Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FerroSandy schreef:Mijn ex maakte het helemaal bont, hij zat elke dag op soortgelijke sites en had een profiel aangemaakt.
Ik kwam daar achter en heb daar nep profiel aangemaakt en deed mij voor als een ander.
En toen ik wist dat hij daar op die chat zat ben ik er ook op gegaan en hij sprak mij aan...
Hele gesprekken en wat hij allemaal zei die details laat ik achterwege maar het kwam tot een ontmoeting..
En toen stond ik daar....
Je had zijn reactie moeten zien, en zeggen dat hij wist dat ik dat was.
Ja tuurlijk
nelis schreef:Het betreft mezelf. echter heb ik nog geen reactie..
heb printscreens gemaakt.. ( dit klinkt wel heel zielig.. ) en naar hem gestuurd..
ik ben heel boos en heb ook gezegd dat ik hem nooit meer hoef te zien.
zeker omdat hij aandrong op samenwonen etc na een relaie van 2 jaar
Storm schreef:http://www.klacht.nl/badoo-com/?pg=1
heel veel klachten over identiteitsfraude.
TS, weet je heel zaker dat hij zelf een profiel heeft aangemaakt?

OnlyFroukje schreef:ik heb zowieso niks met die sites ik ken iemand heeft een dating site.. alles is fictive en die zetten ze ook op dit sites. Erg gemeen allemaal maar goed ik snap ook nooit dat het aangemoedigd word om vreemd te gaan zoals second love.nl en weet ik het allemaal die oliebol. Beetje belachelijk.. Maar goed als hij zich voor doet als single zou ik er zowieso mee stoppen is niet te vertrouwen..
Niemand verdient dat vind ik persoonlijk succes met je keuze..
FerroSandy schreef:Hij bleef maar rondjes lopen en rondjes lopen, hij wis niet waar hij het zoeken moest en pakte me zo stevig vast dat ik geen lucht meer kreeg.
Hij was helemaal van slag...
Maar ik had hem mooi te pakken.
Stel dat er wel een meid had gestaan wat was er dan gebeurd?...
Het vertrouwen was helemaal weg.
Ik zag er niks meer in.
Jannepauli schreef:En wat staat er in zijn profiel? Dat hij op zoek is naar de liefde van z'n leven? En de contacten, zijn dat alleen meisjes/vrouwen?
Misschien is het onschuldig en wil hij alleen maar wat meer mensen leren kennen..?
Maar dan wil ik wel weten hoe en wat. Geryon schreef:OnlyFroukje schreef:ik heb zowieso niks met die sites ik ken iemand heeft een dating site.. alles is fictive en die zetten ze ook op dit sites. Erg gemeen allemaal maar goed ik snap ook nooit dat het aangemoedigd word om vreemd te gaan zoals second love.nl en weet ik het allemaal die oliebol. Beetje belachelijk.. Maar goed als hij zich voor doet als single zou ik er zowieso mee stoppen is niet te vertrouwen..
Niemand verdient dat vind ik persoonlijk succes met je keuze..
Er zijn van die sites waar alle profielen inderdaad fictief zijn. Dit staat echter dan gewoon ergens vermeld.. Alleen kijken alle mannen daaroverheen.
Dungen schreef:Lastige situatie..
Als mijn vriend op twoo zou staan dan zou ik me echt heel erg gekwetst voelen en het vertrouwen kwijt zijn. Ik denk niet dat ik daar zo maar overheen zou kunnen komen. Maar ik weet niet of ik de relatie zou verbreken. Maar als je nog niet samenwoont ts.. dan zou ik er mee stoppen.
Erotische chat e.d. geen problemen mee. Zolang hij mij maar niets te kort doetMaar dan wil ik wel weten hoe en wat.