contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:31

O nee dat verandert de zaak. dat is het/hij inderdaad niet waard denk ik.

Ik wens je sterkte en wijsheid...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:31

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:32

FerroSandy schreef:
Mijn ex maakte het helemaal bont, hij zat elke dag op soortgelijke sites en had een profiel aangemaakt.
Ik kwam daar achter en heb daar nep profiel aangemaakt en deed mij voor als een ander.
En toen ik wist dat hij daar op die chat zat ben ik er ook op gegaan en hij sprak mij aan...
Hele gesprekken en wat hij allemaal zei die details laat ik achterwege maar het kwam tot een ontmoeting..
En toen stond ik daar....
Je had zijn reactie moeten zien, en zeggen dat hij wist dat ik dat was.
Ja tuurlijk :')

Haha dat is echt geniaal! Wat stoer dat je dat zo hebt gedaan.
Daarna was het einde verhaal denk ik?

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:32

met badoo idd opletten, zonder dat ik het wist zat ik blijkbaar ook op de site.. lang leve facebook dus...
de rest ken ik niet om eerlijk te zijn

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:33

Zo.... da's ruk.....
Maar ook ik ken Badoo van het nep accounts maken..
Ik had opeens ook een account daar via mn FB... terwijl ik die site nog NOOIT bekeken heb!

FerroSandy : Ge-wel-dig....!! Einde relatie??

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:33

nelis schreef:
Het betreft mezelf. echter heb ik nog geen reactie..
heb printscreens gemaakt.. ( dit klinkt wel heel zielig.. ) en naar hem gestuurd..
ik ben heel boos en heb ook gezegd dat ik hem nooit meer hoef te zien.
zeker omdat hij aandrong op samenwonen etc na een relaie van 2 jaar

Ohh TS, dit is voor mij helaas zo herkenbaar. :(:)
Alleen zat die van mij destijds op secondlove (naderhand bleken er nog meer van dat soort sites te zijn die hij gebruikte).. En ook ik heb toen hem printscreens gestuurd.

Voor mij was het niet gelijk exit maar bij de tweede wel. ;(
Als je erover wil praten, kun je altijd een pb'tje doen! Succes.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 10:34

Storm schreef:
http://www.klacht.nl/badoo-com/?pg=1

heel veel klachten over identiteitsfraude.
TS, weet je heel zaker dat hij zelf een profiel heeft aangemaakt?

ja, want hij heeft een profiel foto gebruikt van een vakantie afgelopen augustus waar ik ook op stond en dat er af gehaald.
die foto staat niet online. -O-
het gaat trouwens om de site Twoo

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:36

ik heb zowieso niks met die sites ik ken iemand heeft een dating site.. alles is fictive en die zetten ze ook op dit sites. Erg gemeen allemaal maar goed ik snap ook nooit dat het aangemoedigd word om vreemd te gaan zoals second love.nl en weet ik het allemaal die oliebol. Beetje belachelijk.. Maar goed als hij zich voor doet als single zou ik er zowieso mee stoppen is niet te vertrouwen..

Niemand verdient dat vind ik persoonlijk succes met je keuze..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:37

OnlyFroukje schreef:
ik heb zowieso niks met die sites ik ken iemand heeft een dating site.. alles is fictive en die zetten ze ook op dit sites. Erg gemeen allemaal maar goed ik snap ook nooit dat het aangemoedigd word om vreemd te gaan zoals second love.nl en weet ik het allemaal die oliebol. Beetje belachelijk.. Maar goed als hij zich voor doet als single zou ik er zowieso mee stoppen is niet te vertrouwen..

Er zijn van die sites waar alle profielen inderdaad fictief zijn. Dit staat echter dan gewoon ergens vermeld.. Alleen kijken alle mannen daaroverheen.

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:39

Hij bleef maar rondjes lopen en rondjes lopen, hij wis niet waar hij het zoeken moest en pakte me zo stevig vast dat ik geen lucht meer kreeg.
Hij was helemaal van slag...
Maar ik had hem mooi te pakken.

Stel dat er wel een meid had gestaan wat was er dan gebeurd?...
Het vertrouwen was helemaal weg.
Ik zag er niks meer in.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:40

Ik heb net na 3,5 jaar een punt gezet achter mijn relatie ook na zoiets
mijn vraag dan aan jou, hoever wil je gaan ?

mijn ex deed dit ook, maar onder tussen had een tweede nummer en sprak dus blijkbaar ook met anderen af.

iets wat ik niet achter hem had verwacht, als ze via een datingssite contact zoeken met andere vrouwen zonder dat jij het weet vind ik persoonlijk dat er al iets mis zit in een relatie.

maar dat kan ik achteraf nu pas ook zeggen na 3,5 jaar lang te zijn bedrogen :o :o :o

Anoeska

Geen vreemdgaan, maar wel een DIK issue! Sterkte TS, niet leuk om mee te maken.

Jannepauli

En wat staat er in zijn profiel? Dat hij op zoek is naar de liefde van z'n leven? En de contacten, zijn dat alleen meisjes/vrouwen?
Misschien is het onschuldig en wil hij alleen maar wat meer mensen leren kennen..?
Laatst bijgewerkt door Jannepauli op 01-10-13 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

FerroSandy schreef:
Hij bleef maar rondjes lopen en rondjes lopen, hij wis niet waar hij het zoeken moest en pakte me zo stevig vast dat ik geen lucht meer kreeg.
Hij was helemaal van slag...
Maar ik had hem mooi te pakken.

Stel dat er wel een meid had gestaan wat was er dan gebeurd?...
Het vertrouwen was helemaal weg.
Ik zag er niks meer in.

Inderdaad, zou er maar niet teveel over nadenken wat er dan gebeurd zou zijn. Met zo'n bedriegende klootzak moet je ook geen relatie meer willen, of je hebt een zelfrespect van 0,0.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 10:42

Jannepauli schreef:
En wat staat er in zijn profiel? Dat hij op zoek is naar de liefde van z'n leven? En de contacten, zijn dat alleen meisjes/vrouwen?
Misschien is het onschuldig en wil hij alleen maar wat meer mensen leren kennen..?

dat ie single is?..
en alleen vrouwen... qua contact

vind ik nou niet echt geruststellend..

FerroSandy

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:46

Ts ik zou er zeker vraagtekens bij hebben als het zo is.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:48

Dat vind ik al te ver gaan, dat ie alleen al op zo'n smerige site zit en zich single noemt. Op deze manier aandacht zoeken vind ik al niet kunnen. Het eventuele vervolg is niet meer belangrijk.

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:49

@Geryon

Zo'n vent is niet te vertrouwen nee.
Voor mij tien anderen dan.

nelis

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 10:50

Dat idee heb ik dus ook.. ik zie zo ie zo het nut niet van online contact zoeken..

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:51

Lastige situatie..
Als mijn vriend op twoo zou staan dan zou ik me echt heel erg gekwetst voelen en het vertrouwen kwijt zijn. Ik denk niet dat ik daar zo maar overheen zou kunnen komen. Maar ik weet niet of ik de relatie zou verbreken. Maar als je nog niet samenwoont ts.. dan zou ik er mee stoppen.

Erotische chat e.d. geen problemen mee. Zolang hij mij maar niets te kort doet := Maar dan wil ik wel weten hoe en wat.

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:54

Geryon schreef:
OnlyFroukje schreef:

Er zijn van die sites waar alle profielen inderdaad fictief zijn. Dit staat echter dan gewoon ergens vermeld.. Alleen kijken alle mannen daaroverheen.

op badoo dat het niet vermeld en daar doen ze het ook! ik heb er vaak bij gezeten en het gezien ze lopen dan als 'operator" te chatten met iemand die denkt dat het serieus is.. na wat over en weer geblaat laten ze die gene smsen en meeste trappen erin geloof me is misselijk makend

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:55

@Mjetterd

Achteraf vond ik dat ook maar om dat moment zak je echt door de grond.
Kon hem wel schieten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:58

Dungen schreef:
Lastige situatie..
Als mijn vriend op twoo zou staan dan zou ik me echt heel erg gekwetst voelen en het vertrouwen kwijt zijn. Ik denk niet dat ik daar zo maar overheen zou kunnen komen. Maar ik weet niet of ik de relatie zou verbreken. Maar als je nog niet samenwoont ts.. dan zou ik er mee stoppen.

Erotische chat e.d. geen problemen mee. Zolang hij mij maar niets te kort doet := Maar dan wil ik wel weten hoe en wat.

Serieus? Ik wel hoor. Als hij tegen een ander meisje loopt te vertellen wat die wel allemaal niet met haar zou willen doen zou ik echt nijdig worden.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:00

Oei, dat was bij mij wel BIG ISSUE, alleen al een account op zo'n site hebben al, dat sluit je af als je een relatie hebt toch?? Sterkte met de situatie, gelukkig wonen jullie nog niet samen met eigen huis, kinderen etc. Wat dat betreft kom je er mooi op tijd achter!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:01

Tjah, misschien alleen nieuwsgierigheid?
De vraag is, hoe komt het dat jij meteen gelooft dat hij dit doet met de intentie om vreemd te gaan? Dat zegt dan wel genoeg over hem, over jou en/of jullie relatie samen. (ofwel je vertrouwt hem niet, ofwel ben jij te achterdochtig, of jullie relatie is niet erg solide)
Ik weet het niet, maar ik denk ook dat jouw gevoel je niet voor niets dit ingeeft, meestal weet je diep van binnen wel hoe en wat. Tenzij jij natuurlijk een veel te bezitterig en achterdochtig type bent :P