Wat een super leuk topic! Heb er al erg om moeten lachen.
Yeah, mini-meeeee Mijn vader zat achter het muurtje en hield me tegen haha
Ik ben blond, lichte ogen, maar word nog steeds elk jaar gigabruin
Konstantine
Geplaatst: 12-10-13 20:22
Wat waren jullie allemaal snoezig! Ik heb er zo snel even geen, maar heb nu wel zin om te gaan zoeken!
Chanen
Geplaatst: 12-10-13 20:29
Wat komen hier schitterende foto's voorbij. Ik denk dat de meest briljante foto van mij als jong meisje degene is waar ik ongegeneerd, wijdbeens in mijn blootje in een strandstoel zit met niets anders dan een zonnebril op m'n kop. Maar die zal ik maar niet op het wereld wijde web verspreiden. Ik heb nog wel een leuke verkleedfoto van vroeger, die ik een paar jaar geleden nog eens over heb gedaan.
Wat een leuke foto's hier! Rechts met het kleedje ben ik, de 2 andere jongens zijn mijn broer. We keken samen met mijn opa foto's. Ik vind het zelf een erg mooie foto en hangt ook vergroot uit bij mijn oma en opa hun thuis. Jammer is mijn opa er nu niet meer, vandaar dat de foto zo dierbaar is
Die foto met die puntmuts is echt uiterst schattig, xMendy!
Set_Elkol
Geplaatst: 13-10-13 14:32
Ik vind die oude, ingescande, analoge foto's het leukste om te zien die lekker ouderwetse, die je niet kon verwijderen als ze net even te lelijk waren, en waar geen 1000 foto's werden geschoten voor het perfecte plaatje. Jammer eigenlijk dat alles nu digitaal is.
xSannee
Geplaatst: 13-10-13 14:38
Wat een superleuk topic! Hier al vast één van mij, zal eens kijken of ik meer kan vinden... Ik ben rechts, links is mijn nichtje!
Lillian__
Geplaatst: 13-10-13 14:48
Hier was ik elf, in Frankrijk met m'n hond, de oude lobbes leeft nogsteeds.
hier was ik 7 of 8 (m'n haar is al wat langer en ik heb geen bril meer) op het circuit van zandvoort (?)
Met mijn zusje, een echte drakula ben ik hier haha
Samiyah
Geplaatst: 13-10-13 15:23
Wat een leuk topic! Ik kon niet kiezen dus het zijn er 2 geworden
Voor het eerst op een paard
Poserend
Fee_
Geplaatst: 13-10-13 15:23
Wat een onwijs leuk topic dit!
Ik heb een aantal foto's waar ik zelf echt gek op ben en die ik echt nooit wil kwijt raken.
Een daarvan is een foto van mij en mijn oom. Hij is een aantal jaar geleden overleden aan de gevolgen van MS en dit is de enige foto die ik met hem heb.
Hier een foto van een andere oom en mij. Vanaf de dag dat ik geboren ben is hij al gek op mij en ik op hem. En we hebben tot op de dag van vandaag nog steeds een heel bijzondere band met elkaar. http://imageshack.us/a/img266/8420/xrsz.jpg
Dit is een foto van mijn vader en mij op de boerderij van mijn opa en oma. Ik heb daar als kind echt geweldige tijden meegemaakt en heel veel herinneringen opgebouwd. Kippen voeren, koeien aaien, vies worden in de modder. Ja echt een top tijd! http://imageshack.us/a/img843/1520/lth9.jpg
En een laatste foto van mijzelf. Heerlijke vakanties mee mogen maken dank zij mijn ouders. Veel leuke plekken gezien. Ik kon als kleine uk overal in slaap vallen, haha.