Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieszje schreef:Tourrebout schreef:Ik heb ze ook gehad! Ik ben 25. Was dezelfde tijd als de traploper...
Zo'n traploper had ik met allemaal neon kleuren, wat had ik daar veel lol mee
Had ze bijna allemaal. Mijn ouders bijna Failliet aan de Smits chips en wij maar eten
Butterfly schreef:[ Afbeelding ]
Dit zijn "de balletjes aan een touwtje"die liet je dan boven en onder je hand tegen elkaar slaan. Maar ja, twee keiharde balletjes (ala pingpongbal) die je met flinke vaart moest bewegen, kwamen dus ook met flinke vaart op je hand of pols

claud01 schreef:O die speenkettingen!!! Ik had er ook 1! Ik ben 30. Volgens mij heb ik hem nog wel ergens op zolder in een doos ofzo! Op een gegeven moment was er zo'n discussie over of die dingen niet giftig waren ofzo.
Edit: zie dat iemand mij al voor was met dat ze kankerverwekkend zouden zijn.
O, die eerste link! Die "klap"armbanden en LA GEars met lampjes!! Had ik ook!!
Edit 2: die "gloeiworm" had ik ook vroegah.. en de luistersprookjes op een casettebandje. Flippo's en trollen!
En je had ook nog zo'n rubber ding wat je om moest vouwen en dan op de grond moest leggen en dan sprong ie na een minuut ofzo uit zichzelf omhoog. Was een half rond ding.
claud01 schreef:En de luistersprookjes op een casettebandje.
.
Ik heb heel volwassen meerdere spelletjes gedaan om punten te sparen, van die punten een handvol speentjes uitgezocht.. En nu hangen ze heel trots aan een draadje aan de binnenspiegel van mijn auto
Jeugdsentiment (ik ben net 25)