niet wat sommige mensen nu vinden aan discotheken: véél lawaai (en ik leek wel de enige die mij daaraan stoorde
), overal bier en glasscherven op de grond, te veel mensen dicht opeen gepakt,... nee daar bedank ik wel voor

Ben nu 17 en ben wel vaak uit geweest, maar heb er nu gewoon niet meer zo'n behoefte aan ofzo.
Als ik er eenmaal ben vind ik het vaak wel leuk, maar na een uurtje ben ik het wel weer zat. Nu is er hier ook niet heel veel om uit te gaan, dus het is niet echt een 'must', maar ik merk wel dat mensen erg aandringen en denken dat je een volstrekte loser bent als je zegt dat je er niet veel aan vind. linnie050 schreef:Ik ben ook nooit veel uitgeweest het trok mij ook niet. En ging inderdaad wel regematig verplicht maar mee om van het gezeur af te zijn. Ik zit net zo fijn thuis of kijk naar films of de bios of lekker uiteten of gewoon een drankje doen.
Nu ik 31 ben en ik om me heen wel veel mensen had die uitgingen en van feesten hielden wordt je toch snel als saai gezien. Nadeel nu is dat ik toch weinig vrienden heb omdat ik niet altijd meedeed met de rest.
Dat vind ik nu wel jammer.
Wat mij juist opvalt is dat, als je nieuwe mensen leert kennen, ze vaak vrij snel beginnen over uitgaan. Voorheen kletste ik er dan maar wat omheen maar tegenwoordig zeg ik gewoon 'nee, ik ga niet uit' en er wordt eigenlijk nog vrij normaal op gereageerd ook
(afgezien van die paar kneusjes die je meteen als saai bestempelen, maar da's niet mijn probleem)