Zoenen, wanneer wel of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 22:47

vuurneon schreef:
Wanneer je een koortslip ziet, niet zoenen :')

_/-\o_ _/-\o_

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 23:12

Ik zoen waar en wanneer ik maar wil, en met wie ik maar wil. Of dat nou in een kroeg is, op een feest of op straat, I don't care. Dat is één van de voordelen van het vrijgezelle leven :')
En als er mensen zijn die dat vervelend vinden, dan mogen die fijn een andere kan op kijken :')
(En nee, ik sta echt niet iedere vent te droogn**ken midden in de kroeg, maar als een beetje zoenen ook al niet meer kan... :') )

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 23:16

Ik heb daar veel te veel smetvrees voor :') Ben absolúút geen zoener, meer een knuffelaar :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 07:26

BaileyMix schreef:
Ik heb daar veel te veel smetvrees voor :') Ben absolúút geen zoener, meer een knuffelaar :D

Hahaha, ja ik ben ook totaal geen zoener.
Zeker niet bij mensen die ik niet goed ken dus in een discotheek absoluut niet. :n
Pas als ik iemand echt heel heel leuk vind dat ik er veel meer mee zou willen doen, dan pas zou ik zoenen.
En sowieso houd ik ook meer van knuffelen.

tita

Re: Zoenen, wanneer wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 07:36

goh mijn laatste zoen was in de parkeergarage... in donker tegen muurtje aan...kwam ouder echtpaar binnen begonnen gelijk te kuchen. :D

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 07:48

Niet zoenen wanneer het 1 van de beste vrienden van je broer is :n

Die bijna elk weekend over de vloer komt, genaaaant

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 08:59

L_iek schreef:
Babel schreef:
Als hij leuk is en een nieuw land (een land dat ik nog niet eerder heb gezoend O:) Heb een lijstje);
ZOENEN

Als hij niet leuk is, niet zoenen, maar dan heb ik hem waarschijnlijk na 2 minuten toch wel afgepoeierd!

edit; als hij heel leuk is en het is geen nieuw land dan wil ik het ook nog wel eens doen ;)

Haha een nieuw land?

Gohh je zou er maar trots op wezen :')....
Ik was vroeger ook zo, maar voor mijn relatie heb ik een aantal jaar niet gezoend en dat beviel mij goed.
Als ik zou worden gedumpt, dan zou ik echt iemand moeten kennen om met diegemen te zoenen.
Waar vroeger geen betekenis aan zat, heb ik die absoluut wel gekregen nu! :j

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:06

Maar hoe zit het bij jullie andersom dan? Mijn man zegt ook dat hij nooit een relatie met me had gewild als ik hem meteen gezoend had, vriend van mijn beste vriendin zegt hetzelfde over haar (terwijl híj dus wel een 'vreemdenzoener' was, maar dat was dus voor de leuk en dan al per definitie geen relatiemateriaal meer, beetje hypocriet maargoed). Wat zeggen de jongens van tegenwoordig daarvan?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:15

Hmm ga ik is aan m'n vriend vragen. Die heeft volgens mij ook met tegen de 100 meisjes gezoend :'), maar verder op een enkeling na niks met ze gedaan. Ik heb op onze eerste date ook niet met m gezoend, dat kwam de tweede keer pas, dus wieweet. Ben nu ook wel benieuwd :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:19

sallandval schreef:
Maar hoe zit het bij jullie andersom dan? Mijn man zegt ook dat hij nooit een relatie met me had gewild als ik hem meteen gezoend had, vriend van mijn beste vriendin zegt hetzelfde over haar (terwijl híj dus wel een 'vreemdenzoener' was, maar dat was dus voor de leuk en dan al per definitie geen relatiemateriaal meer, beetje hypocriet maargoed). Wat zeggen de jongens van tegenwoordig daarvan?

Wat een prachtig voorbeeld van de kromme logica die sommige mannen (en vrouwen trouwens ook) erop nahouden :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:34

Mijn vriend zegt dat best veel jongens en mannen iemand waar ze meteen iets mee kunnen doen wel lekker vinden om hun lusten op te botvieren maar dat ze er geen serieuze relatie mee zouden willen. Kwam ie laatst weer tegen op een of ander forum. Maar zoenen, dat valt toch wel mee? Qua seks zou ik het wel begrijpen. Al blijft het nogal respectloos om iemand enkel voor je lust te gebruiken terwijl die ander het misschien wel helemaal niet zo bedoeld.

Mijn vriend zou zelf ook geen vriendin willen die hem meteen al zou zoenen. En zoals ik al zei kan een jongen oprotten als hij denkt mij meteen te kunnen zoenen. Maar dat is zo persoonlijk.. Zo zijn er zat die echt niet vallen op personen die later pas intieme dingen zouden willen doen.

Ben wel benieuwd inderdaad hoe de vriendjes of mannen van bokkers hierin staan.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:35

De koortslip, het zweet en de ongepoetste tanden.
Vergeet het maar, dan ben ik weg.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:40

hoezo waarom zo moeilijk over zoenen

Als je eerst tijdje met elkaar hebt gekletst, waarom zou je na afloop niet zoenen omdat je hem leuk vindt?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 13:00

Zoenen is heerlijk.

Correctie: KAN heerlijk zijn. := Kan met een vreemde in mijn geval, maar de eerste zoen is altijd het leukst als je al de hele (of meerdere) avond(en) de spanning hebt voelen opbouwen. En dan uiteraard keurig ieder naar z'n eigen bed toe hoor. Vind zoenen ontzettend fijn, maar tot er meer gebeurt moet ik iemand echt heel erg leuk vinden.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 13:10

Yv_ schreef:
Ik vind zoenen in het openbaar zoals in een kroeg of discotheek echt zooooooooooooooo snollerig :').
Hij wacht maar lekker :). En ja, zoenen vind ik ook heerlijk. Maar heb zo mn trots en ego :).

Ik ben het met je eens hoor.
Ik doe dat ook absoluut niet, zelfs niet als ik zo lam als een tamme ben.. (al hoewel denk ik _O- )
Ook met 1e afspraakjes etc niet zoenen, een kus kan die krijgen en vind je me dan nog interessant genoeg dan kan je alles krijgen.
En het werkt goed bij mij _O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:14

Oohh wat ben ik vroeger sletterig geweest!!!

Ik heb inderdaad ook al meerdere landen aangedaan! Haha
Maar daar kwam ook werkelijk waar niks serieus uit.

Tegenwoordig ben ik brave hendrik.
Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vroeger ook meer genoot van een 1 night stand ofzo dan nu.

Als dat nu gebeurt dan heb ik vaak na afloop het gevoel, was dit alles?
Hahaha.

Dus nee, geen 1night stands meer en ook niet zoenen op een eerste date!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:17

Zoen niet als de ex van de jongen waar je mee zoent achter je staat, dan kun je een klap vangen (ik wist het niet en kreeg ineens een klap van achter op mijn hoofd :') )

Als je het gewoon naar je zin hebt en de jongen is leuk, prima. Gewoon verder doen wat je zelf wilt.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:19

Iinge_ schreef:
Zoen niet als de ex van de jongen waar je mee zoent achter je staat, dan kun je een klap vangen (ik wist het niet en kreeg ineens een klap van achter op mijn hoofd :') )

Als je het gewoon naar je zin hebt en de jongen is leuk, prima. Gewoon verder doen wat je zelf wilt.

Zo heb ik eens een keer bier over me heen gekregen, stond met mijn vriend te zoenen en niet gezien dat mijn ex achter me stond... Oeps, liep bijna op een ruzie uit, omdat de vrienden van mijn vriend de volle laag kregen en niet zo blij waren

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:43

Kirsha schreef:
sallandval schreef:

Wat een prachtig voorbeeld van de kromme logica die sommige mannen (en vrouwen trouwens ook) erop nahouden :')

Nee ik snap het eigenlijk best :P 'Realtiemateriaal' leer je kennen, leuke gesprekken, dan ga je eens een keertje daten en dan komt het één van het ander, langzaam opbouwend tot een relatie. Zoenen (of meer) bij uitgaan is gewoon Lang Leve de Lol ennn DIE ZIEN WE NOOIT MEER, TE-RUG! :))

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:46

BaileyMix schreef:
Kirsha schreef:

Nee ik snap het eigenlijk best :P 'Realtiemateriaal' leer je kennen, leuke gesprekken, dan ga je eens een keertje daten en dan komt het één van het ander, langzaam opbouwend tot een relatie. Zoenen (of meer) bij uitgaan is gewoon Lang Leve de Lol ennn DIE ZIEN WE NOOIT MEER, TE-RUG! :))

Daar zit ook wel weer wat in. Maar aan de andere kant: Straks leer je iemand kennen, suuuper leuk, ben je helemaal tot over je oren verliefd, en dan blijkt dat die persoon voor geen meter kan zoenen :') Kan je dan toch maar beter direct weten lijkt mij :P

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:47

haha ik denk dat er meer niet zoenen zijn dan wel
- ex van je vriendin niet
- koorstlip niet
- slijmbal niet

maar als er een leuke jongen langs loopt, waarom niet?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:49

Kirsha schreef:
BaileyMix schreef:

Daar zit ook wel weer wat in. Maar aan de andere kant: Straks leer je iemand kennen, suuuper leuk, ben je helemaal tot over je oren verliefd, en dan blijkt dat die persoon voor geen meter kan zoenen :') Kan je dan toch maar beter direct weten lijkt mij :P

Gelukkig is de verliefdheid dan meestal zeer abrupt weg hahaha ~~}>

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:54

BaileyMix schreef:
Zoenen (of meer) bij uitgaan is gewoon Lang Leve de Lol ennn DIE ZIEN WE NOOIT MEER, TE-RUG! :))

_O-

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:56

Turbie schreef:
Niet zoenen wanneer het 1 van de beste vrienden van je broer is :n

Die bijna elk weekend over de vloer komt, genaaaant

Uuuh daar ben ik nu al jaaaren mee getrouwd. Kan dus best goedkomen :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 23:42

pniekepnak schreef:
Ik zoen waar en wanneer ik maar wil, en met wie ik maar wil. Of dat nou in een kroeg is, op een feest of op straat, I don't care. Dat is één van de voordelen van het vrijgezelle leven :')
En als er mensen zijn die dat vervelend vinden, dan mogen die fijn een andere kan op kijken :')
(En nee, ik sta echt niet iedere vent te droogn**ken midden in de kroeg, maar als een beetje zoenen ook al niet meer kan... :') )

En een beetje droogn**ken is soms ook wel fijn. <<)