Dus dan at je het gewoon op, want hè, snoepje blijft snoepje... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SAKKIA schreef:Je blies zand of iets anders wat er aan kleefde gewoon even van het snoepje en af verder. Als ik op het terras een koekje eet en het valt eet ik het gewoon op hoor
Net als producten die over datum zijn. Vaak prima te eten. Ik ben echt nog nooit ziek geweest daarvan. Ook niet een klein beetje.
Het is allemaal een beetje overtrokken.
en ik had er ook geen last van ofzo.

maar als ik gewoon achter huis in de zon zit en ik laat mijn koekje vallen eet ik het gewoon op
Anoli schreef:"97% bevat de bacterie E. coli"
Ja dus
Die bacterie heeft ieder mens in zn darmen zitten
Beetje weerstand opbouwen kan geen kwaad hoor
Je vilt dat dier, snijdt 't bruikbare vlees er af en dat bak je goed. Niks aan de hand toch.
_Tara_ schreef:Anoli schreef:"97% bevat de bacterie E. coli"
Ja dus
Die bacterie heeft ieder mens in zn darmen zitten
Beetje weerstand opbouwen kan geen kwaad hoor
Dat E.coli in je darm geen probleem geeft, betekent niet dat 't daarom een veilige bacterie is. In je urinebuis bv krijg je er blaasontsteking van.
_Tara_ schreef:Ik zie persoonlijk niet in de tekst dat ze doen alsof E. coli een hele gevaarlijke bacterie is.
Weerstand opbouwen is inderdaad geen overbodige luxe. Maar een beetje controle op ons eten (als in, dat er geen E.coli op vlees mag zitten want dan is 't dus met poep in aanraking geweest), heb ik ook niks op tegen
SAKKIA schreef:Je blies zand of iets anders wat er aan kleefde gewoon even van het snoepje en af verder. Als ik op het terras een koekje eet en het valt eet ik het gewoon op hoor
Net als producten die over datum zijn. Vaak prima te eten. Ik ben echt nog nooit ziek geweest daarvan. Ook niet een klein beetje.
Het is allemaal een beetje overtrokken.