Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
littlesannie schreef:heb ook welis gehoord dat meisjes bevroren frikandellen aan de onderkant naar binnen hadden gestopt en die ging natuurlijk ondooien en toen kreeg ze die dingen er niet meer heel uit en zaten ze dus vast.

Misschien is dat de reden dat ik nu een goede weerstand heb want ik ben echt nooit ziek
littlesannie schreef:ik heb laatst (jaja sorry teveel jongens in de klas) een filmpje gezien van een vrouw die gewoon kilo's snoep in haat kont naar binnen stopt.... en kennen jullie het verhaal over de skittles? een meisje had 3 skittles downunder naar binnen gestopt zodat haar vriend die eruit kon halen..was die dus bezig... had die opeens een inwendige wrat in z'n mond ipv een skittle wat zegmaar ook bij haar daar binnen zat

elizexbeau schreef:littlesannie schreef:heb ook welis gehoord dat meisjes bevroren frikandellen aan de onderkant naar binnen hadden gestopt en die ging natuurlijk ondooien en toen kreeg ze die dingen er niet meer heel uit en zaten ze dus vast.
Ik heb ook iemand gehoort die het erg prettig vond om stukken kaas downunder te stoppen... voor dr vriend denk ik