Iedereen heeft een pricetag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:10

Ik zie hier veel 'voor een ton doe ik het wel', weten jullie wel wat jullie zeggen? Wat is een ton nog waard tegenwoordig? _O-

Nee, voor een ton zou ik het niet doen. Een miljoen komt eerst en zelfs dat vind ik nog aan de lage kant.

Ik had het er laatst met mijn man over, die zou dus voor 5 ton één van z'n ballen verkopen _O-

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:14

BertBaley schreef:
Nou geloof me, ik denk dat je vriend(in) het misschien niet eens 'erg' zou vinden als jij binnen 1 nacht er voor kan zorgen dat je nooit meer een euro aan bijvoorbeeld de hypotheek hoeft te betalen _O-

Ik ben voor denk ik :')

Op dat moment misschien wel maar wordt je relatie daarna ooit nog hetzelfde?
Ik denk dat het altijd anders zal zijn en dat je vroeger of later uit elkaar groeit.

Amaris

Re: Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:17

nou ik ben daar ook niet overdreven maatschappelijk verantwoord principieel in hoor.

Geef mij een ton (want een ton mag dan niet veel meer zijn tegenwoordig, voor mij zijn dan wel al mijn schulden weg, en kan ik een leuk paard kopen en dat levenslang onderhouden + een E rijbewijs met bijpassende auto en trailer en een aanbouw, en mijn tuin gerenoveerd en nog spaargeld en en en. Nouja, jullie snappen het :') Een ton is genoeg) en ik doe mijn ding wel met iemand hoor!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:19

Doe je dat allemaal van een ton? Ik denk je je daar makkelijk op verkijkt hoor.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:24

anneliesdj schreef:
Doe je dat allemaal van een ton? Ik denk je je daar makkelijk op verkijkt hoor.

Euh, jahoor. Dat lijkt me van wel.

Het wordt dan ook geen paard van 50.000 euro natuurlijk. Zo'n grote tuin heb ik niet, en zoveel schulden ook niet. En die auto hoeft geen Audi SUV te zijn.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:29

Een ton is toch geen realistisch bedrag dat iemand aan zo'n nachtje zou uitgeven? Misschien iemand die beroemd is, maar voor een willekeurig persoon kun je ook naar de eerste h##r gaan die je tegen komt. Dus als je zegt voor een ton doe ik het wel, ga je er vanuit dat het toch niet gebeurt, tenzij het iemand is uit je directe omgeving, maar dan wordt het een andere vraag. Zou je het voor een ton met een bekende willen doen?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:29

een paard levenslang onderhouden van een ton, na al je andere uitgaves, gaat je echt niet lukken ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:34

Vjestagirl schreef:
Scheelt dat ik vind dat seks en liefde helemaal niets met elkaar te maken hebben, maar voor een paar ton zou ik het ook zeker doen.

Ook als het iemand is met een uiterlijk waar je nachtmerries van krijgt? Of slechte hygiëne?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:34

Nee dat snap ik, maar je hebt het over een paard levenslang onderhouden, alleen dat kost je al minimaal 60.000 (en dan ben je heel goedkoop en heeft je paard nooit een dierenarts nodig). Paard kopen 5.000, tuin opnieuw aanleggen minimaal 10.000, rijbewijs en auto 10.000. Wat gaat die aanbouw je kosten?

Geld is tegenwoordig niet meer zoveel waard als je denkt en zeker bij dergelijke uitgaven kost het altijd meer dan voorzien. Dus wat mij betreft gaat het zeker niet gebeuren voor een ton.
Zowieso gaat het niet gebeuren want ik wil mijn partner niet bedriegen (en zo voelt dat wel) maar mocht ooit de nood aan de man zijn, moet er toch minimaal iets met 6 cijfers op tafel komen, anders zet ik daar mijn relatie niet voor op het spel.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 15-10-13 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:38

Dus je bent wel te koop :D

Want voor een zescijferige beloning zet je zelfs je relatie op het spel ;)

Het lijkt me dat je het toch in samenspraak doet, hoe verklaar je anders ineens die enorme plons geld :?
Manlief zou het van mij ook mogen met een andere vrouw, hoor, maar wel eerst de helft van het bedrag aan mij afdragen dan :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:42

Ik zie sex en liefde ook als 2 aparte dingen.
Voor een ton zou ik ook wel op mijn rug gaan liggen hoor.
Ogen dicht en gaan!

Als een man er een ton voor overheeft, is hij vast behoorlijk wanhopig en duurt het echt niet langer dan 10 minuten hoor :')

En voor een miljoen doet mijn hubbie gewoon een strikje om mijn nek en wenst betaler veel plezier gok ik zo _O-

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:42

Shirley schreef:
Dus je bent wel te koop :D

Want voor een zescijferige beloning zet je zelfs je relatie op het spel ;)

Het lijkt me dat je het toch in samenspraak doet, hoe verklaar je anders ineens die enorme plons geld :?
Manlief zou het van mij ook mogen met een andere vrouw, hoor, maar wel eerst de helft van het bedrag aan mij afdragen dan :Y)

Ik heb meteen al aangegeven dat wanneer de nood aan de man komt ik er wel over na zou denken, dus ik weet niet hoe je daarbij komt?
Enja, natuurlijk gaat dat in overleg met partner, maar hoe de impact is kun je van tevoren niet voorspellen. Ik denk dat je er vooraf luchtig over denkt (het is maar eenmalig, betekend niets, je hebt het geld nodig) maar achteraf gaat het je toch jeuken.
Dus nee, als ik het enigzins kan voorkomen, zou dat niet gebeuren. Maar als je kinderen moeten eten en je hebt geen geld moet je wat.
Gelukkig zijn het maar fantasieen en zal ik nooit echt voor de keuze komen staan ;)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:48

Ach... als ik 15 jaar stalgeld tel dan kom ik een heel eind. Ik moet dan toch blijven werken dus hoefsmid en DA ed kan er zo wel vanaf.

De aanbouw kan altijd worden aangepast naar een overkapping ;)

Feit blijft: met een ton kan ik veel doen, dus ja, dat zou mijn minimale prijs zijn.

Fenna: het gaat er hier om of je een prijs hebt. Niet of je voor 100/uur met iemand het bed in zou willen duiken.

Het is een 'price-tag' topic, geen hoerentopic.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:49

Dat schreef je zelf :
Citaat:
..... moet er toch minimaal iets met 6 cijfers op tafel komen, anders zet ik daar mijn relatie niet voor op het spel.

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:50

Oh ja hoor daar hebben mijn vriend en ik het wel eens over gehad....... al zou ik het voor een ton niet doen (denk ik) een maar wij zouden het alle 2 doen.......
Sex en liefde zijn 2 hele verschillende dingen, weliswaar vaak voor mannen wat makkelijker los van elkaar te zien.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:51

En ik denk zelfs dat deze prijs vele malen lager zal zijn als je in de problemen zit...

Mariaboz1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:51

Ja zeker, voor een paar ton. En de rest van je leven in luxe. Helaas is het allemaal minder rooskleurig. En doen vrouwen het voor veel minder. Hun wordt niet gevraagd of ze het kunnen doen. Er moet vreten op de plank komen. En dan doe je als moeder wat je moet doen. Om je kind te voeden, en te kleden. Dan zet je je principes wel aan de kant.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 09:52

phormicola schreef:
Ik zie hier veel 'voor een ton doe ik het wel', weten jullie wel wat jullie zeggen? Wat is een ton nog waard tegenwoordig? _O-

Nee, voor een ton zou ik het niet doen. Een miljoen komt eerst en zelfs dat vind ik nog aan de lage kant.

Ik had het er laatst met mijn man over, die zou dus voor 5 ton één van z'n ballen verkopen _O-

In deze tijd van crisis ind ik een ton prima. Ik werk bij een b.urger k.ing omdat er gewoon geen banen zijn :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:54

Precies. Een ton is honderdduizend euro.

Lekker interessant om daar zo denigrerend over te doen, maar het is gewoon een hoop geld voor de meeste mensen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:55

Een ton gaat echt héél erg hard, VOORAL als je nu niet veel hebt. Dan heb je een enorme wishlist aan zooi die je wilt hebben/doen en dan is het zo weg. Nou, daarvoor heb je dan je integriteit weggegooid :')
Ik zou liever gewoon zo door blijven ploeteren.

Vanaf 1 miljoen ga ik nadenken :+

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:56

Als ik geen vent had, zou ik het ook wel voor 30000 doen hoor hahaha,
Maar mn vent is het daar sowieso niet mee eens, maar ik denk als iemand met een aanbodbkomt van eenbton of meer dat tie wel ff zou nadenken haha

Grapjasjes12

Amaris schreef:
Precies. Een ton is honderdduizend euro.

Lekker interessant om daar zo denigrerend over te doen, maar het is gewoon een hoop geld voor de meeste mensen.

Ik leef onder bijstandsniveau met manlief en mooi dat ik voor een ton niet op m'n rug ga.

Anoniem

Ik vind het wel opvallend dat de meeste mensen prostituees zien als vrouwen die wel moeten, geen andere oplossing zien om brood op de plank te krijgen en een lage eigenwaarde hebben...

Ik denk dat er genoeg prostituees zijn die het gewoon fijn vinden voor relatief weinig werk, veel geld te vangen. Half uurtje op je rug liggen en je bent een flink bedrag rijker.

Deze vrouwen hebben juist een onwijze grote eigenwaarde, ze zien liefde en sex alleen los van elkaar.
Hun lichaam is van hun en zij besluiten wat ze er mee doen, ook als ze besluiten het te verkopen.

De koper koopt alleen hun lichaam voor een tijdje, hun geest, spirit, persoonlijkheid, eigenwaarde, hoe je het ook wilt noemen, kopen ze absoluut niet!

Zo zou ik het ook zien als iemand mij een ton zou bieden voor een wip.
Reken maar dat ik die aan zou nemen!

En mijn integriteit heb ik dan absoluut niet weggegooid hoor.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 09:58

Ik xou ook met een ton gewoon simpel leven.huisje huren, inboedel kopen en een kat en-of hond en ik ben klaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:58

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt