Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
X_Sam_X schreef:zijn antwoord is dat hij geen vriendschap wil, want daar vindt hij me te leuk voor, dus ik blijf thuis vanavond, anders geef ik hem valse hoop
Bedankt voor het meedenken
demo_love schreef:X_Sam_X schreef:zijn antwoord is dat hij geen vriendschap wil, want daar vindt hij me te leuk voor, dus ik blijf thuis vanavond, anders geef ik hem valse hoop
Dat vind ik eigenlijk best een sneu antwoord om eerlijk te zijn... Waarom kun je niet gewoon vrienden worden als je elkaar erg mag? Waarom moet er dan 'meer' zijn. Want even heel basic: het enige verschil is fysiek...
demo_love schreef:X_Sam_X schreef:zijn antwoord is dat hij geen vriendschap wil, want daar vindt hij me te leuk voor, dus ik blijf thuis vanavond, anders geef ik hem valse hoop
Dat vind ik eigenlijk best een sneu antwoord om eerlijk te zijn... Waarom kun je niet gewoon vrienden worden als je elkaar erg mag? Waarom moet er dan 'meer' zijn. Want even heel basic: het enige verschil is fysiek...
Kirsha schreef:demo_love schreef:
Niet helemaal mee eens. Je hebt emotioneel toch een andere binding met iemand waar je een relatie mee hebt dan met iemand met wie je gewoon bevriend bent. Ik vind het dan eerder sneu dat die jongen er een ander gevoel bij heeft dan TS.
demo_love schreef:Kirsha schreef:Niet helemaal mee eens. Je hebt emotioneel toch een andere binding met iemand waar je een relatie mee hebt dan met iemand met wie je gewoon bevriend bent. Ik vind het dan eerder sneu dat die jongen er een ander gevoel bij heeft dan TS.
Ts is 17, dus die jongen zal ook wel zoiets zijn. Ik denk dat 'verliefdheid' dan nog veel meer hormonen zijn dan echte liefde, in de trant van de wil om voor elkaar te zorgen.
Het is eerlijk van die jongen, dat zeker, maar ik snap niet waarom jongens geen gewone vrienden kunnen zijn als een meisje niet meer wil. Ik heb dat zelf namelijk ook meegemaakt en dat werd heel erg naar.