Halloween 2013

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:13

Wij hebben via de groepswhatsapp net besloten dat we morgenavond naar Leeuwarden gaan voor een halloweenfeest ofzo. Ik ga verkleed als vampier zoals het nu lijkt :P Moet geld besparen dus ga geen dure kostuums aanhalen.

DynamiteS

Re: Halloween 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:24

Wow TS das egt gaaf! Zou ik ook wel willen met mn Friesje :j

Ik doe eigk niks met halloween, wel jammer want vind het véél leuker dan carnaval! Maar woon al in een of ander dood gehucht, waar het volgens sommige mensen spookt.. --'

Wel 2 nov een spooktocht in Steensel met als thema Vampiers en Demonen, ben dol op spooktochten dus komt wel goed :j gaan het een hele groep, iedereen paardengek :D

Wat gaan jullie allemaal leuke dingen doen!
Halloween vieren met je paard vind ik nog het gaafst van alles :o

dorien1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:08

Nazguuuul!!

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:12

dorien1998 schreef:
Nazguuuul!!

Is dat niet zo'n draak van lord of the rings??

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:35

Ik heb vorige week meegedaan aan de Run2Day Halloween Run (Leeuwarden). Oftewel: met 50 verklede mensen door Leeuwarden hardlopen. Leverde erg verbaasde gezichten op :+ Ik was als Doodkapje (rechts)

Veel plezier voor iedereen die nog Halloween gaat vieren! Ik vind het geweldig, mag wat mij betreft wel wat grootser gevierd worden in Nederland :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:21

Oke tot nu toe vond ik het echt al awesome _O- Vandaag was nationale foto dag op t werk hahahah, iedereen foto's van elkaar maken :+ En ik ben derde geworden van het hele bedrijf :D
+ hele dag free candy.. me limey <3

Ben uiteindelijk als jigsaw gegaan ;D (ben de linkse, cirkels op mn wangen rood, lippen rood met beetje zwart erdoor en ogen zwart met mini beetje rood erdoor :))
Afbeelding

En ik ben een halve neger geworden _O- had mn haar zwart gesprayt (heb normaal ombre, dus bruin aan de onderkant dan overlopend naar blond aan de onderkant, dus dat blonde moest sowieso weg) maar dat spul geeft echt HEEL erg af, dus heel mn schouders, hals & borst & en de bovenkant van mn armen zijn zwart + mn handen dus mn hele (gister nog witte) bureau zit ook helemaal onder de zwarte vlekken :') Geen aanrader dat spul _O-
+ mn haar voelt aan als een pruik zo klitterig en hard en droog is het nu .. -O- Vannacht na t stappen gelijk maar ff een goeie douche nemen lol

En hahahah, net nog even om boodschappen en ik fiets sowieso naar mn werk toe LOL die mensen op straat.. iedereen staart je echt aan _O- Echt geniaal :'D Ging afrekenen, die man achter de kassa was bezig met de klant voor me en keek om zich geen zegmaar en toen ie mij zag was het echt zo van WOW *schrik* trolol :'D

Nee awesome dag vandaag :D

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 16:44

Wij gisteravond/nacht in Leeuwarden :D
Vooral vriendin van me kreeg veel reacties met haar avatar look, echt geweldig.
Alleen een beetje jammer dat op foto's mijn ogen niet zo zwart waren, op foto valt het best nog mee. In het echt leek ik een gothic. Vriendin van me zei dat dat kwam doordat ik ook veel bruin op had, en op foto kan dat nogal vertekenen.

Afbeelding
Ik ben de meest normale xD de derde van links.