Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:23

Niks meer terugsturen, laat die kerel lekker van zn weekend genieten. Je bent toch niet zo afhankelijk dat hij 24/7 paraat moet zijn om jou berichten te sturen..?

Serieus, als ik een dag / weekend weg ben met vriendinnen en mijn vriend zou gaan zeuren op watsapp, dan zet ik lekker mn telefoon uit.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:23

Misschien dat hij op een of andere manier de toon van je berichten heel anders opvat dan je bedoelt? Ik weet dat dat heel gek klinkt, maar ik ken ook zo iemand die de meest vreemde conclusies en intonaties kan trekken (of kon, het is wel een beetje trainbaar haha :)) ) uit eigenlijk gewoon onschuldig bedoelde berichten. Sommige mannen kunnen gewoon écht niet met het medium chatten omgaan :Y) .

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:24

Ja, ik zou zeggen app hem gewoon niet, laat hem even lekker op mannen weekend,
maar als hij dan gaat appen en dan vervolgens zo'n dom bericht stuurt alsof je hem continu achterna zit?

Ik had gezegd jo, prima als je niet wilt appen als je met je vrienden zit maar app mij dan ook niet meer ja. :)

edit; Ja noa, maar dan zegt ze toch niet 'Ja laat maar lekker dan!' maar gewoon heel vriendelijk 'laat maar, veel plezier nog! :)'

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:25

Ipv een app, gewoon bellen. Hoor je tenminste nog de toon waarop iemand het zegt. Op een app kan het bot lijken, terwijl het goed bedoeld kan zijn. :+

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:27

NeverGiveUp schreef:
maar als hij dan gaat appen en dan vervolgens zo'n dom bericht stuurt alsof je hem continu achterna zit?

Ik had gezegd jo, prima als je niet wilt appen als je met je vrienden zit maar app mij dan ook niet meer ja. :)

edit; Ja noa, maar dan zegt ze toch niet 'Ja laat maar lekker dan!' maar gewoon heel vriendelijk 'laat maar, veel plezier nog! :)'

Als nog, dat laat maar. Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik net een appje heb gelezen en nog niet gereageerd heb dat ik dan een 'laat maar' krijg :+ dan lijkt het meteen alsof er iets helemaal niet goed is. (maar dat is mijn interpretatie.)

Amorosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:27

Ja... waaron doen mannen zo? Geen touw aan vast te knopen...

Mijn vriend doet altijd 'bot' als ik hem aan de telefoon heb en hij is bij vrienden. Of nou ja, bot ook niet maar afstandelijk.

Ik zou ook mezelf stom voelen als ik ineens zo'n raar berichtje kreeg. De kunst is; gewoon negeren en leuke dingen doen, als mijn vriend weer eens raar aan de telefoon doet weet ik dat het niks met mii te maken heeft.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:28

Als ik met vriendinnen ben en hij belt, ben ik ook zakelijk :j want ik ben niet voor niets gezellig bij mijn vriendinnen dus ik houd het kort maar efficiënt :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 05-10-13 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:28

N0a schreef:
NeverGiveUp schreef:

Als nog, dat laat maar. Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik net een appje heb gelezen en nog niet gereageerd heb dat ik dan een 'laat maar' krijg :+ dan lijkt het meteen alsof er iets helemaal niet goed is. (maar dat is mijn interpretatie.)

Hij HEEFT toch een app terug gestuurd..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:31

Wat een gemiep hier, sorry hoor :+
Als mijn vriend op mannenweekend was zou ik hem lekker op mannenweekend laten zijn. Lekker met rust laten. Het zijn mannen, en daarom gaan ze op mannenweekend.

Niet overal een probleem van maken :P Als hij even niet appt heeft hij andere dingen te doen. Das toch oke? Als hij nou een jaar weg was oke, maar joh hij is zo weer thuis.

vuurneon

Re: Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:32

Om het makkelijk te houden; hij had minder afstandelijk moeten zijn, jij had minder moeten miepen erover. Zo, opgelost :D
Kun jij lekker genieten van je manvrije weekend en hij van zijn vrouwvrije weekend!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:33

Marit schreef:
Wat een gemiep hier, sorry hoor :+
Als mijn vriend op mannenweekend was zou ik hem lekker op mannenweekend laten zijn. Lekker met rust laten. Het zijn mannen, en daarom gaan ze op mannenweekend.

Niet overal een probleem van maken :P Als hij even niet appt heeft hij andere dingen te doen. Das toch oke? Als hij nou een jaar weg was oke, maar joh hij is zo weer thuis.

Het gaat er niet om dat hij niet appt geloof ik, maar dat hij bot reageert.
Dat 'wat wil je nou eigenlijk' is toch best apart. Terwijl ze helemaal niet constant appt voor zover wij weten.

Ik had zelf niet geappt en gewoon leuke dingen gaan doen (Als je je vriend constant nodig hebt, moet je ergens aan werken :)) )
Maar hij appte HAAR en doet vervolgens alsof ze hem niet met rust kan laten, hij vroeg om een foto :+

Hoe dan ook TS, laat het los en ga leuke dingen doen :))

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:38

Ik zou ook zo bot reageren als ik op mannenweekend ben en mijn vriendin me niet met rust kan laten... :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:40

Lara_Silver schreef:
Ik zou ook zo bot reageren als ik op mannenweekend ben en mijn vriendin me niet met rust kan laten... :=

Lezen jullie wel? HIJ APT HAAR, krijgt antwoord, en gaat DAN bot reageren

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:43

Ik denk dat sommige de ts wel een beetje verkeerd snappen.

Het gaat er NIET om dat TS maar berichten blijft sturen waar de vriend niet om gevraagd heeft!
Het gaat er om dat hij ZELF is begonnen met spontaan te beginnen sturen, TS daar gewoon op terug antwoord en ze daarna een in haar ogen behoorlijk bot antwoord terugkrijgt alsof hij zich er aan stoort dat ze iets stuurt. Maar hij is er dus zelf mee begonnen, en zover ik uit de berichten haal zie ik niet dat TS opeens vijf berichten ofzo stuurde omdat hij niet meer antwoordde. Gewoon een bericht terug nadat hij eerst begonnen was met iets van zich te laten horen...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:44

Ayasha schreef:
Lara_Silver schreef:

Als ik het goed begrijp, hij appt haar.. zij antwoord. Vervolgens krijgt ze niks terug, waardoor ze reageert met; Laat maar. Veel plezier. Waarnaar hij zegt; wat wil je van mij?

Nou die reactie vind ik vrij logisch := misschien had die het wat beter kunnen formuleren, maar feitelijk zegt die gewoon dat die op mannenweekend is en rust wil :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:45

Nee ze krijgt een suffe "ha ha " terug. Dan zou ik ook zo iets hebben van "joh, stuur dan helemaal niet".

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 17:54

Ja, ze krijgt inderdaad nadat hij van de wc af is gewoon "ha ha" terug, waarop zij gewoon zegt "oh ok laat maar, tot later" (als in: oh je bent weer bij de mannen, ik snap dat je niet meer uitgebreid gaat zitten vertellen), maar daarop krijgt ze dan weer een bericht wat ze niet zo leuk vindt. Sowieso een communicatieprobleem maar niet in de vorm van "er is een vervelende plakkende vriendin die haar vriend nog geen halve dag alleen op weekend kan laten gaan" :D .

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:20

Ayasha schreef:
Lara_Silver schreef:

leeneliefje schreef:
Mijn vriend is op 'mannenweekend' en hij doet dan altijd zo afstandelijk tegen mij, ik vind het heel erg vervelend.
En ipv dat ik hem dus lekker laat, probeer ik hem uit te leggen waarom ik het zo vervelend vind via what's app.
Dat werkt dus niet

I rest my case. In plaats van een lekker relaxed weekend tegemoet gaan, nu 'afleiding' moeten zoeken vanwege de onnodige stress die ze bij beide partijen heeft veroorzaakt. Als ze hem vanaf het begin af aan met rust had gelaten, dan zat hij nu lekker te genieten en zou zij geen topic op bokt moeten openen omdat het haar blijkbaar niet helemaal lekker zit die smsjes. Kortom, allemaal stress die helemaal nergens, maar dan ook nergens voor nodig is, en ook makkelijk te voorkomen was geweest.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:26

Eh, lees nu eens asjeblieft ook eens de andere berichten van de TS...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:30

inderdaad Kwanyin...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:32

Mijn vorige bericht was geschreven na het lezen van die berichten. Dus nogmaals, I rest my case.

Die kerel was nu echt niet raar aan het doen als zij niet een heel gesprek nota bene per whatsapp moest aangaan. Die zorgen spreek je voor vertrek of bij thuiskomst uit, die ga je de persoon in kwestie niet aan de neus hangen als hij eenmaal op bestemming is, heeft geen nut!

Logisch dat hij afstandelijk doet als hij op weekend is met zijn vrienden en hij dan de hele tijd zijn vriendin gerust moet stellen. Hij weet op een gegeven moment ook niet meer hoe hij moet reageren. Wat ik helemaal niet raar vind. Dus ja, ze stelt zich aan: SCHOP!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:34

Wanneer hij vraagt van "wat wil je nu van me" denk ik dat TS ook nog lief genoeg is om het uit te proberen leggen...
Ik voor één zou gewoon terug zenden: dat je normaal doet of me met rust laat. :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:35

Dat zou hij moeten sturen ja! Echt wat een lieve vriend.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:36

volgens mij lezen wij echt verschillende topics.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:41

Nee hoor. Ik lees een topic over een vriendin waarvan de vriend weg is op weekend. Zij stuurt smsjes en vind het vervelend daar haar vriend opeens afstandelijk en bot overkomt. Dat is het moment waarop je mannen gewoon even met rust moet laten! Hoe stom en oneerlijk en onbeschoft je het ook vind.

Juist niet doorgaan met sms'en en proberen een gesprek aan te gaan, maakt het alleen maar erger, zoals hier ook te zien is. Gewoon niet meer terugsturen en ze met rust laten! Goed, zijn gedrag bevalt je niet, maar dat ga je hem niet aan de neus hangen als hij op weekend is. Dat houd je voor jezelf en bespreekt het met hem bij thuiskomst als je hem ziet, irl, niet via een apparaat.