Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) uit eigenlijk gewoon onschuldig bedoelde berichten. Sommige mannen kunnen gewoon écht niet met het medium chatten omgaan
. 
' NeverGiveUp schreef:Ja, ik zou zeggen app hem gewoon niet, laat hem even lekker op mannen weekend,
maar als hij dan gaat appen en dan vervolgens zo'n dom bericht stuurt alsof je hem continu achterna zit?
Ik had gezegd jo, prima als je niet wilt appen als je met je vrienden zit maar app mij dan ook niet meer ja.
edit; Ja noa, maar dan zegt ze toch niet 'Ja laat maar lekker dan!' maar gewoon heel vriendelijk 'laat maar, veel plezier nog!'
dan lijkt het meteen alsof er iets helemaal niet goed is. (maar dat is mijn interpretatie.) N0a schreef:NeverGiveUp schreef:Ja, ik zou zeggen app hem gewoon niet, laat hem even lekker op mannen weekend,
maar als hij dan gaat appen en dan vervolgens zo'n dom bericht stuurt alsof je hem continu achterna zit?
Ik had gezegd jo, prima als je niet wilt appen als je met je vrienden zit maar app mij dan ook niet meer ja.
edit; Ja noa, maar dan zegt ze toch niet 'Ja laat maar lekker dan!' maar gewoon heel vriendelijk 'laat maar, veel plezier nog!'
Als nog, dat laat maar. Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik net een appje heb gelezen en nog niet gereageerd heb dat ik dan een 'laat maar' krijgdan lijkt het meteen alsof er iets helemaal niet goed is. (maar dat is mijn interpretatie.)

Als hij even niet appt heeft hij andere dingen te doen. Das toch oke? Als hij nou een jaar weg was oke, maar joh hij is zo weer thuis. 
Marit schreef:Wat een gemiep hier, sorry hoor
Als mijn vriend op mannenweekend was zou ik hem lekker op mannenweekend laten zijn. Lekker met rust laten. Het zijn mannen, en daarom gaan ze op mannenweekend.
Niet overal een probleem van makenAls hij even niet appt heeft hij andere dingen te doen. Das toch oke? Als hij nou een jaar weg was oke, maar joh hij is zo weer thuis.
) 
Ayasha schreef:Lara_Silver schreef:Ik zou ook zo bot reageren als ik op mannenweekend ben en mijn vriendin me niet met rust kan laten...
Lezen jullie wel? HIJ APT HAAR, krijgt antwoord, en gaat DAN bot reageren
misschien had die het wat beter kunnen formuleren, maar feitelijk zegt die gewoon dat die op mannenweekend is en rust wil
. Ayasha schreef:Lara_Silver schreef:Ik zou ook zo bot reageren als ik op mannenweekend ben en mijn vriendin me niet met rust kan laten...
Lezen jullie wel? HIJ APT HAAR, krijgt antwoord, en gaat DAN bot reageren
leeneliefje schreef:Mijn vriend is op 'mannenweekend' en hij doet dan altijd zo afstandelijk tegen mij, ik vind het heel erg vervelend.
En ipv dat ik hem dus lekker laat, probeer ik hem uit te leggen waarom ik het zo vervelend vind via what's app.
Dat werkt dus niet