meer omdat ze mijn (in aangeschoten buien) subtiliteit kennen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meer omdat ze mijn (in aangeschoten buien) subtiliteit kennen

RoyceMack schreef:heeft ie je telefoonnummer?
Anders zeg hem dat je een nieuw nummer hebt en geef hem het nummer 06 12 32 44 44 (dat is Joeps dumpnummer van Q-music.)
dat is speciaal als je iemand subtiel af wilt wijzen:P dit is een telefoon die ligt bij q-music en die wordt neit opgenomen en als iemand belt, gaat ie direct naar de voicemail.. dat wordt dan uitgezonden op de radio.
Hahah ik vind dat zoon hilarisch item op de radio.. kan ik echt van genieten..
Wel heel flauw als hij zichzelf dan terug hoort op de radio maar ach:P weet ie ook war ie aan toe is toch?
Zeg dan dat je niet meer veel zult reageren via facebook omdat je telefoon hapert met meldingen geven ofzo.. verzin iets..
Imitador schreef:Je kunt je afvragen wat pijnlijker is, 'afgaan' voor zijn vrienden bij een eerste poging, of afgewezen worden nadat hij even mogen zien wat hij mist en alsnog afgaan voor die vrienden... Ik vind ook altijd een heleboel sneu en verplaats me in mensen, maar jonge jongens zijn echt niet zielig hoor, dat hoef jij echt niet op je te nemen. Hij wordt er hard van en er komt vanzelf een meisje voorbij dat hem wil ziet zitten (of misschien een meid die zo'n verlegen jongen juist heel leuk vindt en zelf gaat versieren; probleem ook opgelost).
En nog iets wat je misschien wil afwegen: je hebt zijn reputatie/ego gered, om vervolgens je eigen een beetje te verprutsen doordat er nu zo'n verhaal de ronde doet. Misschien toch voor je eigen reputatie kiezen?
edit: is natuurlijk geen antwoord op je vraag. Ik vond het zelf altijd wel relaxed (nu getrouwd en zwanger, dus single uitgaan is niet echt meer van toepassing) om met gemengde groep uit te gaan, zodat er bekende vriend in de buurt was om mee te dansen en van je belager af te komen...
Janine1990 schreef:Je schrijft dat je student bent... Ik ga er vanuit dat je dus geen 15 meer bent... Bovendien ben je min of meer op zoek...
Maargoed, zo te lezen heb je er toch al weinig behoefte aan om het anders aan te pakken.
Ik ben verre van preuts, maar ik snap niet dat je als volwassene zo met zoenen (en andermans gevoelens) omgaat, terwijl je op zoek bent. Als je nu een pubertje was die alleen op zoek is naar een leuke avond: oké.
labyrinth schreef:Ik heb de laatste tijd steeds onwijs veel zin om uit te gaan en ben dan redelijk bewust op jacht
labyrinth schreef:Haha, ik dacht al dat er een miscommunicatie was. Maar over het probleem zelf, ik snap dat het zo kan, gewoon zeggen "nee, dankje" en weer verder. Maar ik zou zo graag willen dat er een ook een fijnere manier is waardoor die jongen niet af hoeft te gaan, maar ik heb het idee dat dat een beetje wishfull thinking is.
) of juist niet.. maar dat maakt niet uit