Bedreiging via mail ... Hoe nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:44

Je moet maar denken, als zij zo hard kan bluffen kan jij dat nog veel beter :D .
Je hebt toch verkocht wat je aanbood? Dus bv geen minishetdeken opgestuurd terwijl je een deken voor een trekpaard beloofde? Dat de maat uiteindelijk dan toch niet juist was voor haar, daar heb jij niks mee te maken. Wat gaat ze doen bij de politie? "help mijnheer de agent, ik heb een medium besteld en nu blijkt dat ik niet in de medium pas, ik ben opgelicht?" :') . Kan je net zo goed zeggen dat als ze zich niet koest houdt je haar gaat aanklagen voor laster en eerroof en stalking en nog wat andere dure woorden die je terplekke verzint, eens kijken hoe lang ze dan nog blijft dreigen :D .

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:05

flitzz schreef:
Ik heb ook eens zoiets meegemaakt met een koper, daarvan melding gemaakt bij MP en alles gemeld van advertentienummer en de gegevens van de koper. Van MP een mailtje terug gekregen dat ze het gingen "onderzoeken". Ik heb toen de koper een mailtje gestuurd dat ik MP op de hoogte had gesteld van zijn gedrag en alle mailtjes had bijgevoegd (had ik niet gedaan) heb nooit niets meer van deze koper gehoord.

Dit bedoelde ik dus ook je kan ook die persoon kunnen aangeven

Overigens ik heb een keer in goede staat leidsels gekocht..
Werden bezorgd kon ze zo door midden breken.
Ik ging haar bellen.
Ja dan had je ze maar moeten halen, weet je wat je koopt, waarop ik zei deze dingen zijn levensgevaarlijk hoe durf je ze te verkopen ze kunnen zo de bak in.
Uiteindelijk wel deel terug gehad van me geld, maar hoe erg ben je dan denk ik