Boos op de wereld.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:04

Heel veel sterkte Seline. :(:)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:06

Jeetje Seline, wat ontzettend heftig dit. Heel, heel erg veel sterkte voor jullie allemaal de komende tijd!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:07

Jeetje Seline, wat is dat schrikken! Ontzettend veel sterkte! :(:)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 22:25

Heel veel sterkte meid!

Dirndl

Re: Boos op de wereld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:23

Ik kan weinig zeggen wat echt overbrengt wat ik zou willen doen: je knuffelen, ook al ken ik je niet! Ik ken die angst om je papa te verliezen zo ontzettend goed, en het is een verlammend, afschuwelijk, alles omvattend gevoel.
Ik hoop dat je vader inderdaad nog 40 jaar mee gaat, om de kleine tot de grote dingen in het leven mee te delen. In ieder geval klinkt het alsof jullie alles mensenmogelijke doen om hem te ondersteunen :)

Stay strong, en pas ook op jezelf, zodat je de energie kunt opbrengen om hiermee om te gaan, dat is de enige zinnige tip die ik kan geven. Dikke knuffel!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:29

Pff ook een dikke obekende knuffel van mij..

Heel veel sterkte meid :(:)

miepietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:29

Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd! We hopen op een goede afloop!

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:33

Jeetje, sterkte! :(:)

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:34

Wat een vreselijk nieuws!
Heel veel kracht en sterkte gewenst.
Pas goed op elkaar en nog belangerijker geniet van elkaar!
Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop, ik duim voor jullie!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 00:49

Hoi wat fijn dat je moeder genezen is, Je weet dat dat dus ook echt kan . Mn schoonmoeder is vorig jaar ook genezen van een agressieve vorm van borst kanker en mn schoonvader heeft net een kleine herseninfarct gehad . Ze leven beide nog en ja tis heel ingrijpend. Maar blijf positief tot het tegendeel word bewezen, zo stond ik er ook in, dit is een hele grote klap en heel erg schrikken maar ze kunnen zo vreselijk veel tegenwoordig. Ga niet bij de pakken neerzitten al snap iedereen dat. Emn durf te geloven dat ook omdat jullie er zo snel bijwaren het goed kan komen. En het bloed is schoon, dat is zeker een pluspunt. Heel erg veel sterkte. :(:)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 17:44

Bedankt voor de berichtjes en de knuffels natuurlijk! :)

Franka, klopt. We gaan er daarom ook gewoon voor en zien wel wat de toekomst brengt!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 17:49

Heel veel sterkte! :(:)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 17:55

Heel veel sterkte gewenst, ook voor je ouders.....het is zo 'n. ...ziekte.
Je hele leven staat op zo'n moment stil en gaat ook net zo hard door en dat is zo moeilijk.
Hopelijk komt het weer in orde met je vader, :(:)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 17:57

Jezus meissie, dat is een behoorlijke harde (en voor mij herkendbare) klap in je gezicht. Het voelt alsof de grond onder je vandaan zakt...
Mijn paps heeft vanaf 2009 kanker dus ik weet dondersgoed wat je meemaakt en wat je voelt.
Ik wens je ontzettend veel sterkte, mijn pb staat open en enige wat ik kan zeggen en dat is ook naar je paps gericht: stay positive! Laat jullie koppies niet hangen en probeer al het mogelijk uit het leven te halen. Blijf doen wat jullie deden, zoek dingen op die jullie altijd graag deden.
Ik weet uit ervaring dat dit vaak het beste werkt. Klinkt heel stom maar mede door dat staat mijn paps nog elke dag op!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:08

Wat een rot nieuws!
Het is net een emotionele achtbaan waar je vanaf nu in zit.....
Mijn moeder is nu bijna 3 jaar geleden overleden aan die rot ziekte dus ik weet wel een beetje wat je nu door moet maken.
Lekker van je af schrijven als je daar behoefte aan hebt, ik heb het veel te weinig gedaan en dat is er naderhand dubbel uit gekomen...
Heel erg veel sterkte er mee en nog veel meer beterschap voor je vader!
Ik duim voor je dat alles weer goed komt!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:11

Heel veel sterkte! Ook aan je vader en moeder!

Als er iets is mag je me trouwens altijd een berichtje sturen, mijn moeder heeft namelijk ook kanker dus ik weet hoe het voelt :)

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 18:22

Ah jeetje wat een *************************************nieuws. ;(
Ik weet heel goed wat je nu doormaakt, veel sterkte en hij komt er wel!! :(:)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 21:10

Het valt me op dat er zoveel mensen zijn die er ook direct mee in aanraking gekomen zijn.. Dat zou helemaal niet moeten...

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 21:11

aww gosh...
:(
Hopelijk red hij het!
maar als het zo'n sterke man is moet dat lukken' ;)
heel veel sterkte!!!!!!!!!!!! :(:)

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 21:16

Ook van hier, heel veel sterkte... :(:)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:11

upendo schreef:
Het valt me op dat er zoveel mensen zijn die er ook direct mee in aanraking gekomen zijn.. Dat zou helemaal niet moeten...

Inderdaad, daarom ben ik de laatste tijd alleen maar banger geworden... Op mijn school zijn vorig jaar in één maand tijd viér ouders omgekomen van vier verschillende leerlingen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:14

upendo schreef:

Dat besef je je ook pas op het moment dat het in je eigen leven speelt. Ik dacht ook altijd dat iedereen 2 ouders had, op een paar enkele uitzonderingen na, totdat mijn moeder overleed en ik me ineens bewust werd van hoeveel mensen eigenlijk een ouder missen. Ook dacht ik dat er maar heel weinig mensen kanker hadden, op het moment dat iemand er mee te maken krijgt in je directe omgeving valt het gewoon véél meer op dat er heel veel mensen in dezelfde situatie zitten.. vreselijk.

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:15

Jeetje.. Ik wens jullie veel sterkte.. Ik hoop dat t een goede afloopt krijgt.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:37

Heel veel sterkte... :(:)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 10:25

Rebeccaa schreef:
Dat besef je je ook pas op het moment dat het in je eigen leven speelt. Ik dacht ook altijd dat iedereen 2 ouders had, op een paar enkele uitzonderingen na, totdat mijn moeder overleed en ik me ineens bewust werd van hoeveel mensen eigenlijk een ouder missen. Ook dacht ik dat er maar heel weinig mensen kanker hadden, op het moment dat iemand er mee te maken krijgt in je directe omgeving valt het gewoon véél meer op dat er heel veel mensen in dezelfde situatie zitten.. vreselijk.

Dat klopt inderdaad. Dat valt mij ook heel erg op nu. Ook als je aan het tv kijken bent, de krant leest of de radio luisterd. Het gaat zovaak over kanker maar dat besef je gewoon minder als je het zelf niet echt hebt meegemaakt in je omgeving.

Mijn vader heeft een hele zeldzame vorm van maagkanker, helaas met uitzaaiingen. Ze kunnen niks meer voor hem doen. Ben er kapot van. ;( De wereld staat echt even stil en de rest leeft gewoon door.

TS heel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt. Hopelijk ziet de toekomst van jouw papa er wat rooskleuriger uit. Pb'en mag altijd.