Frederieke_ schreef:iedereen zegt wel als je van elkaar houd is het goed, maar 16 en 33 vind ik gewoon niet oké, bah zelfs...
14 en 26 ook niet
Tiener met volwassene klinkt in mijn oren ook minder..
Maarja, tegenwoordig kan toch alles.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als je bijvoorbeeld een student en een werkende hebt, dan ben je toch met hele andere dingen bezig, en dat kan tot onbegrip leiden als je niet goed communiceert of elkaar niet vrijlaat.
_mexx_lady_ schreef:Missie_Maxie schreef:Snap dat je het antwoord wilt, omdat je toch iets jonger bent. Maar ook de 25- jarige zijn ooit 19 geweest. Daarom heeft het geen verschil.
Liefde gaat voor alles, als je genoeg van elkaar houdt maakt je dat allemaal niets meer uit!
Het gaat hier niet over mezelf, maar gewoon ik vroeg me dit al langer af en vandaag had ik zoiets van ach open een topicje erover gewoon benieuwd naar dat jullie ervan vinden
mijn antwoord was voor jou bedoeld, maar het ging niet om je
past gewoon super bij elkaar eigenlijk..
Na 1,5 jaar nogsteeds heel gelukkig samen
Jannepauli schreef:Nee totaal nietZe werd zelfs 'pedofiel' genoemd!
Moet er wel bijgezegd worden dat ze een relatie begonnen toen hij 15 was geloof ik, dat vind ik ook wel ver gaan, zeker aangezien 'jongens' of 'mannen' achterlopen met hun ontwikkeling ten opzichte van vrouwen.
), ben benieuwd hoe dat gaat.
Mijn vriend is sinds september 38 jaar geworden
Ondertussen een 8 maand samen en het gaat nog altijd goed. Af en toe eens een knallende ruzie (meestal omdat ik met mijn pubberende hormonen snel overstuur geraak en hij te koppig is om toe te geven) maar we zien elkaar graag
Het is niet altijd even makkelijk maar we komen er wel en ik zie hem super graag!