Altijd gewoon 'schat' of 'lief' Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
missRosanne schreef:Wat dacht je van gewoon GEEN koosnaampje. Vreselijk.![]()
En als het dan echt moet vind ik dat het gebaseerd moet zijn op iets spontaans tussen jullie.
Maar dat is niet echt een koosnaampje, meer een manier om lief te zeggen dat hij niet zo grumpy moet zijn 
Sababber schreef:Jilletje schreef:Op de vorige pagina staat toch duidelijk dat het alleen over mensen namen gaat
In de openingspoststaat iets anders.
Moet Die niet even aangepast worden?.
Damned schreef:missRosanne schreef:Wat dacht je van gewoon GEEN koosnaampje. Vreselijk.
Ik ben daar eigenlijk ook niet zo voor, maar als ik hem een sms stuur vind ik het anders zo kaal zonder iets, en telkens zijn naam schrijven is zo onpersoonlijk en niet echt liefdevol. Schat vind ik nog kunnen maar dat zegt altijd en dan heb ik het gevoel dat ik dat 'steel' van hemdus ik ben op zoek naar een waardig alternatief want ik vind de meeste koosnaampjes echt veel te slijmerig
! In een berichtje zet ik vaak lief/liefje Sababber schreef:Sababber schreef:[quote=
Op de vorige pagina staat toch duidelijk dat het alleen over mensen namen gaat
In de openingspoststaat iets anders.
Moet Die niet even aangepast worden?.
van mij mocht je ook je koosnaampjes geven van je huisdieren, maar blijkbaar hebben de mods dit liever niet in lpz 

) wiljam. (hij heet william)