Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Iejoorr schreef:Ik ben ook op zoek naar 2 gedichten. Het gaat hier om schoencadeautjes, 5 december doen we niet meer aan
1 is voor mijn moeder. Ze is altijd bezig met gewicht en etc. Daarom heb ik een mandje met marsepein-fruit voor haar gekocht.
Ook 2 tijdschriften die ze graag wilde hebben, maar die hoeven niet persé in het gedicht verwerkt te worden.
En nummer 2 voor mijn vader. Hij staat soms voor een man zijnde echt lang voor de spiegel. Ik heb nu een anti-rimpel crème voor hem gekocht
Wie kan me helpen
lovelady1 schreef:kan iemand een gedicht shrijven voor mijn het is voor mijn broer
kado's oordopjes en kapsalon ( voor de genen die dat niet weten at is patat met sla en knoflook en shorma )
zijn hobby is trekker rijder en hij is bezig voor zijn auto
hij werkt bij een loon bedrijf
Bella123 schreef:Is er iemand die een gedicht voor een heel kantoor wil schrijven? Wij geven onze medewerkers ieder jaar een kleine Sinterklaasattentie, dit jaar is dat een speculaastaartje gemaakt door een zeer bekende bakker uit de regio (Bakkerij Hazenberg). Ons kantoor zit in Vlaardingen en is het stafbureau van een scholengroep met 11 scholen in Vlaardingen, Schiedam, Maasland, Maassluis en Naaldwijk voor vmbo, havo, vwo en mbo. De mbo-scholen zijn zgn. AOC's, groen onderwijs. Dus: dierverzorging, loonwerk, watermanagement, dat soort opleidingen. Het cadeautje is specifiek voor de kantoormensen en dus niet voor docenten op de scholen e.d. Iemand inspiratie? Als je meer input nodig hebt, vraag gerust!
Duijfje schreef:Iejoorr schreef:Ik ben ook op zoek naar 2 gedichten. Het gaat hier om schoencadeautjes, 5 december doen we niet meer aan
1 is voor mijn moeder. Ze is altijd bezig met gewicht en etc. Daarom heb ik een mandje met marsepein-fruit voor haar gekocht.
Ook 2 tijdschriften die ze graag wilde hebben, maar die hoeven niet persé in het gedicht verwerkt te worden.
En nummer 2 voor mijn vader. Hij staat soms voor een man zijnde echt lang voor de spiegel. Ik heb nu een anti-rimpel crème voor hem gekocht
Wie kan me helpen
Lieve...
Sint ziet je hard trainen
Voor een paar gespierde benen
Op en neer gaan de gewichten
Pas je wel een beetje op voor je gewrichten
Sint ziet jou ook letten op de gezondheid
Toch geeft hij jou een beetje zoetigheid
Ook heeft hij iets te lezen meegebracht
Iets wat je misschien al had verwacht
Lieve...
Sint ziet jou lang voor de spiegel staan