Trouwen; hoe, wat en wanneer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: Trouwen; hoe, wat en wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:01

ik ken een stel dat getrouwd is voor 5000 euro. Dit was exclusief jurk.

Zij moesten heel krap doen met alles, omdat je in no time aan die 5000 euro zit.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:20

Wij gaan nog geen 2000 euro uitgeven, meer is ook gewoon geen optie en zoals het nu lijkt wordt het net 1500'euro dus dat zou helemaal mooi zijn.
Nou is meer uitgeven sowieso geen optie omdat er ook een kindje onderweg is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 13:31

Ik denk ook wel dat ik wel onder de 5000 kan blijven :j (als de locatie mogelijk is en het restaurant tenminste, anders moet ik even plan B bedenken haha maar qua locatie is dat niet zo lastig om wat anders te bedenken)

Kaartjes meegeven is ook wel een goede of zelf even bezorgen. Deel zit toch dichtbij :) scheelt weer een dure postzegel! Gewoon even op de fiets langs!
(Al komen er wel 2 kaarten; 1 met puur de datum zodat men er rekening mee kan houden omdat het wel vakantietijd is+ dat wij gaan samenwonen en dus het nieuwe adres en dan de officiële kaart nog met de tijden etc, maar die komt dan een stuk later)

Heb iig locaties en eetgelegenheden een bericht gestuurd of de locatie nog vrij is op de dag die wij graag willen (anders heeft kijken ook weinig zin immers :+)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 14:57

Toad schreef:

Zij moesten heel krap doen met alles, omdat je in no time aan die 5000 euro zit.

Dan zoek je gewoon niet goed genoeg. Wij hebben best luxe gefeest en we zaten aan 8.000 oid. Hadden we het kleiner/intiemer gehouden, hadden we makkelijk voor minder dan 5.000 euro kunnen uitkomen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:24

Toad schreef:

Wij ook, en alles erop en eraan inclusief geweldig feest voor een kleine 70 man met luxe hapjes en een zak friet op het eind, tis maar hoe goed je zoekt naar leuke prijsjes ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 10:08

Wij hebben een optie op een datum voor het diner en receptie. Binnenkort de locatie natuurlijk wel bekijken, maar wij hebben iig een optie :)
Dus spannend!
Hopelijk binnenkort ook bericht van de trouwlocatie en anders maar verder kijken; locaties genoeg wat dat betreft en wij zijn niet gebonden aan een bepaalde gemeente :)