Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:42

ik vind dat TS eerlijk gehandeld heeft.
Het is heel vervelend als je jezelf hoop maakt en die ander ziet niks in jou.
Je kunt beter iemand voorbereiden op wat er gaat komen dan dat je iets
gaat opbouwen waar je helemaal niet achter staat.

xLIESSSx

Re: Vanavond naar de bioscoop gaan of niet? Please help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:49

Je bent eerlijk geweest en dat vind ik knap van jou.

Maar vind het wel een beetje stom dat je da wel een afspraak met hem hebt gemaakt terwijl je er eigenlijk al geen 'goed' gevoel bij had. (Niet slecht bedoeld hoor! Dit is gewoon achteraf bekeken) Dat jij nu hebt afgebeld is wel een beetje sneu voor hem natuurlijk...

Aan de andere kant, ik vind het ook van zijn kant een beetje stom dat hij jou te leuk vind om enkel vrienden te zijn... Dat kan je toch nog niet weten ?!
Maar ach, dat zullen wel gewoon mannen zijn denk ik dan :+

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:05

Doanique schreef:
... Maar hij kent je niet eens _O-

Hoe vaak moet er gezegd worden dat ze elkaar al kennen.

TS ik was gewoon gegaan voor de leuk, maar jij bent eerlijker, goed gedaan :D

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:05

X_Sam_X schreef:
zijn antwoord is dat hij geen vriendschap wil, want daar vindt hij me te leuk voor, dus ik blijf thuis vanavond, anders geef ik hem valse hoop |o
Bedankt voor het meedenken :)

Dat vind ik eigenlijk best een sneu antwoord om eerlijk te zijn... Waarom kun je niet gewoon vrienden worden als je elkaar erg mag? Waarom moet er dan 'meer' zijn. Want even heel basic: het enige verschil is fysiek...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:07

demo_love schreef:
X_Sam_X schreef:
zijn antwoord is dat hij geen vriendschap wil, want daar vindt hij me te leuk voor, dus ik blijf thuis vanavond, anders geef ik hem valse hoop |o

Dat vind ik eigenlijk best een sneu antwoord om eerlijk te zijn... Waarom kun je niet gewoon vrienden worden als je elkaar erg mag? Waarom moet er dan 'meer' zijn. Want even heel basic: het enige verschil is fysiek...

En als hij dat dan de hele tijd wil is dit toch juist heel eerlijk van hem?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:20

Jammer dat het niets geworden is, maar je hebt hem tenminste geen valse hoop gegeven!!
(en ik kan me zijn reactie heel goed voorstellen!! Als ik gek op iemand zou zijn, zou ik het ook veel te moeilijk vinden als het niet wederzijds was en dan gezellig met elkaar om gaan...)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:28

demo_love schreef:
X_Sam_X schreef:

Niet helemaal mee eens. Je hebt emotioneel toch een andere binding met iemand waar je een relatie mee hebt dan met iemand met wie je gewoon bevriend bent. Ik vind het dan eerder sneu dat die jongen er een ander gevoel bij heeft dan TS.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:31

Kirsha schreef:
demo_love schreef:

Niet helemaal mee eens. Je hebt emotioneel toch een andere binding met iemand waar je een relatie mee hebt dan met iemand met wie je gewoon bevriend bent. Ik vind het dan eerder sneu dat die jongen er een ander gevoel bij heeft dan TS.

Ts is 17, dus die jongen zal ook wel zoiets zijn. Ik denk dat 'verliefdheid' dan nog veel meer hormonen zijn dan echte liefde, in de trant van de wil om voor elkaar te zorgen.

Het is eerlijk van die jongen, dat zeker, maar ik snap niet waarom jongens geen gewone vrienden kunnen zijn als een meisje niet meer wil. Ik heb dat zelf namelijk ook meegemaakt en dat werd heel erg naar.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:35

demo_love schreef:
Kirsha schreef:

Ts is 17, dus die jongen zal ook wel zoiets zijn. Ik denk dat 'verliefdheid' dan nog veel meer hormonen zijn dan echte liefde, in de trant van de wil om voor elkaar te zorgen.

Het is eerlijk van die jongen, dat zeker, maar ik snap niet waarom jongens geen gewone vrienden kunnen zijn als een meisje niet meer wil. Ik heb dat zelf namelijk ook meegemaakt en dat werd heel erg naar.

Maar dat verandert niks aan het gevoel dat die jongen erbij heeft. Kinderen van 14 die verliefd zijn bijvoorbeeld denken ook dat ze de liefde van hun leven hebben gevonden terwijl dat grotendeels door de puberteit komt. Zo iemand denkt niet bij zichzelf 'ach, ik ben verliefd, van liefde is geen sprake'.

Tja eerlijk, als ik verliefd was (of in staat van iemand erg leuk vinden) en die persoon zou mij puur als gewone vriendin zien, dan pas ik ook. Ik denk dat je toch altijd iets van hoop blijft houden. Wordt voor beide partijen niet leuk en al helemaal niet als de partij die niet verliefd is iemand anders tegenkomt.