Stom.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:37

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:41

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:42

Elles schreef:
Oeh, nu we toch over weggebruikers aan het zemelen zijn :)) :

Mensen die met de auto (of -met ware doodsverachting- met de fiets := ) proberen om nog even vóór de bus over te steken of de weg op te komen.... vooral als er áchter de bus lange tijd geen verkeer te zien is...

Men lijkt over het algemeen te denken 'de bus stopt wel'. Dat we evengoed 80 rijden op die weg, maar daarbij wél een flink langere remweg hebben, wordt niet zo bij stilgestaan. Gooi 'm d'r moar veur :Y)

Alsof bussen altijd zo heilig en netjes zijn. Kan echt de keren dat ik vol in de ankers kon voor zo'n flauwe plezante niet op één hand tellen hoor. Sommige buschauffeurs lijken te denken dat de weg van hun alleen is.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:44

Ayasha schreef:
Alsof bussen altijd zo heilig en netjes zijn. Sommige buschauffeurs lijken te denken dat de weg van hun alleen is.

True, true :j ;)
Er zit echt rotvolk tussen. Ik geef hier alleen maar aan wat ik zelf ervaar onderweg ;)

chimello

Re: Stom.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:51

- Spuug op de grond
- Naar school gaan voor één vak en dan blijkt dat de docent ziek is en niets heeft doorgegeven
- Jongeren die niet opstaan voor ouderen in een bus

Zo zijn er nog wel meer maar ach

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:54

vuurneon schreef:
Een pot appelmoes niet openkrijgen en alleen thuis zijn ^)

Wil je de hele pot leegeten vandaag? Dan gewoon met een mes de deksel inprikken, dan krijgt hij lucht en kun je hem makkelijk opendraaien :)*

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:57

sporten schreef:
Mensen die stug door rijden en niet willen stoppen voor voetgangers bij een zebra pad in de regen of gladheid 8)7 _-:(

Ik rem ook niet voor voetgangers met gladheid (of een trailer achter de auto) hoor :o.

Qimm, jaaaa die verpakkingen idd :\ .

WC-rollen die IMO verkeerd om hangen, hang ik altijd stug de 'goeie' kant op :o .

Mijn stomdingen:
- mensen die in het verkeer nèt doen alsof ze links gaan voorsorteren maar dan met een rotgang langs je schieten zodra het groen wordt
- mensen die hun peuk uit het raam van de auto gooien :x
- geen (internet)bereik hebben
- mezelf soms :D

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:58

Winged schreef:
vuurneon schreef:

Wil je de hele pot leegeten vandaag? Dan gewoon met een mes de deksel inprikken, dan krijgt hij lucht en kun je hem makkelijk opendraaien :)*

Beter even de punt van een mes tussen het randje van de deksel en de pot, en dan even wrikken tot je *plop* hoort.

Ennnn je draait de deksel zo open! (en kan ook weer goed dicht zonder gaatjes erin)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:58

Winged schreef:
vuurneon schreef:

Verrek := dat had ik moeten doen! De versterking kwam er gelukkig aan maar voor de volgende keer wel een uitmuntend idee!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:59

Amaris schreef:
Beter even de punt van een mes tussen het randje van de deksel en de pot, en dan even wrikken tot je *plop* hoort.

Ennnn je draait de deksel zo open! (en kan ook weer goed dicht zonder gaatjes erin)

Dat wou dus niet -O-

Maar goed, ik had mijn appelmoes :D en dat was het belangrijkste haha

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:00

Ayasha schreef:
Dat zijn normaal de mistlampen.
Dagrijverlichting zit in je koplampen in gebouwd normaal maar mistlampen gaan normaal ook niet aan tenzij je gewone lampen ook op staan?

Mijnes wel hoor.

Ik vind het ook doodirritant, die mensen die met alleen de mistlampen aan rijden. Volle zon, geen mistflardje te bekennen, maar ze doen dus net of je <50 mtr zicht hebt. Suf. ohnee, stom.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:01

vuurneon schreef:
Amaris schreef:

Dat wou dus niet -O-

Maar goed, ik had mijn appelmoes :D en dat was het belangrijkste haha

stom

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:04

- Brie, verpakt in zo'n handige krimpfolie die je niet openkrijgt zonder de kaas in stukken te scheuren

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:40

Oh ja kaas ! Jonge kaas die zo jong is ( :9), dat ie amper te kaasschaven is :roll:

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:44

Poiuytrewq schreef:
Oh ja kaas ! Jonge kaas die zo jong is ( :9), dat ie amper te kaasschaven is :roll:

Dat is ook irritiant ja, dat zo'n blok dan scheurt :( .

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:51

Ik herken echt zoveel dingen hier :')

-Cola drinken en dat er dan lucht in je keel zit maar je kunt net geen boer laten zodat het weg is.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:53

Dan komt het uit je neus :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:01

-Mijn wiskundehuiswerk
-Het feit dat mijn buurvrouw precies met haar dwarsfluit gaat fluiten als ik huiswerk aan het maken ben (gehorige huizen)
-Verzorgpony die zich niet laat vangen

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:06

Geniaal topic dit :')

Stomme dingen:
- Net lekker in bed/op de bank/op de stoel zitten en dan heel dringen moeten plassen :\

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:06

Meeste dingen die ik zou schrijven zij al wel enoemd, k kan me ook heel erg irriteren aan mensen die op je advertentie reageren met heeeel veeeel intresse en dan verolens niks meer laten horen!
En oo het moment dat je geen geld hebt alleeen maar leuke betaalbare spullen zie

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:07

Mensen die hun knipperlicht vergeten uit te zetten! Daar kan ik me echt dood aan ergeren.
Mensen die op de linkerbaan gaan (en blijven) rijden, terwijl al het verkeer op de rechter baan sneller rijdt
Wanneer de prullenbak vol zit

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:11

- Inderdaad folie op tandpasta, maar dan vooral op dit soort tandpastaAfbeelding - dat is dus onmogelijk! Het folietje zit onder het schuifje, dus je moet het pompje indrukken, maar dan komt de tandpasta al... Als je dan het folietje eraf trekt en je laat het pompje net iets te lang ingedrukt zit heel je spiegel onder de tandpasta, en als je hem te snel weer dichtdoet heb je maar half het folietje ;( First World Problems...

- Mensen die een t-shirt met band dragen maar de band niet kennen ;(

- De paniek als je de melding krijgt dat je NU je laptop moet aansluiten omdat hij anders dood gaat ;(

- Uit bed komen ;(

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:21

BaileyMix schreef:
- Inderdaad folie op tandpasta, maar dan vooral op dit soort tandpasta- dat is dus onmogelijk! Het folietje zit onder het schuifje, dus je moet het pompje indrukken, maar dan komt de tandpasta al... Als je dan het folietje eraf trekt en je laat het pompje net iets te lang ingedrukt zit heel je spiegel onder de tandpasta, en als je hem te snel weer dichtdoet heb je maar half het folietje ;( First World Problems...
- Mensen die een t-shirt met band dragen maar de band niet kennen ;(

- De paniek als je de melding krijgt dat je NU je laptop moet aansluiten omdat hij anders dood gaat ;(

- Uit bed komen ;(

Ik snap het niet :')

maar het is vast heul vervelend :j

:Y)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:23

- dat al mijn favo series zijn afgelopen.... Dexter... Breaking Bad... Under the Dome... ;(

Nu is alleen Sons of Anarchy nog over

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:31

Aan de ene kant wel schattig, maar het geluid is zenuwslopend: Mijn hond die keihard snurkt..