Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 22:47

Brute moordenaar!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 00:14

vuurneon schreef:
Aan iemand met 1 been melden dat ik zijn tweede sok echt niet kon vinden en ik alleen maar eenlingen had voor hem :o

Hij zei ook; waar zou ik ook die tweede sok om moeten doen? :+

O ja.... (En hij heeft geen prothese dus je ziet het gelijk :') )

Maar waarom zou iemand van elk paar maar 1 sok bewaren terwijl er geen verschil tussen een linker of rechter sok zit?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 00:30

IMJ schreef:
vuurneon schreef:
Aan iemand met 1 been melden dat ik zijn tweede sok echt niet kon vinden en ik alleen maar eenlingen had voor hem :o

Hij zei ook; waar zou ik ook die tweede sok om moeten doen? :+

O ja.... (En hij heeft geen prothese dus je ziet het gelijk :') )

Maar waarom zou iemand van elk paar maar 1 sok bewaren terwijl er geen verschil tussen een linker of rechter sok zit?

Omdat ik zijn huishouding deed en dus maar elke keer 1 sok uit de was haalde :+ en ik dus elke keer die sok apart legde in de hoop dat de vermiste sok terug kwam. Maar die kwam niet. (En ik zat met een paar losse sokken)
Ik denk dat hij de andere sok gewoon weg had gegooid uit frustratie door het afzetten van zijn been, want ik ben nog nooit een tweeling sok tegengekomen. Die tweede sok had hij niet meer nodig van dat paar en sokken genoeg. Dus van elke sokkenpaar maar 1 over gehouden, dan kun je lang wachten tot nummer 2 komt :+
(En hij zich maar afvragen waar de sokken toch bleven :') )
Was wel echt 'oeps' en ook wel een beetje pijnlijk duidelijk dat hij nog maar echt 1 been had...
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 02-11-13 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 00:32

Zonde van de sokken die weg zijn gegooid :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 08:37

Ik heb een keer per ongeluk onze kat gelanceerd :o
Ik was een jaar of 11 en op mijn slaapkamer had ik zo'n tuimelraam dat je omhoog moet duwen. Onze grote rode je-weet-wel kater vond het altijd een leuk spelletje om het dak op te klimmen en dan via mijn raam weer naar binnen te komen.
Maar op een ochtend hoorde ik hem miauwen en had ik mijn raam nog dicht, dus ik stap slaperig uit bed en duw het raam open, waarbij ik opeens Dikkie (de kat) voorbij zie vliegen :oo Die stond dus OP het raam ipv naast het raam en doordat ik het raam open deed, vloog hij met een boog van het dak af.
Gelukkig mankeerde hij niets, maar ik heb me echt tijden schuldig gevoeld en heb het raam nooit meer voor hem open durven doen :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 10:40

Hahahaha sorry Cayenne, ik lig hier helemaal gevouwen _O- Zie het ook echt helemaal voor me gewoon, geweldig!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 12:58

Nu kan ik er ook wel om lachen, maar hij had wel makkelijk z'n nek kunnen breken := Ik geloof dat Dikkie wel een meter of 10 gevlogen heeft :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 13:05

Cayenne schreef:
Nu kan ik er ook wel om lachen, maar hij had wel makkelijk z'n nek kunnen breken := Ik geloof dat Dikkie wel een meter of 10 gevlogen heeft :o

Dikkie was nog nooit zo lichtvoetig geweest :')

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 13:10

zat hier een keer voor ons raam een baby musje , en wil mijn moeder die nou buiten zetten om zijn moeder te zoeken, vliegt dat musje weg en juist op dat moment pakt mijn kat hem vast, dag dag musje :o ...

achja zo is de natuur zeker !

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 13:12

Ik had ook een keer met sinterklaas. Ik was zwarte piet op de manege. De instructrice vroeg aan de kleine kinderen : 'Hoe heet de boot van Sinterklaas?'. Niemand antwoordde dus deed ik het maar: ' Nul natuurlijk!'. :Y) :+
Ik had verstaan 'Hoeveel poten heeft een paard?'. Dus toen was het even stil en niemand snapte mijn antwoord. Het was best genant. :=

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 13:23

Vorige week was ik op vakantie in New York, ik had veel gelopen en was best wel moe.

Ik stap de lift in om naar mijn etage te gaan, lift stopt een etage eerder. Ik loop de lift uit in de veronderstelling dat ik op de 5e zat ipv de 4e.
Ik zie een flesjesautomaat staan en dacht nog, goh is dat ding nieuw ofzo? Ik heb het nog nooit gezien hier. Maar wel handig als ik dorst krijg kan ik drinken kopen.
Ik loop naar mijn kamer in de veronderstelling dat ik nog steeds goed zit. Stop mijn keycard in de deur en de deur ging niet open! Ik 3-4 keer geprobeerd maar het lukte echt niet, dat ding ging gewoon niet open.
Pas na 2 á 3 minuten had ik door dat ik op de verkeerde etage zat... :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 13:26

vuurneon schreef:
Cayenne schreef:

Dikkie was nog nooit zo lichtvoetig geweest :')

Ja dat was inderdaad naar geweest, maar gelukkig is het goed afgelopen. Ik zie dat soort dingen altijd gelijk voor me en dat was wel even grappig, vandaar :=

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:06

Hehe deuren open krijgen ben ik ook niet zo goed in...

Heb ooit op een stap vakantie met vriendinnen met mn dronken hoofd snachts na t stappen geprobeerd de badkamer deur open te krijgen want ik moest zoooooo nodig naar de wc!! En die deur ging maar niet open! Ik trekken en rommelen aan die deur.
Ik dacht nog: zit er al iemand op die nu heel panisch de deur aan het tegenhouden is? Dus ik weer terug naar de slaapkamer, hoofden tellen, nee verder lag iedereen in bed.
Terug naar de deur, met hele gewicht aan die deur gehangen, bewoog geen millimeter..
Toen dacht ik: misschien is ie in t slot gevallen en is ie nu kapot..
Maar met mn dronken hoofd meende ik me ook nog te herinneren dat er helemaal geen slot op zat..
Ik heb denk ik een minuut of 20 vanalles geprobeerd, deur ging niet open! En ik moest zo nodig plassen, aaargh!
Toen gaf ik het op, ik dacht dan ga ik wel buiten in de bosjes ofzo. Enigszins buiten adem leun ik nog even tegen de deur om uit te puffen.. En val zo de badkamer in..
Je moest duwen tegen de deur ... :p
Ik heb 20 minuten als een bezetene staat trekken..
Moest je duwen..
Heb me zelden zo dom gevoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:15

Ik stond in de trein, onderaan het trapje. Een paar treden hoger stond nog een jongen. De trein remt, ik wil grip hebben om niet om te vallen en grijp bijna in zijn zaakje i.p.v. aan de trapleuning, het was dat een vriendinnetje nog net zei; PAS OOOOOOP.
Gelukkig vond de jongen in kwestie het ook super grappig. :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:17

Nog een dom momentje:

Met sinterklaas hadden ze bij mn ex altijd voor iedereen zo'n december kraskalender..dus ik had er ook een gekregen voor t eerst in mn leven.
Nou netjes elke dag 1 hokje open gemaakt (ipv in een keer alles).
Na 10 dagen (!) Hokjes open maken, vond ik het toch een beetje raar.. Ik had al 10 cadeautjes/cadeausymbolen maar die kon je achterop niet aankruisen.
Wel sneeuwklokken ed maar geen cadeautjes.
Dus tijdens t koken (ik was bij mn ouders, ex was er ook) zeg ik: he mam, weet jij wat die cadeautjes zijn? Ik heb al 10 cadeautjes maar je wint er niets mee..
Moeder en ex staren me een eeuw aan met een hele rare blik..
Ik zeg: ja kijk dan! *pakt kalender erbij en wijs open gemaakte hokjes aan met cadeautjes eronder
Vervolgens hebben mn moeder en ex 10 minuten op de grond gelegen van t lachen.
Ik stond daar hulpeloos met mn kalendertje in mn hand, snapte er niets van.
Vraagt mn ex nog: an meen je dit serieus?
Ik: ja!
Hij: an het is een kraskalender... Waar denk je dat t woord KRAS op slaat?
Ik: ehhh weet ik veel? (Nog steeds geen lampje dat ging branden..)
Hij: je moet krassen! Die cadeautjes.. Moet je open KRASSEN... Van KRASkalender weet je wel..

Toen viel het kwartje.. :p

En nee ik was geen 5 jaar oud toen dit gebeurde :p

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:18

Ik ging een keer met een vriendin mee uit, met een vrienden groepje van haar. Daarmee kwamen we ook in contact met een hele knappe jongen. Heb die avond helaas niet met hem kunnen praten maar toen ik hem tegen kwam op facebook heb ik hem gelijk toegevoegd :+
Nou wist hij dus niet wie ik was, dus ik uitgelegd..
Zegt hij ''oh op die fiets''.
Dus ik; ''Ja ik was wel op de fiets''.

Ik hoorde daarna niks meer van hem, en snapte al die tijd niet dat hij wist dat ik op die fiets was, want hij had me helemaal niet op de fiets gezien.
Toen ik het aan vriendinnen op school liet lezen lagen die helemaal in een deuk; ''marloes dat is een gezegde joh''.

Oh oeps :') :') :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 14:33

:') Gaat weer lekker dus...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:35

Zwitsal; mijn vriend had hetzelfde; snapte er geen barst van want ook hij zag alleen maar de cadeautjes :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:38

Jeeeeeej ik ben niet de enige!!!
Hahahaha
Wat een opluchting :p

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:45

Over deuren:
Ik had net mijn rijbewijs, maar nog geen auto dus ik mocht met mijn moeders auto naar de AH om boodschappen, helemaal wiewwwwww van de opwinding natuurlijk :o
Kom ik terug, krijg ik toch het slot niet meer van de auto! :oo
Het heeft denk ik toch wel tien minuten vechten met het slot geduurd voor ik zag dat de bekleding van de auto 'veranderd' was en dat er wel een stuk of 6 donkerblauwe Peugeot 205's stonden. En ja, die moest ik allemaal gaan bekijken voor ik wist welke degene was die met mij mee terug moest :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 15:55

Oei, over auto-oepsen gesproken...

Ik had vorige week twee keer dat ik de gordel niet om kreeg in de auto die ik van mijn vader leen. Op alle mogelijke manieren dat ding eruit proberen te trekken maar ik kreeg maar niet genoeg ruimte. Elke hoek geprobeerd, zacht trekken, hard trekken... niks lukte.

Zag ik ineens (dit na al een kort ritje zonder gordel gemaakt te hebben :o ) dat de gordel zich niet helemaal oprolde... en dat dus de helft van dat lint klem zat tussen de deur! Hij was al maximaal uitgerold... -O-

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:56

Hahaha das ook erg ja :p

De eerste keer dat ik ging rijden na t halen van mn rijbewijs kwam ik de oprit niet eens af.
Auto moest in de achteruit..
En die zat op een andere plek dan in mn lesauto.
Wist ik veel dat die niet bij alle auto's op dezelfde plek zit..
Mn moeder heeft twijfelachtig gevraagd of ik wel zeker wist dat ik mn rijbewijs gehaald had.. :p

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:15

hahaha, als ik dat zo lees.. arme bokkers!
Ik had gister nog een oeps-momentje.
Ik liep in Boxtel richting het station en moest de trappen op, met koffers en tas.
Bleek dat ik mijn voet niet hoog genoeg optilde en binnen 2seconden gestrekt op de trap lag, liet mijn koffer
perongeluk los en die denderde helemaal naar beneden.
Heb nog gauw om me heen gekeken of niemand het zag en heb me zelf vierkant uitgelachen
sukkel wat ik ook ben... :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 16:17

En dan noem je ons arme bokkers... Fijn dat je er wel om kon lachen. :')

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:19

Ja, vroeg me echt af hoe het voor iemand anders had uitgezien :P
Maar heb vaker van die momenten dat ik mezelf uitlach of een conversatie met mezelf start :')