vuurneon schreef:Wanneer je een koortslip ziet, niet zoenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Ik heb daar veel te veel smetvrees voorBen absolúút geen zoener, meer een knuffelaar
L_iek schreef:Babel schreef:Als hij leuk is en een nieuw land (een land dat ik nog niet eerder heb gezoendHeb een lijstje);
ZOENEN
Als hij niet leuk is, niet zoenen, maar dan heb ik hem waarschijnlijk na 2 minuten toch wel afgepoeierd!
edit; als hij heel leuk is en het is geen nieuw land dan wil ik het ook nog wel eens doen
Haha een nieuw land?
sallandval schreef:Maar hoe zit het bij jullie andersom dan? Mijn man zegt ook dat hij nooit een relatie met me had gewild als ik hem meteen gezoend had, vriend van mijn beste vriendin zegt hetzelfde over haar (terwijl híj dus wel een 'vreemdenzoener' was, maar dat was dus voor de leuk en dan al per definitie geen relatiemateriaal meer, beetje hypocriet maargoed). Wat zeggen de jongens van tegenwoordig daarvan?
Yv_ schreef:Ik vind zoenen in het openbaar zoals in een kroeg of discotheek echt zooooooooooooooo snollerig.
Hij wacht maar lekker. En ja, zoenen vind ik ook heerlijk. Maar heb zo mn trots en ego
.
Iinge_ schreef:Zoen niet als de ex van de jongen waar je mee zoent achter je staat, dan kun je een klap vangen (ik wist het niet en kreeg ineens een klap van achter op mijn hoofd)
Als je het gewoon naar je zin hebt en de jongen is leuk, prima. Gewoon verder doen wat je zelf wilt.
Kirsha schreef:sallandval schreef:Maar hoe zit het bij jullie andersom dan? Mijn man zegt ook dat hij nooit een relatie met me had gewild als ik hem meteen gezoend had, vriend van mijn beste vriendin zegt hetzelfde over haar (terwijl híj dus wel een 'vreemdenzoener' was, maar dat was dus voor de leuk en dan al per definitie geen relatiemateriaal meer, beetje hypocriet maargoed). Wat zeggen de jongens van tegenwoordig daarvan?
Wat een prachtig voorbeeld van de kromme logica die sommige mannen (en vrouwen trouwens ook) erop nahouden
BaileyMix schreef:Kirsha schreef:Wat een prachtig voorbeeld van de kromme logica die sommige mannen (en vrouwen trouwens ook) erop nahouden
Nee ik snap het eigenlijk best'Realtiemateriaal' leer je kennen, leuke gesprekken, dan ga je eens een keertje daten en dan komt het één van het ander, langzaam opbouwend tot een relatie. Zoenen (of meer) bij uitgaan is gewoon Lang Leve de Lol ennn DIE ZIEN WE NOOIT MEER, TE-RUG!
Kirsha schreef:BaileyMix schreef:
Nee ik snap het eigenlijk best'Realtiemateriaal' leer je kennen, leuke gesprekken, dan ga je eens een keertje daten en dan komt het één van het ander, langzaam opbouwend tot een relatie. Zoenen (of meer) bij uitgaan is gewoon Lang Leve de Lol ennn DIE ZIEN WE NOOIT MEER, TE-RUG!
Daar zit ook wel weer wat in. Maar aan de andere kant: Straks leer je iemand kennen, suuuper leuk, ben je helemaal tot over je oren verliefd, en dan blijkt dat die persoon voor geen meter kan zoenenKan je dan toch maar beter direct weten lijkt mij
pniekepnak schreef:Ik zoen waar en wanneer ik maar wil, en met wie ik maar wil. Of dat nou in een kroeg is, op een feest of op straat, I don't care. Dat is één van de voordelen van het vrijgezelle leven
En als er mensen zijn die dat vervelend vinden, dan mogen die fijn een andere kan op kijken
(En nee, ik sta echt niet iedere vent te droogn**ken midden in de kroeg, maar als een beetje zoenen ook al niet meer kan...)