Die had ik vermoord denk ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Quellian schreef:De meest geweldige blunder die ik heb gehad...
Ik zat een tijd met een jongen op MSN (een vriendin zat met hem op MSN en vond het écht wat voor mij, stink ik dus ook niet meer in) en hij wilde wat afspreken. Totaal niet mijn type qua uiterlijk, maar heel lieve jongen. Hij kwam aan -erg lelijk- en we gingen film kijken. Na 3 films (stilzwijgend) was ik het zat en zei dat ik naar bed ging. Jaaaaaaaaa, het was zo laat en hij moest nog een uur rijden, of hij niet bij mij kon slapen. Ehhhhh, ik woonde erg klein en had maar 1 bed, dus moeilijk moeilijk. Hij beloofde op zijn kant van het bed te blijven en zijn handen bij zich te houden ('als je met 1 vinger over de helft komt dan gooi ik je van het balkon'). Het was heel warm, maar ik had tóch een shirtje en joggingbroek aangetrokken. 's Morgens werd ik wakker, rond een uur of 10, suf, 1 oog open en voel... wég joggingbroek! Gelijk klaarwakker, of hij er iets mee te maken had gehad! Nee... ik had om 7 uur 's morgens in m'n slaap de broek uitgetrokken enne... 'je hebt wel een mooie string aan!'. Nooit meer gezien daarna!
wat erg!
Oeps!!! Wat een hilarische verhalen verder
Zo heb ik er ook eentje:
En ik had nog hakken aan ook. Afijn, wij de stad in, gewinkeld, gekletst was op zich best gezellig. Daarna wilde hij graag uit eten, bij de KFC. Ik had in die tijd nog nooit van de KFC gehoord en stemde toe
Kippenbotjes kluiven bij de Kentucky Fried Chicken, romantisch
Nou ik vond het een behoorlijke afknapper. Bij de kassa bestelde hij, maar of ik even kon betalen want hij wist niet meer hoeveel er op zijn bankrekening stond?

...
)
tja emancipatie hebben ze in dat opzicht weer wel goed begrepen
sunny_l0ve schreef:Sorry, maar echt 90% van alle vrouwen zijn ontzettend hypocriet en gierig. Waarom zou de man alles moeten betalen? HALLO, jullie willen toch ook op die date, niet alleen de vent hoor. De tijden waarin alleen mannen geld verdienden zijn over, dus doe niet zo onwijs gierig en betaal zelf ook eens wat!

sunny_l0ve schreef:Sorry, maar echt 90% van alle vrouwen zijn ontzettend hypocriet en gierig. Waarom zou de man alles moeten betalen? HALLO, jullie willen toch ook op die date, niet alleen de vent hoor. De tijden waarin alleen mannen geld verdienden zijn over, dus doe niet zo onwijs gierig en betaal zelf ook eens wat! .
Just_Sannee schreef:sunny_l0ve schreef:Sorry, maar echt 90% van alle vrouwen zijn ontzettend hypocriet en gierig. Waarom zou de man alles moeten betalen? HALLO, jullie willen toch ook op die date, niet alleen de vent hoor. De tijden waarin alleen mannen geld verdienden zijn over, dus doe niet zo onwijs gierig en betaal zelf ook eens wat!
Uh, HALLO, ik wil best betalen hoor, maar hij moet er niet vanuit gaan dat ik dat wel eventjes doe..
Maargoed, ik geef het ook altijd netjes aan dat óf ik betaal óf dat we het gewoon netjes delen, dus ik heb nog niet van die situaties gehad op eerste dates oid..
Mijn verhaal vind ik wat dat betreft wel een ander dingetje.. Ik vind het absoluut niet erg (en ik sta er dan ook altijd op) om gewoon netjes allebei te betalen, áls we dan ook samen kiezen waar we heen gaan enz.
Als iemand mij als verrassing meeneemt ga ik er niet vanuit dat ik mijn eigen verrassing moet betalen, beetje raar. Jij betaalt toch ook niet je cadeautje die je van je vriend krijgt?
En buiten dat heb ik ook netjes 2 diners betaald en die heeft hij uiteraard niet meegenomen in zijn 'declaratieformulier'
Ik had echt meteen weggerend. 

en dat het beetje geld dat ik bij had net het eerste loon van mijn bijbaantje was. En dat ik hard aan't sparen was voor iets duurs. En ik heb dat nooit teruggehad ook. PocoGaucha schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Dqvaz1agICc kan erger hoor:P
Anne_mieke88 schreef:o man als ik dit zo lees... bedenk ik mij ook wel dat ik zelf ook wel echt raar ben....
Ik kreeg 2 weken nadat het uit was met mijn ex verkering met mijn huidige vriend.... hij heeft echt een half jaar moeten horen " ja mijn ex deed dit zo en mijn ex deed datzo" etc...
Gelukkig is dit over..... maar dat mijn huidige vriend dit vol heeft gehouden

Probeer me er echter wel bewust er van te worden.