Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annett1990 schreef:@Cooper
Wat fijn dat je een echt goeie vriendin hebt en dat jullie elkaar ook al zo lang kennen en dat je jezelf kan zijn! Me zelf zijn vind ik persoonlijk inderdaad ook nog wel eens moeilijk, vooral omdat mijn ex me aan alle kanten wilde veranderen en ik dus toen het uit ging eignelijk niet meer wist wie ik nou eigenlijk zelf was..
Ik vind je heel wijs en verstandig over komen, goed om te lezen1 vriendin is mij gewoon heel erg dierbaar zeg ik eerlijk maar ik neem nu wat meer afstand, ken haar al 2,5 jaar stonden ruim 2 jaar op dezelfde stal en we gingen elkaar steeds minder zien omdat zij op en duur zo veel had, werk, vriendje, school, vriendinnen, uitgaan, paard.. Ik heb meerdere keren bij haar aangegeven hee ik vind dit lastig en ik heb het gevoel dat het alleen van mijn kant komt, dit begreep ze en vond ze ook heel vervelend want ze beschouwt mij echt als een goeie vriendin.. Maar vervolgens veranderd het en dan hoor ik weer een maand niks, ze weet dat ik een stap terug heb gedaan in het contact omdat ik er klaar mee ben dat ik met iedereen altijd zelf contact op moet nemen en dat als mensen echt om me geven ze het ook maar van hun kant moeten laten zien.. Dit doet ze wel, maar er gaan dus 3/4 week over heen. Als er wat is kan ik ook wel bij haar terecht maar op het moment dat ik haar app heeft zij altijd wel wat waardoor ze dus pas na een dag reageert of het helemaal vergeet en pas na 1/2 week eens reageert.. Dus dat is gewoon een hele lastige vriendschap voor mij, ik neem af en toe ook wel contact met haar op en laat haar de laatste weken heel duidelijk merken dat k dr vreselijk mis maar ze kan elke keer niet afspreken dus het word steeds lastiger..