Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat verdroeg ik niet.Ayasha schreef:Zijn er nog dingen betreffende mijn gezondheid die je graag in twijfel wil trekken of zal ik je de verslagen van mijn arts even doormailen?
Vind het iig fijn dat er al een boel mensen met goede tips reageren en ook jij bedankt voor de tips die wel in je verhaal staan. De site ga ik ook doorlezen.
phormicola schreef:Moet je ook vitamine K bij laten spuiten?
Ik kan me voorstellen dat er eiwitten zijn en eiwitten, bij CU. Zo kan ik me voorstellen dat een iefstuk minder goed valt dan een stukje witte vis.
Citaat:Als ik toch zo cynisch en onaardig ben begrijp ik in eerste instantie al niet waarom je uberhaupt nog reageerd.
Toch bedankt voor de reacties ik hoop dat het weer van je af is voor de komende tijd.
lijkt me dat zulke tekorten daar ook in naar boven zouden moeten komen of is dat iets wat je apart moet vragen? Dan doe ik dat de 21e even..

Je zou kunnen kijken naar kokosvet (waar je overigens ook in kan frituren). Dat is in lijn met wat secrecible zei over de mediumchain vetten
Frituurvet is inderdaad niet echt het meest gezonde maar het was door de frietjes dat ik er achter kwam dat het me verlichting bied. Zou koken met olijfolie ook een uitkomst kunnen zijn?
De familie in griekenland maakt die nog zelf...
Ben superjaloers! Ik weet niet precies hoe het met de omega verhoudingen zit van olijfolie, maar naar wat ik me herinner is dat prima. Ik zou de olie dan alleen niet verhitten, dan komen er carcinogene stoffen vrij (kankerverwekkend). Koud is extra virgine dus prima, voor warme toepassingen zou ik echt kijken naar kokosolie
)
Ik ben zo moeilijk niet als het me helpt maar mijn mannetje wil wel eens kieskeuriger zijn.

je kan het zelfs als frituurolie gebruiken. Zolang je maar niet de extra virgine pakt. Die kan niet zo goed tegen vaker verhitten.
de bokker bhriseis woont in België en zij kan je vast wel vertellen waar je goede kokoslie kunt kopen!
Ik gebruik het vaak ipv boter op m'n brood bijvoorbeeld. Eigenlijk pleur ik het overal op 
Mijn Marokkanse buren krijgen ook eens in de zoveel tijd pure, ongefiltreerde olijfolie uit Marokko en die is zo lekker dat ik wel kan janken
alleen als kokos echt veel smaak geeft moet ik kijken of ie kan wennen (en ik ook eigenlijk) maar ontgeurde is misschien ook geen slecht idee dan... Ga ik me eens in verdiepen inderdaad! 
gelukkig redelijk goed tegen lactose/melkproducten, dus dat is voor mij een makkelijke manier om extra kcal binnen te krijgen zeker omdat ik in slechtere periodes ook gewoonweg weinig/minder trek heb om te eten, drinken en/of yoghurt/vla etc eet dan makkelijker weg als 'nodige' extra.moonfish13 schreef:Ik gebruik veel kokosolie, mooie is dat het ook makkelijk verwerkbaar is voor je lichaam.
Ik heb de ontgeurde van de toko, 3.50 per 500 ml.
Het verneukeratief is dat het vooral gissen blijft, omdat je zo weinig over deze goedkope kokosolie kan vinden. Ik neem echter aan dat ie niet extra virgine is en mogelijk heel erg bewerkt (transvetten).