Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus na een week of wat tussen alle werkzaamheden door zelf maar gedaan, toch een beetje balend / teleurgesteld dat ik overal altijd alleen voor sta, zo'n gevoel weet je wel 

.
Heerlijk! 
suus_pepper schreef:Mijn moeder had een keer een briefje gemaakt voor mijn vader waarop stond: was graag ophangen in de keuken.
Mijn moeder bedoelde: de was die in de keuken staat graag boven ophanden.
Mijn vader heeft alle was in de keuken opgehangen waarna hij mijn moeder belde dat het niet paste. We hebben echt slap gelegen van het lachen toen we thuis kwamen
suus_pepper schreef:Mijn moeder had een keer een briefje gemaakt voor mijn vader waarop stond: was graag ophangen in de keuken.
Mijn vader heeft alle was in de keuken opgehangen waarna hij mijn moeder belde dat het niet paste. We hebben echt slap gelegen van het lachen toen we thuis kwamen
.
. Gaat prima zo
. suus_pepper schreef:Mijn moeder had een keer een briefje gemaakt voor mijn vader waarop stond: was graag ophangen in de keuken.

Ophangen mag hij wel.

Raponsje schreef:Het zijn juist de goedbedoelde dingen die bij de ander niet naar smaak zijn waardoor ik extra gecharmeert raak van iemand.
Net als mijn opa die elke week trouw bloemen mee nam voor mijn oma.
Wel net de bloemen waar ze helemaal niet van hield..
Nu hij er niet meer is koopt ze elk dinsdag zelf diezelfde bos bloemen voor zichzelf.
Zo heb ik ook een vriendin die voor ons de meest VRESELIJKE kados koopt en oprecht denkt dat het in de smaak zal vallen.
Inmiddels zijn haar kados in onze vriendenkring een verzamelitem geworden. Elk jaar kijk ik ook uit naar het nieuwe vreselijke ding waar ze mee zal komen aanzetten.
Krijg ik toch liever als geld.
Mijn ex dacht een keertje lief ontbijt op bed voor mij te brengen, tosti's op de manier waarop hij ze altijd eet. Oftewel met een dikke klodder ketchup en mayonaise er OVERheen. Wist hij veel dat ik mijn tosti's alleen naturel eet omdat ik van zowel ketchup als mayonaise kotsneigingen krijg
Heb het toen met heel veel moeite naar binnen zitten schuiven omdat ik het zo banketstaaf vond om te zeggen dat ik het echt niet lustte